Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.9 AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. proszę o analizę logów bo autko nie kopci zapala dobrze, ale z rozpędzaniem się to już ma duuuży problem :cry:

prosze o ewentualne wskazówki co wymieniać żeby miał te 110KM. :smiley:

Group A:,'003,

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

,0.44, 1470, 550.0, 490.0, 19.9,

,1.72, 1596, 850.0, 595.0, 4.8,

,2.97, 1806, 850.0, 650.0, 4.8,

,4.25, 2016, 850.0, 690.0, 4.8,

,5.52, 2268, 850.0, 740.0, 4.8,

,6.80, 2541, 850.0, 755.0, 4.8,

,8.07, 2793, 850.0, 775.0, 4.8,

,9.35, 3024, 850.0, 805.0, 4.8,

,10.62, 3276, 850.0, 855.0, 4.8,

,11.90, 3507, 850.0, 870.0, 4.8,

,13.17, 3717, 850.0, 860.0, 4.8,

,14.45, 3906, 850.0, 835.0, 4.8,

,15.72, 4074, 850.0, 800.0, 4.8,

,17.00, 4221, 850.0, 775.0, 4.8,

,18.27, 4368, 850.0, 740.0, 4.8,

,19.53, 4473, 850.0, 695.0, 4.8,

Group B:,'008,

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

0.87, 1491, 36.4, 38.4, 28.6,

2.14, 1680, 37.8, 39.4, 31.4,

3.40, 1890, 38.4, 40.8, 33.4,

4.67, 2121, 38.8, 41.0, 35.2,

5.95, 2352, 38.4, 41.2, 37.4,

7.22, 2625, 39.0, 41.2, 37.6,

8.50, 2856, 39.2, 41.0, 38.0,

9.77, 3108, 39.8, 40.6, 39.4,

11.05, 3360, 40.4, 40.2, 41.2,

12.32, 3570, 40.6, 39.8, 41.0,

13.60, 3780, 41.0, 39.4, 40.8,

14.87, 3969, 41.6, 38.4, 40.0,

16.15, 4137, 42.2, 38.4, 39.4,

17.42, 4284, 42.4, 37.4, 37.6,

18.68, 4410, 42.2, 34.2, 33.8,

19.95, 4515, 42.2, 30.8, 31.8,

Group C:,'011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

0.01, 1470, 958.8, 948.6, 45.4

1.29, 1533, 1744.2, 1071.0, 33.9

2.57, 1743, 1846.2, 1203.6, 36.3

3.82, 1953, 1948.2, 1305.6, 39.8

5.10, 2184, 1948.2, 1407.6, 42.6

6.37, 2457, 1948.2, 1489.2, 44.6

7.65, 2709, 1948.2, 1560.6, 45.0

8.92, 2961, 1948.2, 1642.2, 45.8

10.20, 3192, 1948.2, 1764.6, 45.4

11.47, 3423, 1948.2, 1876.8, 45.0

12.75, 3654, 1948.2, 1938.0, 45.8

14.02, 3843, 1948.2, 1968.6, 47.4

15.30, 4032, 1938.0, 1958.4, 49.0

16.57, 4179, 1917.6, 1948.2, 49.8

17.85, 4326, 1887.0, 1917.6, 52.2

19.10, 4431, 1836.0, 1846.2, 52.6

Opublikowano

przyczyna to grupa 011, czyli ładowanie turbo

Coś nie tak, być może sztanga turbo, zbyyyyyt woooolno dochodzi do zadanego ciśnienia.

Opublikowano
Coś nie tak, być może sztanga turbo, zbyyyyyt woooolno dochodzi do zadanego ciśnienia.

Co to jest sztanga turbo i co robić?? :shocked:

Opublikowano

sztanga przy WG

moim zdaniem mozna jeszcze wyczyscic kierownice (tak jakby sie za wolno otwieraly/zamykaly) jak równiez przeczyscic przeplywomierz - wskazania sa dosc dziwne

Opublikowano
przeczyscic przeplywomierz - wskazania sa dosc dziwne

całkiem prawdopodobne, że przez wskazania w 011 właśnie :evil:

Na obecną chwilę raczej bym odpuścił, ale faktycznie to żadna robota :wink:

Opublikowano

Przeplywka jest znosna to raczej w sterowaniu turbiny bym probl szukal (tak jak pisze pre_pl).

Wyglada na to ze podcisnienie slabe albo kierownice do konca sie nie otwieraja

Opublikowano

gdyby kierownice były przytarte miałby przeładowania, a tutaj widoczny problem z wydajnością turbo zadane ciśnienie dostaje dopiero przy 3500rpm, może jakaś nieszczelność mała w dolocie?

