SoMeS 2 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 wlasnie 130kucy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcy1 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 w automatach w Golfach IV i Audi A3 były silniki ALH które miały własnie tą pompę w Audi A4 z silnikami AHH jest ona seryjnie i chyba nie wystepowała w automacie Ty masz silnik AHU czyli na pompie 10 - tce i bez turbiny VTG, także maks u Ciebie po zmianie wtrysków + program to 130 koni no to mimo wszystko jest bardzo optymalnie z 90 zrobic ok 130... ciekawiło mnie bardzo,że po samej zmianie wtrysków kolesiowi od razu skoczyło na 140 :/ 50 koni tylko od zmiany wtrysków?? no ale tak jak piszecie, silniki AHH mają większy "potencjał". tak czy siak, myśle że wkrótce zabiore się za mody tego typu, bo 130 brzmi bardzo ładnie myślę ze temat można zamknąć. Dowiedziałem się wszyskiego. Dzieki bardzo nie kolesiowi, tylko mi i już Ci mówie jak to jest możliwe pompa rotacyjna jak sama nazwa wskazuje wytwarza ciśnienie paliwa poprzez rotację, a racji tego że w AHH tłoczek ma 11mm a nie 10 może wytworzyć większe ciśnienie, a co za tym idzie lepsze rozproszenie paliwa i wymieszanie z powietrzem, lepsze i szybsze spalanie = większa moc no ale dlaczego AHH ma w serii 90 KM ? a no dlatego że średnica dysz wtryskiwaczy została zmieniona na mniejsze - 0,165 mm i dlatego mimo że układ paliwowy daje wystarczająco duze ciśnienie to wtryskiwacze nie są w stanie przełożyć tego na odpowiednią moc, stąd 90 koni seryjne wtryski w 110 - tkach mają średnice dyszy 0,205 mm więc teraz idąc drogą dedukcji odpowiedz sobie na pytanie, czy to zmianie wtrysków na te od 110 -tki ( tj. o 0,040 mm to dużo ) mozna osiągnąc takie moce ? pozdrawiam Mnie interesuje jak to jest? Mało paliwa bo małe wtryski - po zmianie wtrysków więcej paliwa więc większa moc. A co z powietrzem? Nie musi być od razu zrobione wyższe ciśnienie doładowania? Czy ono jest i tak wyższe "na zapas"? Mam taki sam silnik i już słyszałem gdzieś że w nim same wtryski się wymienia i bez programu jest żwawszy. Tylko czy to jest rozwiązanie jest dobre jako docelowe (ze względu na trwałość itp)? Sokolnh, czy auto dymiło po samej zmianie wtrysków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 w automatach w Golfach IV i Audi A3 były silniki ALH które miały własnie tą pompę w Audi A4 z silnikami AHH jest ona seryjnie i chyba nie wystepowała w automacie Ty masz silnik AHU czyli na pompie 10 - tce i bez turbiny VTG, także maks u Ciebie po zmianie wtrysków + program to 130 koni no to mimo wszystko jest bardzo optymalnie z 90 zrobic ok 130... ciekawiło mnie bardzo,że po samej zmianie wtrysków kolesiowi od razu skoczyło na 140 :/ 50 koni tylko od zmiany wtrysków?? no ale tak jak piszecie, silniki AHH mają większy "potencjał". tak czy siak, myśle że wkrótce zabiore się za mody tego typu, bo 130 brzmi bardzo ładnie myślę ze temat można zamknąć. Dowiedziałem się wszyskiego. Dzieki bardzo nie kolesiowi, tylko mi i już Ci mówie jak to jest możliwe pompa rotacyjna jak sama nazwa wskazuje wytwarza ciśnienie paliwa poprzez rotację, a racji tego że w AHH tłoczek ma 11mm a nie 10 może wytworzyć większe ciśnienie, a co za tym idzie lepsze rozproszenie paliwa i wymieszanie z powietrzem, lepsze i szybsze spalanie = większa moc no ale dlaczego AHH ma w serii 90 KM ? a no dlatego że średnica dysz wtryskiwaczy została zmieniona na mniejsze - 0,165 mm i dlatego mimo że układ paliwowy daje wystarczająco duze ciśnienie to wtryskiwacze nie są w stanie przełożyć tego na odpowiednią moc, stąd 90 koni seryjne wtryski w 110 - tkach mają średnice dyszy 0,205 mm więc teraz idąc drogą dedukcji odpowiedz sobie na pytanie, czy to zmianie wtrysków na te od 110 -tki ( tj. o 0,040 mm to dużo ) mozna osiągnąc takie moce ? pozdrawiam Mnie interesuje jak to jest? Mało paliwa bo małe wtryski - po zmianie wtrysków więcej paliwa więc większa moc. A co z powietrzem? Nie musi być od razu zrobione wyższe ciśnienie doładowania? Czy ono jest i tak wyższe "na zapas"? Mam taki sam silnik i już słyszałem gdzieś że w nim same wtryski się wymienia i bez programu jest