alfuta Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Witam - czytam od dwóch dni, i nie mogę zebrać myśli. Prawie każdy wątek który jest na temat, to po kilku postach traci na wartości i kończy się na inny temat. <BRAK nawiewu na przednią szybę> VAG-00603 positioning motor for temperature flap, klimatronik-13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana , takie wyrzuca błędy. , Wymontowałem również silniczek 0132801039, który nie wykonał żadnego ruchu podczas sterowania klimatronikiem na różne sposoby. Po wymontowaniu owego silniczka, ręcznie ustawiłem dźwigienkę i ustawiłem nadmuch na szybę: przy ruchach min-max : nie dmucha, dmucha zimne, dmucha ciepłe (dodam, silniczek na krótko hula jak szalony) w aucie stanął w skrajnym położeniu, po przestawieniu go manualnie w drugą stronę, i podłączeniu do auta, znów przestawia się w skrajne położenie. Jeżeli ktoś ma większą wiedzę w tym temacie, np: jakie silniczki nr...., są od czego to prosiłbym o info. Może ktoś miał taki przypadek - i jak sobie z tym poradził.
chudineze Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 A może poprostu trzeba skalibrować klimatronik
alfuta Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 :cool1:Nie bój się kolego - rozwiń temat, jeśli masz wiedzę na ten temat podziel się z nami
chudineze Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jest to opisane w dziale Diagnostyka VAG
alfuta Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 Kto pomoże wygenerować kod dla klimatronika na podstawie danych dla audi A4 1.9 TDI 110, AFN 1996 {Klima-/Heizungselektronik} Steuergerät Codierung STG 08 (Klima-/Heizungselektronik) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 ??xxx: Füllstellen (bis MJ 1996) 00 - Standard ?xxxx: Füllstellen (MJ 1997 - 1998/99) 0 - Standard ??xxx: Fahrzeugtyp/Füllstellen (ab MJ 1998/99 ein Display) 00 - Füllstellen (ab Index "M") 04 - Audi A4 (nur Index "K" / "L") x?xxx: Fahrzeugtyp (MJ 1997 - 1998/99) 4 - Audi A4 xx?xx: Kompressortyp (bis MJ 1996) 0 - Zexel-Kompressor 1 - Nippondenso bzw. Denso-Kompressor xx?xx: Sonstiges (MJ 1997 - 1998/99) 1 - Kompressor ohne Geber für Drehzahl (G111) xx?xx: Ländervariante (ab MJ 1998/99 ein Display) 0 - Rest der Welt (RdW) 1 - USA 2 - Japan xxx?x: Zylinderzahl 4 - 4-Zylinder-Motor 6 - 6-Zylinder-Motor xxxx?: Motor-/Karosserievariante 0 - Linkslenker Benzinmtor 1 - Rechtslenker Benzinmotor 2 - USA Benzinmotor (nicht bei einem Display) 3 - Linkslenker TDI-Motor 4 - Rechtslenker TDI-Motor 5 - USA TDI-Motor (nicht bei einem Display) Steuergerät Grundeinstellung STG 08 (Klima-/Heizungselektronik) auswählen STG Messwertgruppen -> Funktion 08 Messwertgruppe 001 Es werden folgende Stellmotoren angsteuert: Temperaturklappe -V68-, Zentralklappe -V70-, Fußraum-/Defrostklappe -V85- Staudruckklappe -V71-. Gehe zu Grundeinstellung Die Grundeinstellung ist beendet sobald alle Rückkoppelwerte auf 0 stehen.
chudineze Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zrób tak: W VAGu wybierz:MAIN -> 08-HVAC -> Basic Settings -> Wpisz 000, wybierz GO!, gdy wszystkie wartości będą wynosiły 0 (kalibracja zakończona), to wpisz 001 i jeszcze raz poczekaj, aż pojawią się zera.
wojtek26 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Kodowanie powinno byc 00043 lub 00143 zalezy od rodzaju kompresora klimatyzacji.
