graczykt88 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam wszystkich mam mały problem od kliku godzin mam problem z odpaleniem audi silnik B5.9tdi 90km no wczorej jeszcze palila tylko na dotyk a dzis mialem taka sytuacje ze musialem krecic i krecic i myslalem ze nie odpali a jak juz odpalila to juz pozniaj od dotkniaecia palila ale problem sie powtarza po uplywie jakiegos czasu np godziny znow nie chce zapalic odrazu i nie mam pojecia od czego to moze byc bo to sie stalo tak nagle bez zadnej przyczyny wczesniej nie mialem takiej sytuacji. No i jak byly mrozy ponad -20 stał cała noc na dworze i odpalal od strzału no i teraz nie wiem co sie dzieje jak ktos bym mial jakis pomysl prosil bym o pomoc dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 zwróć uwagę czy podczas nieudanych prób odpalenia silnika, podczas przekręcania kluczyka w pozycję start, zapala się i gaśnie kontrolka świec żarowych - jeśli nie to winę ponosi przekaźnik zestyku "30" - tylko nie wiem czy on również, tak jak u mnie, ma oznaczenie 109. Gdyby okazało się, że nie jest to przyczyną to podpięcie Vaga może naprowadzić na przyczynę po ew. kodach błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziuniek 79 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 kolego przyczyn może być wiele na początek podłącz samochód po vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen64 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 zdejmij fajeczkę z jednej świecy i podłącz żarówkę albo miernik i sprawdź czy napięcie dochodzi do świec, przy okazji sprawdź świeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jezeli po zgaszeniu i uplywie 1 godziny nie chce palic to ja bym wykluczyl swiece bo bez nich powinien bez problemu odpalic.Zobacz kolego czy przewody przelewowe na wtryskach masz całe,jak z filtrem paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINIOWROCLAW 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Panowie co Wy wogole piszecie,pierwsze co musi zrobic to podlaczyc VAG-a,jezeli to nie pokaze prawdopodobnej przyczyny to wtedy mozna szukac.W taki sposob jak radzicie to mozna cale auto rozkrecic. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graczykt88 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Tak powiem jak juz zapali odpala lux ten poczatek ma jakis zje.... i to tak dziwnie nagle filtra paliwa nie wymienialem wogole od poczatku jaka mam auto i mam przejechane 11 tys to radzicie najpier podpiac do Vag-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINIOWROCLAW 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 No to jest chyba oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graczykt88 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Aha no ok jutro pojade moze jakis bład wyskoczy ale tez moze pasc podejrzenie na zly kat wtrysku i na filtr palowa?? a jakie objawy by byly jak by siadala pompa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINIOWROCLAW 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Cos Ty taki upierdliwy,nikt nie jest jasnowidzem.Moze tez to byc czujnik polozenia walu i milion innych .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Panowie co Wy wogole piszecie,pierwsze co musi zrobic to podlaczyc VAG-a,jezeli to nie pokaze prawdopodobnej przyczyny to wtedy mozna szukac.W taki sposob jak radzicie to mozna cale auto rozkrecic. Pozdrawiam bez przesady kolego, te proste czynności, które zostały podane nie wymagają rozkręcania silnika i co najważniejsze nic nie kosztują a jeśli kolega nie dysponuje Vagiem to na dzień dobry podpięcie u mechanika kosztuje w granicach 50 zł, przy usterce, którą ja podałem Vag niczego nie wykaże bo sterownik silnika nie będzie miał zasilania oczywiście chwilowego (bo silnik za którymś razem załapie), spojrzenie na zegary i jedną tylko kontrolkę nie wymaga chyba zbytniego wysiłku ani kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graczykt88 0 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 A no dzis wymieniłem filtr paliwa wszytko ok chodzil zgasl a tu brak paliwa w filtrze paliwo nie dochodzi mozliwosc zamarzlo w wezyku bo postal na dworze z godzine i juz nie odpalil a jak znow nalalem do filtra paliwa odpalil jak wyssalo wszytko paliwo zgasł moglo cos innego pasc czy paliwo zamarzło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINIOWROCLAW 0 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 miales podpiac tego vag-a i zobaczyc co Ci pokaze.Sluchaj moze byc pompa paliwa,przekaznik bezpiecznik itd.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graczykt88 0 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 NO mialem tylko pojechalem do goscia i mnie wkur....... bo pow ze dzis nie robi chodzi zaklad mial otwarty no i pomyslalem kupi filtr pojechalem do znajmoego wymienilismy no i co bylo paliwo w filtrze wypialil i zgasl ii paliwo nie dochodzilo do filtra moze zamrzlo lub wytracila sie parafina.A jak wracalem wczesniej od kolesia ktory mi mial podpiac VAG-a to jechalem bez problemu 180 a mysle ze jak by cos z poma to bym tego nie osiagnal bo by podawala za mala dawke paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 proponuję sprawdzić drożność odpowietrzenia baku przy korku wlewu paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graczykt88 0 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 a jak to sprawdzic?? Ale chyba nic powaznego nie moglo sie stac??Bo zaczyna mnie to denerwowac bo jak pompa by siadla to masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się