Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Check engine i przeładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu silnik czasami wpada w notlaufa, szczególnie podczas dłuższej trasy pokonywanej na niskich obrotach. Do tej pory wyłączenie silnika i włączenie plus późniejsza jazda powyżej 3 tys obr załatwiała sprawę.

Dziś podczas jazdy zapaliła się kontrolka check engine, po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika kontrolka nadal się pali a silnik wkręca się powyżej 3 tys obr. ale na wszelki wypadek dalszą część podróży pokonałem na niskich obrotach z ledwo wciśniętym gazem.

Sytuacja zmobilizowała mnie do odpalenia Vaga na 64 bit systemie i po jakimś czasie udało się zczytać błąd:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Możliwe, że przeładowanie spowodowało zapalenie się kontrolki check engine ?

Ps. z powodu "takiego sobie" działania Vag Coma na virtual Pc nie udało mi sie skasowąc błedu.

Ps2. jakimś cudem pomimo wiecznie przerywanej łączności z kontrolerem udało się wykasować błąd i kontrolka już normalnie gaśnie

Opublikowano

Nie lekceważ tego ostrzeżenia. Wywalaj turbo i oddaj do regeneracji.

Opublikowano

Postaram się w najbliższym czasie zrobić logi i mam nadzieję, że podpowiecie mi co dalej. Najgorsze jest to, że we wrocku nie wiem komu mógłbym zlecić czyszczenie turbo żeby niczego nie spierdzielili ...

Opublikowano

Zrób kpl logów, inaczej to tylko wróżby i przypuszczenia :naughty:

Opublikowano

Logi i jeszcze raz logi ...bo wróżyć to można z fusów a nie z opowiadań :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...