Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problemy z licznikiem po zamontowaniu XENONÓW (HID)


Texi89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :):hi:

Od pewnego czasu czyli od momentu zamontowania xenonów po włączeniu świateł raz na jakiś czas wiesza się licznik ;/

tzn kasuje ilość przejechanych km i na chwile gaśnie podświetlenie. Często też się zdarza że nie pokazuje mi prędkości , temperatury, paliwa i godziy natomiast wskazówka od obr. sama podchodzi do ok3 tys i tak zostaje ;/ Nieraz też bywało że zaświecały się różne kontrolki a na wyświetlaczu od km pisało def miles .

Bardzo proszę o pomoc :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :):hi:

Od pewnego czasu czyli od momentu zamontowania xenonów po włączeniu świateł raz na jakiś czas wiesza się licznik ;/

tzn kasuje ilość przejechanych km i na chwile gaśnie podświetlenie. Często też się zdarza że nie pokazuje mi prędkości , temperatury, paliwa i godziy natomiast wskazówka od obr. sama podchodzi do ok3 tys i tak zostaje ;/ Nieraz też bywało że zaświecały się różne kontrolki a na wyświetlaczu od km pisało def miles .

Bardzo proszę o pomoc :embarrassed:

Jeżeli już montować to xenony a nie zenony............ :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a ja uwazam,ze problemem nie sa hidy-to jest pierwszy taki przypadek na Forum,zeby komus licznik po hidach wariowal,przerabialem juz rozne hidy,ledy i inne ustrojstwa swietlne ...-ale,zeby nie bylo-dla pewnosci najpierw zmien kodowanie w elektryce,a jak dalej sie tak bedzie dzialo-odepnij hidy i wstaw zarowki,zobaczymy co bedzie-sam ciekaw jestem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myśle że są to pierwsze objawy uwalonego procka w liczniku. :mysli:

moze byc i po prostu delikatnie napiecie spada podczas "odpalania" hidow i takie resety wychodza...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a ja uwazam,ze problemem nie sa hidy-to jest pierwszy taki przypadek na Forum,zeby komus licznik po hidach wariowal,przerabialem juz rozne hidy,ledy i inne ustrojstwa swietlne ...-ale,zeby nie bylo-dla pewnosci najpierw zmien kodowanie w elektryce,a jak dalej sie tak bedzie dzialo-odepnij hidy i wstaw zarowki,zobaczymy co bedzie-sam ciekaw jestem :wink4:

Kodowanie w B5 ..............???????????????? :D

Poza tym kolega pisze że dzieje się to po włączeniu świateł, ale chyba pozycyjne nie powodują takich zakłuceń, żeby wariowała

elektronika....... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie doczytalem,ze to B5 :tongue4:

Poza tym kolega pisze że dzieje się to po włączeniu świateł, ale chyba pozycyjne nie powodują takich zakłuceń, żeby wariowała

elektronika.....

hidy tez nie maja wiekszego wplywu na elektronike licznika-bezposrednio,poza zakloceniami na radiu CB raczej nic sie nikomu nie dzieje... znasz jakies inne wytlumaczenie,niz padajacy licznik ? no chyba,ze ktos probował cofnac przebieg,lub zczytac immo i niechcacy go uwalil... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie doczytalem,ze to B5 :tongue4:

Poza tym kolega pisze że dzieje się to po włączeniu świateł, ale chyba pozycyjne nie powodują takich zakłuceń, żeby wariowała

elektronika.....

hidy tez nie maja wiekszego wplywu na elektronike licznika-bezposrednio,poza zakloceniami na radiu CB raczej nic sie nikomu nie dzieje... znasz jakies inne wytlumaczenie,niz padajacy licznik ? no chyba,ze ktos probował cofnac przebieg,lub zczytac immo i niechcacy go uwalil... :wink4:

kolego nieekranowane przewody od lamp wyładowczych przy napięciu startowym ok 20-30kV i częstotliwości pracy kilkunastu KHz wypromieniowują tak dużą energię w postaci fal elektromagnetycznych o szerokim spektrum, że mogą uwalić każdą delikatną elektronikę w odległości kilku metrów :naughty:

Poza tym większośc zenonow tylko świeci tym z przeciwka po oczach ( co niktórzy z większą fantazją wkładają palniki nawet do reflektorów przystosowanych do żarówek H4) :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nieekranowane przewody od lamp wyładowczych przy napięciu startowym ok 20-30kV i częstotliwości pracy kilkunastu KHz wypromieniowują tak dużą energię w postaci fal elektromagnetycznych o szerokim spektrum, że mogą uwalić każdą delikatną elektronikę w odległości kilku metrów

...zgoda,ale fale elektromagnetyczne maja znaczacy wplyw na urządzenia- jak radio CB a nie na liczniki-bo teoria to jedno-a praktyka ,statystyki posiadaczy hidow,nie tylko z tego Forum-to drugie i TEN przypadek,o ile sie potwierdzi teza,ze winne sa HIDy-bedzie pierwszym,o ktorym slysze w ogole,a jestem zarejestrowany na kilku forach,nie tylko polskich,wiec zrozum moje podejscie do tematu :wink4: nigdy nie slyszalem,zeby Hidy mialy bezposredni wplyw na funkcjonowanie elektroniki w aucie,ale nie wyklyuczam tego całkowicie...sam mam hidy w soczewce i w mgielnych,nie od dzis i nie jest to pierwsze auto,ktore widze i znam z taką ,modyfikacja i nigdy nie slyszalem o takich sensacjach,związanych z posiadaniem hidow-poczekajmy i zobaczymy :wink4:[br]Dopisany: 07 Styczeń 2010, 00:34_________________________________________________

