Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Powracający problem z cewką


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Założyłem kolejny wątek ponieważ przed świętami zapaliła mi sie kontrolka elektroniki silnika i auto nie chodziło na wszystkie gary, silnik V6

Na kompie wyskoczyło że 5 nie chodzi, wymiana cewki i problem zniknął po 150km znów to samo i wymiana cewki na pierwszym.

Trasa ok. 50 km i problem wrócił, tylko jak auto postało 2 dni w garażu wszystko było ok.

Na kompie wyszło że 1, 3,5 nie chodzą sporadycznie.

Sam doszłem do wniosku że jak auto długo pochodzi i sie nagrzeje to zapala sie kontrolka elektroniki i przestaje chodzić.

Czekam na pomysły, bo ile można cewek wymieniać.

Opublikowano

cewki ori tylko używane, problem kupić nowe ori wiem że ASO ale cena :confused4:

Witam

Kupowałeś cewki ORI czy zamienniki

Opublikowano

ale sam widzisz że i tak cie to czeka, ile można kupować używane, ja dzisiaj się miło zaskoczyłem w serwisie gdyż pojechałem kupić dwie cewki bo też mam missfires na dwóch cylindrach, z tym że w lutym zeszłego roku wymieniłem wszystkie na nowe ori, i teraz znowu są błędy, już miałem brać dwie nowe, 170 zł za sztukę o zgrozo ale sprzedawca w serwisie jak usłyszał że rok temu wymieniałem kazał mi przyjechać z autem i paragonem na cewki, powiedział że podłączą pod komputer i jak im wykaże błąd to wymienią mi je w ramach 2 letniej gwarancji na cewki. :good:

pozdro

Opublikowano

kolego "udy" czy wymiana mnie czeka to nie wiadomo bo mechanik który naprawia mi auto stwierdził że to nie cewki tylko cuś innego bo nie ma takiej opcji że padają jedna za drugą i wywalały błędy na VAG

Opublikowano

ok po prostu moim zdaniem jeśli chodzi chodzi o cewki to nie ma się co bawić w używki, chyba że nowe do twojego silnika kosztują majątek to wtedy inna sprawa, jeśli problem dotyczy czegoś innego niż cewek to wiadomo że trzeba szukać

Opublikowano

problem rozwiązany , jednak to wina cewki nowe z ASO i po problemie używki pochodziły jakiś czas i padły

Opublikowano

problem rozwiązany , jednak to wina cewki nowe z ASO i po problemie używki pochodziły jakiś czas i padły

problem jest taki, że cewy do ASN padały przed rokiem 2004, potem coś poprawili i cewki wyprodukowane po 2004 są już ok. Ja u siebie temat też przerabiałem i skończyło się na wymianie na te po 2004.

Jeszcze jedno, bardzo ważne, listwa która do której podłączane są cewki musi być koniecznie przykręcona 2 śrubkami do pokrywy zaworów, inaczej podczas jazdy drgania mogą powodować lekkie przerwania, które skutkują później padaniem cewki

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...