Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[C4 ABH] Spalanie oleju w 4,2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to nic nie da, przykro mi

ale tańsze dolewki
Opublikowano

może 15w50 lub coś gęstego ? Ale to i tak nic nie da. Lepiej go sprzedaj lub wyremontuj.

ty wiesz ile kosztuje remont tego silnika?

połowę wartości rynkowej auta ;(

Opublikowano

dlaczego tak drogo????

moge sprawdzic Ci ceny czesci, bo robota to wiadomo

napisz na priv co potrzebujesz

Opublikowano

Za darmo się nie da. Zanim się kupi zwykle trzeba sprawdzić. Ale te silniki i tak nawet po remoncie lubią olej. Napewno musisz wymienić pierścienie, ewentualnie zrobić też uszczelniacze zaworowe. Reszta to zależy co tam zastaniesz.

Opublikowano

Same uszczelki kolektorów wydechowych kosztują przawie 1000 pln w aso a zamienników nie widziałem[br]Dopisany: 16 Styczeń 2010, 14:07_________________________________________________Pytanie dodatkowe:

czy zbyt wysokie ciśnienie oleju może powodować jegoi spalanie?

ostatnio zauważyłem, że coraz częściej wskaźnik ciśnienia oleju wychodzi mi poza skalę a na wolnych obrotach pokazuje 4,5.

Może to być oczywiście wina samego wskaźnika ale nie musi :mysli:

Opublikowano

wkręć manometr zamiast czujnika

prawdopodobnie zawór przelewowy w pompie blokuje sie

Opublikowano

następujące odkrycie:

po wymianie oliwy na 10w40 spadło zużycie :>

Opublikowano

tak zrobiłem.

zobaczymy co będzie na wiosnę jak temperatury podskoczą :mysli:

Opublikowano

Jak przy odpalaniu i długim hamowaniu silnikiem kopci to mi podpada pod uszczelniacze na zaworach. Jesteś Pewien że są ok ?

Przy hamowaniu silnikiem może jeszcze być wina pierścieni zgarniających, bo wtedy nie jest podawane paliwo, oliwa przedostaje się do komór spalania, ale nie spala się z każdym suwem, dopiero aż dodasz gazu gdy jest podane paliwo następuje spalenie nagromadzonego przez dłuższy czas oleju co powoduje niebieskiego bąka.

Ale taki sam efekt mogą dać uszczelniacze na zaworach, co więcej jak przy odpalaniu też kopci na niebiesko to właśnie uszczelniacze bym obstawiał, bo po zgaszeniu wlewa się przez nie olej do komór spalania, a z pod pierścieni przecież by się do środka nie dostał bo mu grawitacja nie pozwoli...

Ewentualnie niedrożna odma i duże ciśnienie wciska olej przez uszczelniacze i pierścienie...

Opublikowano

Jak przy odpalaniu i długim hamowaniu silnikiem kopci to mi podpada pod uszczelniacze na zaworach. Jesteś Pewien że są ok ?

Przy hamowaniu silnikiem może jeszcze być wina pierścieni zgarniających, bo wtedy nie jest podawane paliwo, oliwa przedostaje się do komór spalania, ale nie spala się z każdym suwem, dopiero aż dodasz gazu gdy jest podane paliwo następuje spalenie nagromadzonego przez dłuższy czas oleju co powoduje niebieskiego bąka.

Ale taki sam efekt mogą dać uszczelniacze na zaworach, co więcej jak przy odpalaniu też kopci na niebiesko to właśnie uszczelniacze bym obstawiał, bo po zgaszeniu wlewa się przez nie olej do komór spalania, a z pod pierścieni przecież by się do środka nie dostał bo mu grawitacja nie pozwoli...

Ewentualnie niedrożna odma i duże ciśnienie wciska olej przez uszczelniacze i pierścienie...

uszczelniacze nowe a odmę sprawdziłem więc zostają ... ;([br]Dopisany: 12 Luty 2010, 22:38_________________________________________________Wiecie co jest najlepsze... nikt nie chce robić v8 -ek.

Rozmawiałem już z 8 mechanikami i tylko nasz poczciwy wojtekce podjął by się wyzwania ale też chyba niechętnie :naughty:

Pozostaje zmienić silnik tylko wiadomo co kupię? :mysli:

Opublikowano

a z czym maja problem ?????

silnik jest prosty nie ma tam zadnych niespodzianek

Opublikowano

z ilością cylindrów.

jak auto ma więcej niż sześć to zapomnij.

Opublikowano

z ilościa cylindrów mają problem ???? :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

czegoś podobnego nigdy nie słyszałem :shocked: :shocked: :shocked:

przeciez to dwa silniki 4 cylindrowe na jednym wale korbowym

Opublikowano

chodzi o to że nikt nie ma doświadczeń z v8 i nie wiedzą jak co ma wyglądać w związku z czym zdiagnozowanie usterki jest trudniejsze.

Opublikowano

chodzi o to że nikt nie ma doświadczeń z v8 i nie wiedzą jak co ma wyglądać w związku z czym zdiagnozowanie usterki jest trudniejsze.

nie no cyce mi opadły..... :wallbash:

nie wiedza jak co ma wyglądać w V8 ????? :polew: :polew: :polew:

a w rzędowej czwórce wiedzą ?????? :angry: :angry:

Opublikowano

:dontknow:

nie wnikam - nie mam zamiaru prosić się jeszcze kogoś żeby mu dać zarobić :takiego:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...