Poza tym większośc zenonow tylko świeci tym z przeciwka po oczach ( co niktórzy z większą fantazją wkładają palniki nawet do reflektorów przystosowanych do żarówek H4

poza tym temat jest o wplywie HIDow na dzialanie elektroniki licznika,a nie czy to jest legalne,czy swieci komus po oczach i czy jest w reflektorze,zamiast H4 (co osobiscie uwazam za szczyt glupoty) wiec trzymajmy sie tematu :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nieekranowane przewody od lamp wyładowczych przy napięciu startowym ok 20-30kV i częstotliwości pracy kilkunastu KHz wypromieniowują tak dużą energię w postaci fal elektromagnetycznych o szerokim spektrum, że mogą uwalić każdą delikatną elektronikę w odległości kilku metrów

...zgoda,ale fale elektromagnetyczne maja znaczacy wplyw na urządzenia- jak radio CB a nie na liczniki-bo teoria to jedno-a praktyka ,statystyki posiadaczy hidow,nie tylko z tego Forum-to drugie i TEN przypadek,o ile sie potwierdzi teza,ze winne sa HIDy-bedzie pierwszym,o ktorym slysze w ogole,a jestem zarejestrowany na kilku forach,nie tylko polskich,wiec zrozum moje podejscie do tematu :wink4: nigdy nie slyszalem,zeby Hidy mialy bezposredni wplyw na funkcjonowanie elektroniki w aucie,ale nie wyklyuczam tego całkowicie...sam mam hidy w soczewce i w mgielnych,nie od dzis i nie jest to pierwsze auto,ktore widze i znam z taką ,modyfikacja i nigdy nie slyszalem o takich sensacjach,związanych z posiadaniem hidow-poczekajmy i zobaczymy :wink4:[br]Dopisany: 07 Styczeń 2010, 00:34_________________________________________________

Poza tym większośc zenonow tylko świeci tym z przeciwka po oczach ( co niktórzy z większą fantazją wkładają palniki nawet do reflektorów przystosowanych do żarówek H4

poza tym temat jest o wplywie HIDow na dzialanie elektroniki licznika,a nie czy to jest legalne,czy swieci komus po oczach i czy jest w reflektorze,zamiast H4 (co osobiscie uwazam za szczyt glupoty) wiec trzymajmy sie tematu :wink4:

OKI, sory za OT, według mnie to na stówę gówniane hidy, prosto sprawdzić , jak się ich nie włącza i wszystko chula dobrze to mamy pewność na 1000 % :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak dzieję sie to po włączeniu świateł mijania... dzisiaj założę normalne żarówki i zobaczę czy problem będzie się powtarzał . [br]Dopisany: 07 Styczeń 2010, 08:14_________________________________________________Problem rozwiązany... po założeniu zwykłych żarówek problem nie występuje.

Tylko teraz jeszcze jedno pytanie. Czy to może być wina przetwornicy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to wina przetwornicy(wysyła impulsy zakłucające po zasilaniu) albo braku ekranowania przewodów idących od niej do lampy ksenonowej ( oddziaływanie poprzez fale elektromagnetyczne).

Generalnie to badziewie jakieś jest, najlepiej zwróć to sprzedawcy, bo nie ma gwarancji że da się z tym coś zrobić żeby nie zakłucały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrsob1 dobrze prawi, sprawdz inne przetwornice, ja znalazłem odpowiednie dopiero w3cim podejsciu :good:, kosztowały 40PLN sztuka -> zero zakłóceńCB no i pracują bezproblemowo juz dluuugo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jednak wina przetwornic-to moze wkleisz linka z aukcji,lub powiesz od kogo kupiles-bedzie dla potomnych :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skorzystałem z rady na forum .... znalazłem handlarza takim sprzetem u mnie w miescie (Rzeszów) .... metodą prób i błędów dobierasz odpowiednie. Podobne problemy jak u Ciebie wystepowały w Oplach Omega nagminnie, podmień przetwornice i daj znac czy poprawiło sie.

Ps. W tej chwili mam założone takie jak z tej auckji http://allegro.pl/item851952993_przetwornica_hid_xenon_faktura_gwarancja.html , moje sprawują sie idealnie, ale to kwestia szczescia :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem u tego sprzedawcy : http://allegro.pl/show_user.php?uid=5995872

NIby daje gwarancję 1 rok ale jak zadzwoniłem i mu powiedziałem o problemie to mi oferował jakieś przetwornice cyfrowe 80zł/szt albo jakieś filtry <= :polew: Jak zapytałem go to na co jest ta gwarancja to się rozłączył ;/ cyrk.

Ten sprzedawca to chyba tylko jakieś shity sprzedaje... do poprzedniego auta kupowałem u niego palnik h1 i po zamontowaniu mrugał :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...