żwawszy. Tylko czy to jest rozwiązanie jest dobre jako docelowe (ze względu na trwałość itp)? Sokolnh, czy auto dymiło po samej zmianie wtrysków? dlatego właśnie jak zmienisz tylko wtryski i nie ustawisz do tego korekcji oraz map to będą Ci lały a co za tym idzie samochód dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 w automatach w Golfach IV i Audi A3 były silniki ALH które miały własnie tą pompę w Audi A4 z silnikami AHH jest ona seryjnie i chyba nie wystepowała w automacie Ty masz silnik AHU czyli na pompie 10 - tce i bez turbiny VTG, także maks u Ciebie po zmianie wtrysków + program to 130 koni no to mimo wszystko jest bardzo optymalnie z 90 zrobic ok 130... ciekawiło mnie bardzo,że po samej zmianie wtrysków kolesiowi od razu skoczyło na 140 :/ 50 koni tylko od zmiany wtrysków?? no ale tak jak piszecie, silniki AHH mają większy "potencjał". tak czy siak, myśle że wkrótce zabiore się za mody tego typu, bo 130 brzmi bardzo ładnie myślę ze temat można zamknąć. Dowiedziałem się wszyskiego. Dzieki bardzo nie kolesiowi, tylko mi i już Ci mówie jak to jest możliwe pompa rotacyjna jak sama nazwa wskazuje wytwarza ciśnienie paliwa poprzez rotację, a racji tego że w AHH tłoczek ma 11mm a nie 10 może wytworzyć większe ciśnienie, a co za tym idzie lepsze rozproszenie paliwa i wymieszanie z powietrzem, lepsze i szybsze spalanie = większa moc no ale dlaczego AHH ma w serii 90 KM ? a no dlatego że średnica dysz wtryskiwaczy została zmieniona na mniejsze - 0,165 mm i dlatego mimo że układ paliwowy daje wystarczająco duze ciśnienie to wtryskiwacze nie są w stanie przełożyć tego na odpowiednią moc, stąd 90 koni seryjne wtryski w 110 - tkach mają średnice dyszy 0,205 mm więc teraz idąc drogą dedukcji odpowiedz sobie na pytanie, czy to zmianie wtrysków na te od 110 -tki ( tj. o 0,040 mm to dużo ) mozna osiągnąc takie moce ? pozdrawiam Mnie interesuje jak to jest? Mało paliwa bo małe wtryski - po zmianie wtrysków więcej paliwa więc większa moc. A co z powietrzem? Nie musi być od razu zrobione wyższe ciśnienie doładowania? Czy ono jest i tak wyższe "na zapas"? Mam taki sam silnik i już słyszałem gdzieś że w nim same wtryski się wymienia i bez programu jest żwawszy. Tylko czy to jest rozwiązanie jest dobre jako docelowe (ze względu na trwałość itp)? Sokolnh, czy auto dymiło po samej zmianie wtrysków? nie dymił nic więcej niz powinien tj. niż seria seryjne ciśnienie 0,95 - 1 bara spokojnie wystarcza do takiej ilości paliwa dzieki wysokiemu cisnieniu jakie generuje pompa paliwo jest lepiej rozpylane i nie ma czegoś takiego jak "lejące wtryski" oczywiscie lepiej zrobić korekty i przy okazji wykorzystac potencjał, ale spokojnie można tak jeździc bez obawy na trwałość śmiało zmieniaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie ma czegoś takiego jak "lejące wtryski" co przez to rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie ma czegoś takiego jak "lejące wtryski" co przez to rozumiesz? to co napisałem wieksze cisnienie paliwa -> lepsze rozpylenie -> lepsza mieszanka -> lepsze spalanie czyli brak albo ograniczone nie spalone paliwo wez sobie dezodorant psikaj nim i podpal, wszystko sie spali błykawicznie a wez dla porównania wodę po goleniu, przechyl i spróbuj podpalić mimo takiej samej ilosci powietrza spala się inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 te wtryski sa wydajniejsze,dzialaja pod wiekszym cisnieniem,maja wieksza srednice i lepiej rozpylaja paliwo,a o to w tym wszystkich chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcy1 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie dymił nic więcej niz powinien tj. niż seria seryjne ciśnienie 0,95 - 1 bara spokojnie wystarcza do takiej ilości paliwa dzieki wysokiemu cisnieniu jakie generuje pompa paliwo jest lepiej rozpylane i nie ma czegoś takiego jak "lejące wtryski" oczywiscie lepiej zrobić korekty i przy okazji wykorzystac potencjał, ale spokojnie można tak jeździc bez obawy na trwałość śmiało zmieniaj Ja sobie myślałem że proporcje paliwa do powietrza mają być stałe - jak w benzyniakach. I skoro teraz do cylindrów "wdmuchiwana" jest jakaś dana ilość