sproket1 0 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 witam wszystkich.mam taki problem-wydaje mi sie ze to pompa paliwowa,ale nie jestem pewien.od kilku dni uslyszalem ze moja pompa wydaje jakis dziwny dzwiek-trudno to opisac ale to brzmi jakby pracowala na sucho,czy cos w stylu pobieranie paliwa z wieksza sila(tak jakby sie zacierala czy cos w tym stylu)-nie wiem jak to opisac.[b]PO OPROSTU JAKIES SYCZENIE W BAKU[/b].nie zawsze sie to dzieje.przyblize wam troche ta sytuacje: wiec tak po przekreceniu zaplonu pompa powinna chwilke (zabuczec)-chodzi mi o podanie paliwa i powinna sie wylaczyc.oczywiscie tak sie robi ale po odpaleniu samochodu zalacza sie ponownie i juz nie wylacza.(nie dzieje sie to za kazdym razem-ale ostatnio coraz czesciej).samochod jezdzi normalnie,nie szarpie,obroty w porzadku.czasami jest tylko problem z odpaleniem samochodu bez gazu,ale wystarczy delikatnie dodac gazu i pali bez problemu.denerwuje mnie tylko ten dzwiek,boje sie zeby to nie bylo skutkiem czegos powazniejszego.wszystkich ktorzy wiedza cos na ten temat bardzo prosze o pomoc!dziekuje z gory.pozdrawiam robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 a zdazylo ci sie moze juz ze jezdziles za dlugo na "rezerwie" i wtedy jeszcze dosc szybko w zakretach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sproket1 0 Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 witaj.na twoje pytanie nie jestem w stanie ci odpowiedziec bo autko mam od 2 tyg i i na rezerwie nie jezdzilem a wczesniej to nie wiem.wiec co to moze byc ??dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus 0 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 dziwne, bo wydawało mi sie że pompa paliwa uruchamia sie przy kręceniu rozrusznikiem, a nie w momencie włączenia zapłonu, ale może sie myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 dokladnie ci nie pomoge ale np w B5 tak jest ze jak pompa zaciagnie powietrze to juz praktycznie jest po niej i wtedy dzieje sie podobnie tak jak opisales. ale wysluchaj jeszcze rad innych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sproket1 0 Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 a czy mozna jakos sprawdzic te pompe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 można, trzeba jechać do speców żeby podpieli ci manometr pod listwe paliwa i sprawdzić jakie masz ciśnienie na listwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sproket1 0 Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 dzieki za pomoc.ale piszcie jeszcze jezeli cos wiecie.a z tym sprawdzeniem tej pompy to bedzie problem poniewaz jestem w anglii a tu jak kazdy wie specow nie ma-sami partacze:P pozdr.robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Najpierw wymień filtr paliwa. Jeżeli to nie pomoże - czekaj na agonię pompy. Niestety często padają. W US był nawet recall roczników 2001-2003, ale u nas oczywiście ... jak to u nas :-) A tak przy okazji - moja ma 130k km i jeszcze działa (o dziwo), ale juz niestety zaczyna piszczeć przy zapalaniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furio 0 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Co sie dzieje, gdy jeździsz na rezerwie i weźmiesz ostrzej zakręt. Czy chodzi o to, ze pompa może wtedy zassać powietrze? Jakie są objawy jeśli tak się stanie? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma-ciej 0 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 wczoraj przyjechałem na gazie (chodzi o LPG ), a świeciła mi się od jakiegoś czasu rezerwa. nie udało mi się już potem zapalić (uruchomić silnika ). Dostałem się do baku i okazało się, że jest w nim bardzo mało paliwa - tylko na dnie resztka, ale pompa pracowała tylko nie pompowała przy kręceniu. Dolałem z kanistra paliwa i zapalił bez problemu. Nie wiem czy skróciłem życie pompy, czy jest jakiś mechanizm zabezpieczający pompę przed pracą "na sucho". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 czy jest jakiś mechanizm zabezpieczający pompę przed pracą "na sucho". Jest, tym machanizmem jest tankowanie benzynki, w instrukcji LPG jest napisane żeby jeździć z częściowo napełnionym zbiornikiem ok 1/4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się