Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[a4 1.8t b6] problemy z pompa paliwową?


sproket1

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich.mam taki problem-wydaje mi sie ze to pompa paliwowa,ale nie jestem pewien.od kilku dni uslyszalem ze moja pompa wydaje jakis dziwny dzwiek-trudno to opisac ale to brzmi jakby pracowala na sucho,czy cos w stylu pobieranie paliwa z wieksza sila(tak jakby sie zacierala czy cos w tym stylu)-nie wiem jak to opisac.[b]PO OPROSTU JAKIES SYCZENIE W BAKU[/b].nie zawsze sie to dzieje.przyblize wam troche ta sytuacje: wiec tak po przekreceniu zaplonu pompa powinna chwilke (zabuczec)-chodzi mi o podanie paliwa i powinna sie wylaczyc.oczywiscie tak sie robi ale po odpaleniu samochodu zalacza sie ponownie i juz nie wylacza.(nie dzieje sie to za kazdym razem-ale ostatnio coraz czesciej).samochod jezdzi normalnie,nie szarpie,obroty w porzadku.czasami jest tylko problem z odpaleniem samochodu bez gazu,ale wystarczy delikatnie dodac gazu i pali bez problemu.denerwuje mnie tylko ten dzwiek,boje sie zeby to nie bylo skutkiem czegos powazniejszego.wszystkich ktorzy wiedza cos na ten temat bardzo prosze o pomoc!dziekuje z gory.pozdrawiam robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie ci nie pomoge ale np w B5 tak jest ze jak pompa zaciagnie powietrze to juz praktycznie jest po niej i wtedy dzieje sie podobnie tak jak opisales.

ale wysluchaj jeszcze rad innych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można, trzeba jechać do speców żeby podpieli ci manometr pod listwe paliwa i sprawdzić jakie masz ciśnienie na listwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wymień filtr paliwa. Jeżeli to nie pomoże - czekaj na agonię pompy. Niestety często padają. W US był nawet recall roczników 2001-2003, ale u nas oczywiście ... jak to u nas :-)

A tak przy okazji - moja ma 130k km i jeszcze działa (o dziwo), ale juz niestety zaczyna piszczeć przy zapalaniu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sie dzieje, gdy jeździsz na rezerwie i weźmiesz ostrzej zakręt. Czy chodzi o to, ze pompa może wtedy zassać powietrze? Jakie są objawy jeśli tak się stanie?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj przyjechałem na gazie (chodzi o LPG :cheesy:), a świeciła mi się od jakiegoś czasu rezerwa. nie udało mi się już potem zapalić (uruchomić silnika :cheesy:). Dostałem się do baku i okazało się, że jest w nim bardzo mało paliwa - tylko na dnie resztka, ale pompa pracowała tylko nie pompowała przy kręceniu. Dolałem z kanistra paliwa i zapalił bez problemu. Nie wiem czy skróciłem życie pompy, czy jest jakiś mechanizm zabezpieczający pompę przed pracą "na sucho".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest jakiś mechanizm zabezpieczający pompę przed pracą "na sucho".

Jest, tym machanizmem jest tankowanie benzynki, w instrukcji LPG jest napisane żeby jeździć z częściowo napełnionym zbiornikiem ok 1/4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...