Dawid0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 A wiec dodam ze na dieslach nie znam się kompletnie (jeszcze:-)) odpaliliśmy wczoraj auto i było ok, przejechaliśmy z 30kmnagle auto zgasło.... proba odpalenia i nawet rozrusznik nie zakręcił, kontrolki swieciły, nawet z pozycji (właczonego rozrusznika)..... auto poszło do mechanika ..... (a ten d.... zdjął przód.... paski.... nie podłączając kompa) dziś podłączył kompa i mówi ze to pompa wtryskowa...... mam pytanie co to mogło być ? jak pompa pada rozrusznik nie kreci ????? ! ? jade dziś tam ze swoim vagiem sam posprawdzać wszystko, także byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki
busian26 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 nie ma takiej możliwości,zeby rozrusznik nie kręcił przy uszk pompie wtryskowej. dojdź do ładu co z rozrusznikiem i odkręć przewody z pompy na wtryski, zobacz czy przy kręceniu idzie paliwo ( jak masz odpięte paski to samym kołem pompy ) jeżeli nie idzie to masz przyczynę czemu zgasł,jeżeli idzie, to teraz pytanie czy jest odpowiednie ciśnienie. daj znać co i jak. pozdrawiam
antonio Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 auto poszło do mechanika ..... (a ten d.... zdjął przód.... paski.... nie podłączając kompa) dziś podłączył kompa i mówi ze to pompa wtryskowa...... co za czub! najpier się podłącza VAGA a później się dłubie masz swojego VAGA i odrazu zaprowadziłeś do kibel-szpeca?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się