Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wtryski od AFN, czy coś takiego jest możliwe?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. Ostatnio znalazłem na internecie coś takiego

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=60810

powiedzcie czy coś takiego jest wogóle możliwe? mnie sie wydaje lekko przesadzone. Pytam bo też mam b5 w automacie,tyle że AHU i jeżeli coś takiego działa, to ja bym sie pisał na taki tuning :)

Opublikowano

witam. Ostatnio znalazłem na internecie coś takiego

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=60810

powiedzcie czy coś takiego jest wogóle możliwe? mnie sie wydaje lekko przesadzone. Pytam bo też mam b5 w automacie,tyle że AHU i jeżeli coś takiego działa, to ja bym sie pisał na taki tuning :)

co konkretnie chcesz wiedzieć? :cool1:

Opublikowano

witam. Ostatnio znalazłem na internecie coś takiego

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=60810

powiedzcie czy coś takiego jest wogóle możliwe? mnie sie wydaje lekko przesadzone. Pytam bo też mam b5 w automacie,tyle że AHU i jeżeli coś takiego działa, to ja bym sie pisał na taki tuning :)

to jest autko sokolnh'a od nas z forum, i jest jak widzisz mozliwe, ale nie zauwazyłes jednej szczególnej rzeczy, on ma pompe 11mm seryjnie i dlatego ma taki potencjał, bez zmiany turbo uzyskał 166km :kox: :kox: SILNIK AHH :naughty:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahh_czerwony_avant_tdi_gti-t38160.0.html

Opublikowano

a jakie różnice w suszarce między ahh a afn?

Opublikowano

a jakie różnice w suszarce między ahh a afn?

żadnych, tu robote robi pompa 11ka, która niestety nie pasuje p&p do nas :wallbash:

Opublikowano

czyli kolejny dowód że na seryjnej pod 170 mogę pociągnąć :decayed:

koniec OT czekamy aż kolega coś powie :cool1:

Opublikowano

czyli kolejny dowód że na seryjnej pod 170 mogę pociągnąć :decayed:

koniec OT czekamy aż kolega coś powie :cool1:

nie mozesz...

bo masz nie wydajna pompe wtryskową do takiej mocy :tongue4:

Opublikowano

czyli kolejny dowód że na seryjnej pod 170 mogę pociągnąć :decayed:

koniec OT czekamy aż kolega coś powie :cool1:

nie mozesz...

bo masz nie wydajna pompe wtryskową do takiej mocy :tongue4:

zobaczymy :evil:

Opublikowano

Chce wiedzieć czy przy zmianie wtrysków na 205 możliwy jest taki przyrost mocy. Tam było napisane ze w automatach dawali w serii pompy 11 mm,więc z tego wnioskuje, ze jak zmienie wtryski to mi od razu skoczy na 140 km? Dodam ze mam po jakimś chipie chyba, bo z b5 1,8 daje rade i zbiera się bardzo ładnie... no i czy to jest bezpieczne dla skrzyni, silnika itd.

Opublikowano

Chce wiedzieć czy przy zmianie wtrysków na 205 możliwy jest taki przyrost mocy. Tam było napisane ze w automatach dawali w serii pompy 11 mm,więc z tego wnioskuje, ze jak zmienie wtryski to mi od razu skoczy na 140 km? Dodam ze mam po jakimś chipie chyba, bo z b5 1,8 daje rade i zbiera się bardzo ładnie... no i czy to jest bezpieczne dla skrzyni, silnika itd.

nie tylko w automatach ale w każdym AHH

czy na tyle Ci skoczy to trudno powiedzieć ale na pewno będzie dobrze :wink4:

skrzynię jaką masz?

Opublikowano

nie w AHU tylko AHH :wink4:

literówka - już poprawiłem :wink4:

Opublikowano

kamil u ciebie nie będzie takich osiagów jak w silniku AHH jak ci zrobi 130 to bedzie dobrze :gwizdanie: lepiej załóż 216ki

Tu masz przykładowy wykres AHU + 205 kolegi Milanex

3e60da62ae57b860m.jpg

I tu MCM

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t20275.0.html;highlight=ahu

Opublikowano

witam. Ostatnio znalazłem na internecie coś takiego

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=60810

powiedzcie czy coś takiego jest wogóle możliwe? mnie sie wydaje lekko przesadzone. Pytam bo też mam b5 w automacie,tyle że AHU i jeżeli coś takiego działa, to ja bym sie pisał na taki tuning :)

możliwe :decayed:[br]Dopisany: 12 Styczeń 2010, 15:05_________________________________________________

czyli kolejny dowód że na seryjnej pod 170 mogę pociągnąć :decayed:

koniec OT czekamy aż kolega coś powie :cool1:

mekto miał na seryjnej pompie 170 KM ale nie wiem co to za hamownia i jakie warunki podczas hamowania były

osobiscie uważam że cięzko to osiągnąc

ja na setupie z ori pompą 11 -tką + 0,216 + FMIC miałem 166 KM ale to już był maks turbo, po zmianie na BRD + 230 - tki byłoby 180+

