jelczak Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam. Chcę kupić używaną przekładnię kierowniczą i teraz pytanie w którą lepiej jest zainwestować we Francuską Koyo rurową czy Niemiecką ZF odlewaną która według was będzie lepsza? Dzięki i pozdrawiam.
Wihajster Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam. Chcę kupić używaną przekładnię kierowniczą i teraz pytanie w którą lepiej jest zainwestować we Francuską Koyo rurową czy Niemiecką ZF odlewaną która według was będzie lepsza? Dzięki i pozdrawiam. Koyo to japońska a nie francuska jak już Polecam Koyo
Wihajster Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 A to skąd jest? mają widocznie oddział we Francji
jelczak Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Czyli mówisz że koyo będzie lepsza mimo że ma konstrukcję rurową? Bo w nowych a4 jest z tego co widzę tylko odlewana.
ROBERT Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ja jak zmieniałem (też na używkę) w oryginale miałem KOYO, a założyłem ZF i jest
jelczak Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 Dzięki. Też mi się wydaje że ZF będzie lepsza w końcu to made in germany.
ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Dzięki. Też mi się wydaje że ZF będzie lepsza w końcu to made in germany. Według mnie to bez różnicy KOYO czy ZF. Ja akurat założyłem ten drugi bo taki był, a nie przez to że uważam, że jest lepszy
bartek213 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 kup sobie kolego zf z amortyzatorem drgan takie przekladnie byly w 2.5tdi i w esach duzo lepeij bedzie Ci sie jezdziło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się