bushi Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Opublikowano 1 Lipca 2006 A czyałem że byłeś pod wrazeniem 1,8T + gaz hmmm i kto to piszę czołowy TDI-maniak hheh rzezywiście musiało odchodzić ze tak pozytywnie się o tym Turbo wypowiedziałeś. POzdro
Gość Murzyn Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 A czyałem że byłeś pod wrazeniem 1,8T + gaz hmmm i kto to piszę czołowy TDI-maniak hheh rzezywiście musiało odchodzić ze tak pozytywnie się o tym Turbo wypowiedziałeś. POzdro oczywiscie ze bylem pod wrazeniem...sczegolnie w polaczeniu z LPG (mocy nie tracilo tylko cos turbawka mniej rownomiernie pracowlala-minimalne roznice,prawie nie do wychwycenia...ale pod jakim wrazeniem zawiechy bylem :D:D:D
bushi Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Opublikowano 2 Lipca 2006 A na czym "stała"????? amorki i sprężynki + fele odpowiednie????
Gość Murzyn Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 fele 17 + twardsze sprezyny+mocniejsze amory (kolega szczegolow nie znal bo takie kupil ale ma sie dowiedziec, bo wg mnie to optimum do A4) cos z H&R
bushi Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Opublikowano 2 Lipca 2006 Wooow pozazdrościć niech moc 4 pierścieni będzie z nim
Gość rob Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 Murzyn szkoda że nie myknołeś moim,było by więcej danych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się