Normano1973 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Zrób tak: W VAGu wybierz:MAIN -> 08-HVAC -> Basic Settings -> Wpisz 000, wybierz GO!, gdy wszystkie wartości będą wynosiły 0 (kalibracja zakończona), to wpisz 001 i jeszcze raz poczekaj, aż pojawią się zera. To niesamowicie mi pomogło!!!Wpadłem ostatnio w małe oberwanie chmury - totalna ulewa,klima mi nagle odmówiła posłuszeństwa w obiegu otwartym tzn nie działał duży nadmuch na szybę, porobiła się straszna kaszana z działaniem i odprowadzaniem wilgoci z szyb... i parować mi wszystko zaczęło nieziemsko. Błędy klimatronika pojawiły się natychmiast 50.3 50.1 Vagiem sczytałem błąd: 01206 SIGNAL FOR DURATION OF IGNITION OFF 27-10 IMPLAUSIBLE SIGNAL - INTERMITTENT Mam wypiętą wtyczkę z wyłącznika termicznego. najpierw zrobiłem nim test podzespołów i wszedłem tak jak napisałeś w Basic setting i wybrałem 000, klimatronik ustawił się-skalibrował chyba na fabryczne ustawienia i wszystko wróciło do fantastycznej normy!!!szok!!Wykasowałem błąd i na klimatroniku na 1c jest 0.0 :)Oczywiście w środku wszystkie ustawienia klimatronika działają teraz wzorowo!!!
hutto Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Jestem po rozkreceniu tego silniczka z dzwignia niebieska i sprawa ma sie tak bez zamontowania go na miejsce; ruszajac manualnie ramieniem sterujacym klapki za nic nie moglem ustawic silnego nadmuchu na szybe. 2 skrajne polozenia ramienia to nadmuch na kratki i na nogi i tak po zamontowaniu silniczek ustawia w jedno lub drugie skrajne polozenie. Jak wcisne na klimatroniku nawiew na nogi (strzalka w dol) wieje na nogi potem jak wcisne na szybe (strzalka w gore) silniczek z niebieska dzwignia wogole nie reaguje jak wylacze nawiew na nogi rowniez nie reaguje tak jakby byla jeszcze jedna dzwignia sterujaca na nawiew na szybe i to ona jest przyczyna problemu. Czy ktos moze mi powiedziec czy jest jeszcze jedno ciaglo sterujace oprocz cieple zimne powietrze (silniczek dziala bez zarzutu) i tego z dzwignia niebieska??? Jesli tak to gdzie go szukac albo jak sie dobrac do tego ktory steruje na szybe??? pozdrawiam
alfuta Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Witam. - wznawiam obrady. Ostatnio w ciepły dzień odpaliłem klimę, a tu leci gorące powietrze - regulacji zero. Po ponownym uruchomieniu auta było Ok. Panowie, od rozpoczęcia tego tematu nic nie naprawiałem - moja prośba, kto wie niech napisze: które to silniczki produkują takie błędy: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 41-00 - Blocked or No Voltage - gdzie je szukać ( która strona, numery, kolory kostek i dźwigienek?) pozdrawiam
LUCKY1985 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Ja mam taki problem gdyz po kilku dniach ulew chciałem dzis załączyć ogrzewanie i kapa. Leci non stop zimne. Temperature pokazuje 90 st. , nawiew na nogi oraz na szybe nie działa. Proszę o pomoc
chudineze Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Ja mam taki problem gdyz po kilku dniach ulew chciałem dzis załączyć ogrzewanie i kapa. Leci non stop zimne. Temperature pokazuje 90 st. , nawiew na nogi oraz na szybe nie działa. Proszę o pomoc Pierwsze poczytaj forum co trzeba zrobić(VAG, błędy klimatyzacji) i wtedy napisz problem bo narazie nie mamy wróżki na etacie aby Ci pomóc
LUCKY1985 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 dzis bylem na diagnostyce i nie wykazało błędów.Nawiew na nogi oraz na szybe nie działa i nie działa też regulacja temperatury. Co jest troszke dziwne to wyswietlacz klimatyzacji ciągle mruga a nie świeci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się