GRYFI Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 to nic nie da, przykro mi ale tańsze dolewki
stempel72 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 może 15w50 lub coś gęstego ? Ale to i tak nic nie da. Lepiej go sprzedaj lub wyremontuj.
GRYFI Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 może 15w50 lub coś gęstego ? Ale to i tak nic nie da. Lepiej go sprzedaj lub wyremontuj. ty wiesz ile kosztuje remont tego silnika?połowę wartości rynkowej auta ;(
Dev Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 dlaczego tak drogo???? moge sprawdzic Ci ceny czesci, bo robota to wiadomo napisz na priv co potrzebujesz
stempel72 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Za darmo się nie da. Zanim się kupi zwykle trzeba sprawdzić. Ale te silniki i tak nawet po remoncie lubią olej. Napewno musisz wymienić pierścienie, ewentualnie zrobić też uszczelniacze zaworowe. Reszta to zależy co tam zastaniesz.
GRYFI Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Same uszczelki kolektorów wydechowych kosztują przawie 1000 pln w aso a zamienników nie widziałem[br]Dopisany: 16 Styczeń 2010, 14:07_________________________________________________Pytanie dodatkowe: czy zbyt wysokie ciśnienie oleju może powodować jegoi spalanie? ostatnio zauważyłem, że coraz częściej wskaźnik ciśnienia oleju wychodzi mi poza skalę a na wolnych obrotach pokazuje 4,5. Może to być oczywiście wina samego wskaźnika ale nie musi
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 wkręć manometr zamiast czujnika prawdopodobnie zawór przelewowy w pompie blokuje sie
GRYFI Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 następujące odkrycie: po wymianie oliwy na 10w40 spadło zużycie :>
login642 Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 moim zdaniem full syntetyk przy takim przebiegu nie pasuje ja bym zmienił na semi syntetik i dalej cieszył swoje uszy pomrukiem v8
GRYFI Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 tak zrobiłem. zobaczymy co będzie na wiosnę jak temperatury podskoczą
wiktorsam Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Jak przy odpalaniu i długim hamowaniu silnikiem kopci to mi podpada pod uszczelniacze na zaworach. Jesteś Pewien że są ok ? Przy hamowaniu silnikiem może jeszcze być wina pierścieni zgarniających, bo wtedy nie jest podawane paliwo, oliwa przedostaje się do komór spalania, ale nie spala się z każdym suwem, dopiero aż dodasz gazu gdy jest podane paliwo następuje spalenie nagromadzonego przez dłuższy czas oleju co powoduje niebieskiego bąka. Ale taki sam efekt mogą dać uszczelniacze na zaworach, co więcej jak przy odpalaniu też kopci na niebiesko to właśnie uszczelniacze bym obstawiał, bo po zgaszeniu wlewa się przez nie olej do komór spalania, a z pod pierścieni przecież by się do środka nie dostał bo mu grawitacja nie pozwoli... Ewentualnie niedrożna odma i duże ciśnienie wciska olej przez uszczelniacze i pierścienie...
GRYFI Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 Jak przy odpalaniu i długim hamowaniu silnikiem kopci to mi podpada pod uszczelniacze na zaworach. Jesteś Pewien że są ok ? Przy hamowaniu silnikiem może jeszcze być wina pierścieni zgarniających, bo wtedy nie jest podawane paliwo, oliwa przedostaje się do komór spalania, ale nie spala się z każdym suwem, dopiero aż dodasz gazu gdy jest podane paliwo następuje spalenie nagromadzonego przez dłuższy czas oleju co powoduje niebieskiego bąka. Ale taki sam efekt mogą dać uszczelniacze na zaworach, co więcej jak przy odpalaniu też kopci na niebiesko to właśnie uszczelniacze bym obstawiał, bo po zgaszeniu wlewa się przez nie olej do komór spalania, a z pod pierścieni przecież by się do środka nie dostał bo mu grawitacja nie pozwoli... Ewentualnie niedrożna odma i duże ciśnienie wciska olej przez uszczelniacze i pierścienie... uszczelniacze nowe a odmę sprawdziłem więc zostają ... ;([br]Dopisany: 12 Luty 2010, 22:38_________________________________________________Wiecie co jest najlepsze... nikt nie chce robić v8 -ek.Rozmawiałem już z 8 mechanikami i tylko nasz poczciwy wojtekce podjął by się wyzwania ale też chyba niechętnie Pozostaje zmienić silnik tylko wiadomo co kupię?
Dev Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 a z czym maja problem ????? silnik jest prosty nie ma tam zadnych niespodzianek
GRYFI Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 z ilością cylindrów. jak auto ma więcej niż sześć to zapomnij.
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 z ilościa cylindrów mają problem ???? :polew: :polew: czegoś podobnego nigdy nie słyszałem :shocked: przeciez to dwa silniki 4 cylindrowe na jednym wale korbowym
GRYFI Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 chodzi o to że nikt nie ma doświadczeń z v8 i nie wiedzą jak co ma wyglądać w związku z czym zdiagnozowanie usterki jest trudniejsze.
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 chodzi o to że nikt nie ma doświadczeń z v8 i nie wiedzą jak co ma wyglądać w związku z czym zdiagnozowanie usterki jest trudniejsze. nie no cyce mi opadły..... nie wiedza jak co ma wyglądać w V8 ????? :polew: a w rzędowej czwórce wiedzą ?????? :angry:
GRYFI Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 nie wnikam - nie mam zamiaru prosić się jeszcze kogoś żeby mu dać zarobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się