pan kierownik Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zastanawiam się nad kondycją samochodowych silników w Norwegi ,Szwecji i u rusków.Tam to dopiero bryki dostają w d*pę. Jak wyglądało by porównanie konkretnego auta z tym samym przebiegiem np. z Hiszpanii i ze Szwecji ? Czy odpowiedzią na to jest to że wszyscy ciągną bryki z zachodu ? Tak więc -25 to nie jest pewnie aż tak źle ,choć powodu do radości tym bardziej nie ma. Dlaczego nie ciągną aut z Norwegii? Zobacz jakie są ceny....
valokuvaaja Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 ...a w Finlandii (i chyba we wszystkich krajach nordyckich) prawie kazde auto ma grzanie postojowe. