Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Nagły problem z uruchomieniem silnika!


graczykt88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam mały problem od kliku godzin mam problem z odpaleniem audi silnik B5.9tdi 90km no wczorej jeszcze palila tylko na dotyk a dzis mialem taka sytuacje ze musialem krecic i krecic i myslalem ze nie odpali a jak juz odpalila to juz pozniaj od dotkniaecia palila ale problem sie powtarza po uplywie jakiegos czasu np godziny znow nie chce zapalic odrazu i nie mam pojecia od czego to moze byc bo to sie stalo tak nagle bez zadnej przyczyny wczesniej nie mialem takiej sytuacji. No i jak byly mrozy ponad -20 stał cała noc na dworze i odpalal od strzału no i teraz nie wiem co sie dzieje jak ktos bym mial jakis pomysl prosil bym o pomoc dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwróć uwagę czy podczas nieudanych prób odpalenia silnika, podczas przekręcania kluczyka w pozycję start, zapala się i gaśnie kontrolka świec żarowych - jeśli nie to winę ponosi przekaźnik zestyku "30" - tylko nie wiem czy on również, tak jak u mnie, ma oznaczenie 109.

Gdyby okazało się, że nie jest to przyczyną to podpięcie Vaga może naprowadzić na przyczynę po ew. kodach błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij fajeczkę z jednej świecy i podłącz żarówkę albo miernik i sprawdź czy napięcie dochodzi do świec, przy okazji sprawdź świeczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli po zgaszeniu i uplywie 1 godziny nie chce palic to ja bym wykluczyl swiece bo bez nich powinien bez problemu odpalic.Zobacz kolego czy przewody przelewowe na wtryskach masz całe,jak z filtrem paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co Wy wogole piszecie,pierwsze co musi zrobic to podlaczyc VAG-a,jezeli to nie pokaze prawdopodobnej przyczyny to wtedy mozna szukac.W taki sposob jak radzicie to mozna cale auto rozkrecic.

Pozdrawiam :)

bez przesady kolego, te proste czynności, które zostały podane nie wymagają rozkręcania silnika i co najważniejsze nic nie kosztują a jeśli kolega nie dysponuje Vagiem to na dzień dobry podpięcie u mechanika kosztuje w granicach 50 zł, przy usterce, którą ja podałem Vag niczego nie wykaże bo sterownik silnika nie będzie miał zasilania oczywiście chwilowego (bo silnik za którymś razem załapie), spojrzenie na zegary i jedną tylko kontrolkę nie wymaga chyba zbytniego wysiłku ani kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no dzis wymieniłem filtr paliwa wszytko ok chodzil zgasl a tu brak paliwa w filtrze paliwo nie dochodzi mozliwosc zamarzlo w wezyku bo postal na dworze z godzine i juz nie odpalil a jak znow nalalem do filtra paliwa odpalil jak wyssalo wszytko paliwo zgasł moglo cos innego pasc czy paliwo zamarzło??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO mialem tylko pojechalem do goscia i mnie wkur....... bo pow ze dzis nie robi chodzi zaklad mial otwarty no i pomyslalem kupi filtr pojechalem do znajmoego wymienilismy no i co bylo paliwo w filtrze wypialil i zgasl ii paliwo nie dochodzilo do filtra moze zamrzlo lub wytracila sie parafina.A jak wracalem wczesniej od kolesia ktory mi mial podpiac VAG-a to jechalem bez problemu 180 a mysle ze jak by cos z poma to bym tego nie osiagnal bo by podawala za mala dawke paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...