Pakosław Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam wszystkich czytających ten post. Dziś pojawił się taki problem w 19 TDI 110 Podczas włączania silnika zapala tak jakbym przytrzymywał gaz ( ale tego nie robię) no więc sam robi przygazówkę i wraca do normy. Podczas jazdy brak przyspieszenia chyba nie załącza się turbina.Idzie tylko mocą silnika Powiedzcie mi co się znowu zepsuło i jak można to naprawić. Tylko proszę jak dla żółtodzioba.
czaja77 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 witaj, najlepszym rozwiązaniem jest podpięcie auta pod vaga,ewentualnie zrobienie logów
Pakosław Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 A tak z doświadczenia to na co te objawy wskazują
grzes1150 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 A turbo jak się nie załącza to się nie kręci ? czy co bo takie durne pytania casami tu są Tak dla żółtodzioba: diagnostyka komputerem by się przydała.
Pakosław Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 vaga zrobię w środę - objawy takie jak opisałem. Podczas odpalania robi sam przygazówkę i brak mocy podczas jazdy. Wiec wymyśliłem, że coś z turbo tylko nie wiem czy mogę z tym jeździć
Frimuś Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 mialem to samo odpialem ta kostke gdzie jest najwiecej kabli pod oslona i popsikalem wd tak zrobilem ze wszystkimi kostkami i przeczyscilem sobie przy okazji tez zawor odcinajacy dop.paliwa na pompie i od tamtej pory jest ok.
Pakosław Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ale czy mogę na razie z tym jeździć[br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 21:44_________________________________________________Kolega mi mówił, że to sztanga zawieszona - trzeba rozruszać.
dejf Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Żadna sztanga. 99.9% pewności że to zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej - N109. Błąd na VAGu bedzie nr 1237 i pewnie 00575 od notlaufu. Wyczyscic przedmuchac zaworek - powinno ustąpić. Jak nie ustąpi to mam taki zaworek używany sprawny - będziesz zainteresowany wal na pw. pozdr, Dawid
Frimuś Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Zadna sztanga!!!!!!!!!!!!!! Wez te kostki przeczysc wd i ten zawor przedmuchaj!!!! Podstawa i bedzie ok.
Pakosław Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 może ma ktoś zdjęcie tego zaworu, żebym wiedział jak wygląda bo ja amator jestem. Albo chociaż nazwa z etki
Frimuś Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t2553.0.html;highlight=zawor+n109
dejf Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 może ma ktoś zdjęcie tego zaworu, żebym wiedział jak wygląda bo ja amator jestem. Albo chociaż nazwa z etki http://img685.imageshack.us/i/2bc6afb9acffe39a.jpg/ Trzeba to wykręcić. Klucz chyba 24. Uważaj nie zgub sprężynki
Pakosław Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 Cz jak to odkręcę to nie zapowietrzę pompy lub układu paliwowego
Frimuś Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 odkrecaj przeczysc tylko uwazaj tak jak kolega wyzej napisal tam jest taka mala sprezynka i zebys nie zgubil.
Pakosław Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 no dobra - jutro się będę bawil i dam znać . Mam nadzieję , że to to.[br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 22:31_________________________________________________Bardo dziękuję za pomoc. Mam nadzieję, że nie zepsuję.
Frimuś Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 powoli bo ciezkie dojscie i dasz rady !!!!!
Pakosław Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Wielkie dzięki. Juro opiszę co zepsułem[br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 22:43_________________________________________________Witam. Więc dzisiaj wziąłem się za naprawę mojego nieszczęścia. I co zrobiłem - wypiąłem akumulator ( niedawno mi go rąbnęli ). Podpiąłem najpierw + potem - i zakręciłem. Na zimno normalnie odpalił więc czekam aż temperaturka wzrośnie. Patrzę na wskaźniki a tu nie świeci ani wskaźnik biegu, nie działa dmuchawa, brak termometru. Wyłączyłem przy temp. na pierwszej kresce. Włączam - przygazówka znów jest a opisanych wskaźników brak. Wyłączyłem , policzyłem do 20 i jeszcze raz palę - bach wszystko OK nie ma juz przygazówki i wszystkie wskaźniki są tak jak należy. Sprawdzam kolejny raz - brak przygazówki . Jadę na autostradę i w palnik - turbo ciągnie , moc OK . MOJE PRZEMYŚLENIA: - jak ukradli akumulator to zresetował się komp - jak podłączyłem nowy akum to być może nie zachowałem biegunowości - nie dałem się rozgrzać silnikowi tylko po chwili już ruszyłem więc się komp nie poukładał i ostatnie przemyślenie może złapała elektronika wilgoć i coś się jej poprzestawiało. CO WY NA TO ? Narazie chodzi więc nie ruszam tego czujnika. Zobaczymy co dalej. Stawiam na wilgoć i reset komp.
mech15 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 podłącz vaga, N109 może ci powrócić w najmniej oczekiwanym momencie(gdzieś daleko w trasie) nie pojedziesz za szybko i spali ci w cholere, kupiłem sobie nowego od boscha(ok200pln) i spokój, vag pokaże ci być może więcej ciekawych rzeczy, daj znać co dalej pozdr
Frimuś Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Kolego pakosław masz gdzie podpiac vaga? Zapraszam do nysy cos porobbimy :gwizdanie:
Pakosław Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 Dziękuję z vagiem nie ma problemów mam dostęp ale to troszkę potrwa. Mam jeszcze jedno dla mnie ważne pytanie - czy po odkręceniu tego czujnika nie zapowietrzy się pompa. Bardzo proszę o odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się