powietrza to jak będzie więcej paliwa z większych wtrysków to nie zostanie spalone i będzie czarna chmura. Ale skoro twoje auto nie dymiło.. Ja tam 140 koni nie potrzebuję ale jakby się dało motor lekko podkręcić nie inwestując 1200 zł w 10 letnie auto (ani nie kupując boxa - bo wiadomo - to zło) to by było miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 te wtryski sa wydajniejsze,dzialaja pod wiekszym cisnieniem,maja wieksza srednice i lepiej rozpylaja paliwo,a o to w tym wszystkich chodzi. mylisz sie, 0,205 mają mniejsze ciśnienie niż seryjne wtryski od AHH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 mowie o 216stkach bo chyba innych nie ma sensu wkladac od afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 ale chodzi o 0.205 - tki włozone do AHH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 owszem 205 na tej pompce mają wyższe ciśnienie ale jeżeli zamiast 205 dajemy 216 to już jest lanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 owszem 205 na tej pompce mają wyższe ciśnienie ale jeżeli zamiast 205 dajemy 216 to już jest lanie źle 205 tki mają niższe ciśnienie niż 216 tki nie wiadomo jak zachowywały by sie 216tki wsadzone do serii AHH, ja nie wiem, Ty napewno też nie wiec nie wprowadzaj nikogo w bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 owszem 205 na tej pompce mają wyższe ciśnienie ale jeżeli zamiast 205 dajemy 216 to już jest lanie źle 205 tki mają niższe ciśnienie niż 216 tki nie wiadomo jak zachowywały by sie 216tki wsadzone do serii AHH, ja nie wiem, Ty napewno też nie wiec nie wprowadzaj nikogo w bład mówię tutaj o silnikach AFN/AVG ale to fakt tu różnica pompki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos_zelo 1 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Koledzy przestańcie sie sprzeczać bo schodzicie z tematu :gwizdanie: a do 216 nie bedzie za mała pompa nawet 11mm ?? zeby właśnie tego "Lania" nie było, ale to tylko domysły. Ja jak będe zmianiać, a bede, to na 205 tj. pisaliście troche wcześniej bo to jest chyba najlepsze wyjscie i z tego co rozumiem, najciekawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Koledzy przestańcie sie sprzeczać bo schodzicie z tematu :gwizdanie: a do 216 nie bedzie za mała pompa nawet 11mm ?? zeby właśnie tego "Lania" nie było, ale to tylko domysły. Ja jak będe zmianiać, a bede, to na 205 tj. pisaliście troche wcześniej bo to jest chyba najlepsze wyjscie i z tego co rozumiem, najciekawsze nie... żeby w pełni wykorzystać potencjał tej pompki wsadza się 0.230 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 nie wiadomo jak zachowywały by sie 216tki wsadzone do serii AHH, ja nie wiem, ja wiem, auto dostaje mega power i zadymia mocno - pare osób ode mnie brało 216 do AHH można zmniejszyć vagiem ile sie da dawke, nastawnikiem ale i tak bedzie za mocno z dołu i na dłuższą mete trzeba robić korekte softu AHH w serii ma dość mocny program pod malutkie wtryski (chyba 0,185), wiec po założeniu 216 robi sie ponad 140KM bo jest wydajan pompa 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 nie wiadomo jak zachowywały by sie 216tki wsadzone do serii AHH, ja nie wiem, ja wiem, auto dostaje mega power i zadymia mocno - pare osób ode mnie brało 216 do AHH można zmniejszyć vagiem ile sie da dawke, nastawnikiem ale i tak bedzie za mocno z dołu i na dłuższą mete trzeba robić korekte softu AHH w serii ma dość mocny program pod malutkie wtryski (chyba 0,185), wiec po założeniu 216 robi sie ponad 140KM bo jest wydajan pompa 11 ja tez wiem jak wsadziłem to się przekonałem co dają 216 w AHH, to taka seria na dużym "spidzie" a kopci jak mały parowóz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos_zelo 1 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 no tak, wszystko pieknie ślicznie...a kwestia spalania?? ktoś zmierzył ile wiecej kopci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ...a kwestia spalania?? ja spalanie odnotowałem większe, tylko przy mocniejszym deptaniu, natomiast przy normalnej lub emeryckiej jeździe paliło tyle samo co ori, a może nawet i ciu mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się