Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z zegarami


Grzes A4

Rekomendowane odpowiedzi

witam, posiadam u Siebie zegary z pełnym Fis-em i nie dawno postanowiłem założyć w nich ramki chrom, na podpiętym aku i z wyjętym kluczykiem wyjąłem zegary rozmontowałem je zrobiłem co miałem zrobić i złożyłem spowrotem (wszystko z jak najwiekszą delikatnością!!) podpiąłem zegary i tu moja radość sie zkończyła, po 10-15 sekundach wyskoczył błąd płynu chłodniczego zapikał 3 razy i migał zarówno na odpalonym jak i na zgaszonym, zimnym i ciepłym, czujnik jest podpięty i płyn w normie, na vagu nie pokazuje żadnego błędu, auto nie gaśnie. Poprostu sobie wyskakuje zapika i sobie mruga :gwizdanie: ;(

nie moge dojść co jest nie tak i z niedowierzaniem patrze na niego, przez zwykłe odpięcie i podpięcie zegarów właśnie ukazał sie on :mysli:

(wszystkie wtyczki sprawdziłem parokrotnie i są ok)

pomocy bo nie wiem co dalej :confused4:[br]Dopisany: 09 Styczeń 2010, 20:55_________________________________________________widze ze kazdy wie tyle co ja ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odpinałem juz chyba 4 liczniki na podpiętym aku i z wyciągniętym kluczykiem..... u kilku kolegów którym montowałem FISa, i u siebie kilkukrotnie także i żadnych problemów.... raz tylko wskazówki wskoczyły na 1/4 zakresu ale po podłączeniu zegarów i przekreceniu kluczyka wróciły do normy.... wiec mozę to przypadek ze padł czujnik....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze mi sie zdaje metoda zeby wyjąć pin za to odpowiedzialny z kostki i zapodać go na mase :mysli:

podobno błąd ustępuje na wieki, tylko stan zbiorniczka z płynem trzeba bedzie juz tylko z oka kontrolować itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze mi sie zdaje metoda zeby wyjąć pin za to odpowiedzialny z kostki i zapodać go na mase :mysli:

podobno błąd ustępuje na wieki, tylko stan zbiorniczka z płynem trzeba bedzie juz tylko z oka kontrolować itd

Tak można tak zrobić chociaż według mnie jest to bez celowe ponieważ obwód czujnika jest tak prosty że niema co się tam zepsuć jedynie uszkodzenie samego czujnika lub przerwa w obwodzie można jednak dla pewności sprawdzić sam licznik podając właśnie masę jak wspomniał kolega aby wykluczyć jego uszkodzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn tzn?? :naughty:

powiem wprost jestem zaje******* cienki z elektryki itd

wiec jak mówiąc wielkimi literami sprawdzić licznik bądź co bardziej mnie interesuje przerwe w obwodzie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu sobie wyskakuje zapika i sobie mruga :gwizdanie: ;(

nie moge dojść co jest nie tak i z niedowierzaniem patrze na niego, przez zwykłe odpięcie i podpięcie zegarów właśnie ukazał sie on :mysli:

a czy w przerwie owego niedowierzania wpadles na pomysl aby zweryfikowac organoleptycznie obecnosc plynu spryskiwacza w zbiorniczku ku temu przeznaczonym i ewentualnie go zwyczajnie uzupelnic? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale o ile mi sie wydaje to od braku płynu spryskiwacza jest chyba inny komunikat :mysli:

ale tak czy siak dolewałem płyn...sam juz qrde nie wiem, kupiłem okazyjnie czujnik prawie za grosze wiec jak znaje chwile to go poprostu wymienie i zobaczymy co dalej[br]Dopisany: 12 Styczeń 2010, 19:41_________________________________________________co wiecej na wyświetlaczu miałem 1 wypalony pasek a teraz mam juz 3 wypalone paski :kwasny::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...