Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Klimatyzacji nie można wyłączyć


boss_kk

Rekomendowane odpowiedzi

W moim aucie nie mogę wyłączyć klimy. Cały czas chłodzi!!! Niezależnie czy jest włączona eco czy nie - zamarza obudowa filtra kabinowego i rurki od klimy. Było tak w lecie i w zimie. Zimne powietrze nie dostaje sie do środka ( temp w środku jest ok) tylko słychać z prawej strony za schowkiem jak wdmuc**je do filtra. Jak pojeżdżę pół godziny to cała obudowa fitra jest pokryta lodem i przestaje wdmuchiwać powietrze. Wymieniłem Silnik nastawczy klapy dławienia powietrza nr 8E1 820 511 F , bo myślałem że w tym problem i nic. Ostatnio przy -18s topniach miałem 5 cm lodu na obudowie filtra i rurkach i jeździłem 2 dni kompletnie bez nawiewów. Mechanik rozmroził bryłę lodu i odłączył na szybko klimę przy wiatraku - wszystko jest ok - nawiewy działają a lodu nie ma. Powiedział, że cały czas była włączona i dlatego był lód. Dodam, że tak samo miałem w lato i nie ma żadnych wycieków z klimy...

VAS pokazuje usterkę:

01232 z oznaczeniem 030

Zawór regulacyjny sprężarki układu klimatyzacji -N280-,

Przerw/ zwarcie z potencjałem plus

Sporadyczna

Po usunięciu i zapaleniu silnika ciągle się pojawia.

Jakieś pomysły - sugestie ? Chcę to jak najszybciej naprawić ale żaden ze mnie mechanik a jadąc do serwisu ( mieszkam za granicą) muszę wiedzieć konkretnie o co chodzi, bo tutejsi bystością nie grzeszą i znajdą przyczynę po miesiącu - oczywiście na mój koszt :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zaciety zawór regulujacy cisnienie w sprezarce, wyglada ze zaciął sie w pozycji max i nawet przy takich temp sprezarka cały czas działała. Wymiana ewentualnie wyjecie i wyczyszczenie powinny załatwic sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Etce nie wystepuje do tego modelu jako czesc osobna wiec pozostaje albo wymiana spreżarki albo próba rozebrania, jak dobrze pamietam to w Skodach sa one wymienne ale moga nie pasowac do Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda wymiana tego zaworu. Demontaż pierścieniem segera ale... czy trzeba spuszczać gaz i olej z klmy i czy jest możliwośc na podośniku wykręcenia go bez demontażu sprężarki??

Co do samego zaworu to czy o taki chodzi?

http://www.allegro.pl/item925305393_elektrozawor_zawor_czujnik_kompresora_vw_audi.html

Mam nadzieję, że mój problem spowodowany naprawdę jest przez ten czujnik - ale Vag nie kłamie :>[br]Dopisany: 20 Luty 2010, 19:08_________________________________________________Zabieram się do wymiany. Czy ktoś wymieniał i orientuje się jaki rozmiar i typ klucza segera do wymiany zaworu w sprężarce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...