Chce wiedzieć czy przy zmianie wtrysków na 205 możliwy jest taki przyrost mocy. Tam było napisane ze w automatach dawali w serii pompy 11 mm,więc z tego wnioskuje, ze jak zmienie wtryski to mi od razu skoczy na 140 km? Dodam ze mam po jakimś chipie chyba, bo z b5 1,8 daje rade i zbiera się bardzo ładnie... no i czy to jest bezpieczne dla skrzyni, silnika itd.

w automatach w Golfach IV i Audi A3 były silniki ALH które miały własnie tą pompę

w Audi A4 z silnikami AHH jest ona seryjnie i chyba nie wystepowała w automacie

Ty masz silnik AHU czyli na pompie 10 - tce i bez turbiny VTG, także maks u Ciebie po zmianie wtrysków + program to 130 koni

Opublikowano

w automatach w Golfach IV i Audi A3 były silniki ALH które miały własnie tą pompę

w Audi A4 z silnikami AHH jest ona seryjnie i chyba nie wystepowała w automacie

Ty masz silnik AHU czyli na pompie 10 - tce i bez turbiny VTG, także maks u Ciebie po zmianie wtrysków + program to 130 koni

no to mimo wszystko jest bardzo optymalnie z 90 zrobic ok 130... ciekawiło mnie bardzo,że po samej zmianie wtrysków kolesiowi od razu skoczyło na 140 :/ 50 koni tylko od zmiany wtrysków?? no ale tak jak piszecie, silniki AHH mają większy "potencjał". tak czy siak, myśle że wkrótce zabiore się za mody tego typu, bo 130 brzmi bardzo ładnie :) myślę ze temat można zamknąć. Dowiedziałem się wszyskiego. Dzieki bardzo :)

Opublikowano

w automatach w Golfach IV i Audi A3 były silniki ALH które miały własnie tą pompę

w Audi A4 z silnikami AHH jest ona seryjnie i chyba nie wystepowała w automacie

Ty masz silnik AHU czyli na pompie 10 - tce i bez turbiny VTG, także maks u Ciebie po zmianie wtrysków + program to 130 koni

no to mimo wszystko jest bardzo optymalnie z 90 zrobic ok 130... ciekawiło mnie bardzo,że po samej zmianie wtrysków kolesiowi od razu skoczyło na 140 :/ 50 koni tylko od zmiany wtrysków?? no ale tak jak piszecie, silniki AHH mają większy "potencjał". tak czy siak, myśle że wkrótce zabiore się za mody tego typu, bo 130 brzmi bardzo ładnie :) myślę ze temat można zamknąć. Dowiedziałem się wszyskiego. Dzieki bardzo :)

nie kolesiowi, tylko mi :)

i już Ci mówie jak to jest możliwe

pompa rotacyjna jak sama nazwa wskazuje wytwarza ciśnienie paliwa poprzez rotację, a racji tego że w AHH tłoczek ma 11mm a nie 10 może wytworzyć większe ciśnienie, a co za tym idzie lepsze rozproszenie paliwa i wymieszanie z powietrzem, lepsze i szybsze spalanie = większa moc

no ale dlaczego AHH ma w serii 90 KM ?

a no dlatego że średnica dysz wtryskiwaczy została zmieniona na mniejsze - 0,165 mm i dlatego mimo że układ paliwowy daje wystarczająco duze ciśnienie to wtryskiwacze nie są w stanie przełożyć tego na odpowiednią moc, stąd 90 koni

seryjne wtryski w 110 - tkach mają średnice dyszy 0,205 mm

więc teraz idąc drogą dedukcji odpowiedz sobie na pytanie, czy to zmianie wtrysków na te od 110 -tki ( tj. o 0,040 mm to dużo ) mozna osiągnąc takie moce ?

pozdrawiam

Opublikowano

no tak tak, to Tobie a nie kolesiowi :) drogą dedukcji doszledlem do wniosku, ze nawet tak jak mówisz przy seryjnej pompie da sie ładnie wycisnąć pare kucy:) i nawet jak w AHU jest seryjnie pompa 10mm to przy zmianie wtrysków i chipie,daje ładny efekt i myślę ze mnie satysfakcjonowałoby coś takiego. Dzieki bardzo za odpowiedzi.

Opublikowano

kamilos 130kucy w b5 1.9tdi calkiem milo jezdzi ,warto to zrobic :wink4:

Opublikowano

Piotrek98igo a ty ile masz w swoim?? bo chyba nie 75 tak jak wpisałeś :) i jakie mody robiłeś ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...