Opublikowano

Co do przepływki to jest ok skoro turbulum słabo pompuje to i przepływka słabo pokazuje dokładnie sprawdź dolot i N75 możliwe że on juz pada i daltego tak wolno dochodzi do zadanego cisnienia

Opublikowano

Dolot sprawdzałem jest szczelny, autko nie kopci i nawet pozbyłem się kata. Myslę że zaczne od tego n75 bo co do turbiny to boję sie ją ruszać.

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa jest w tym aucie, o której wspomniał kolega Danio, wywala błąd 00575. Czyli coś nie tak z N75, może to jego wina.

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa jest w tym aucie, o której wspomniał kolega Danio, wywala błąd 00575. Czyli coś nie tak z N75, może to jego wina.

moze ... ale nie musi ... najlepiej podmienic na nowy i sprawdzic .... :wink:

czy od poczatku posiadania tego samochodu wystepowaly braki w "moczu" ?

Opublikowano

Sprawdź czy sztanga od turbo ponosi sie do końca ja miałem tak że blokowała sie i nie dochodziła do końca dopiero ręcznie ją pare razy podciągnąłęm i dopiero zaczeło autko jeździć normalnie

Opublikowano

Właśnie wydaje mi sie że od początku tak jest (mam go dopiero 3 tyg.) jak przesiadłem sie z a4 1.6 do tego dizelka to byłem zadowolony ale jak mam porównanie z innymi dizelkami to wypadam marnie. Ostatnio we wtorek miałem trase Kielce- Bolesławiec-Kielce to za Katowicami do domu chciałem wracać zero mocy jak była góra to na 3 a V-max to bylo 130 i to z dobrym ropędzaniem się, dziwne że jak jakiś czs jechałem ze stałą prędkością np.100k/h to jakoś ciągnął a jak dałem gazu lub zmniejszyłem prędkość to wypadał z rytmu i znowu robił sie mół.

P.S.

Powidzcie mi prosze co to jest ta sztanga i gdzie ja szukać ewentualnie jak ją rozblokować.

Opublikowano

Powidzcie mi prosze co to jest ta sztanga i gdzie ja szukać ewentualnie jak ją rozblokować.

Poniżej masz link z filmem jak sztanga powinna pracować i przy okazji podpowie gdzie masz jej szukać :-)

http://rapidshare.com/files/12717275/S4023737.AVI

Opublikowano

gdyby kierownice były przytarte miałby przeładowania, a tutaj widoczny problem z wydajnością turbo zadane ciśnienie dostaje dopiero przy 3500rpm, może jakaś nieszczelność mała w dolocie?

Kierownice moga zapiec sie w pozycji "malo wydajne" :afro:

Opublikowano

gdyby kierownice były przytarte miałby przeładowania, a tutaj widoczny problem z wydajnością turbo zadane ciśnienie dostaje dopiero przy 3500rpm, może jakaś nieszczelność mała w dolocie?

Kierownice moga zapiec sie w pozycji "malo wydajne" :afro:

zgadzam sie i wlasnie takie mam przeczucie. wyczyscic nie zaszkodzi napewno. Czasami pomaga kuracja porzadnego przebutowania autka

Opublikowano

mogą, ale kierownice ustawiają się w pozycji "mało wydajnej" jak masz duże obroty silnika i mało wciskasz gazu, a to mi się wydaje mało realne ;) choć niczego nie można wykluczać :)

Opublikowano

Panowie, jest poprawa mocy. W sobotę rozkręciłem cały dolot krok po kroku czyszczenie węży+dokładne skręcenie i tu nagle niespodzianka za silnikiem na przegrodzie przed akumulatorem są takie małe przetartewęzyki które połączone są z filtrem powietrza, zaworkiem n75 i takim podobym do n75 na plastikowej rurze od IC. Oczywiście wymieniłem je i jest lepiej ale nie super. Czy te przewody miały wpływ na pracę turbiny,sztangi i n75?? Czy jeszcze coś tam siedzi np zatarte kierownice?

Czy to normalne żeby w aluminiowym kolektorze dolotowym nad turbo tu gdzie kończy sie wąż od IC był nagar i to spieczony lekko oleisty???

Dzięki za wszystkie sugestie.

Opublikowano

Może jak n75 nie pracował normalnie przez dłuższy czas to kierownice się zapiękły poprawcie mnie jeśli się myle :smiley:Trzeba je rozruszac :cheesy::a4fan: pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...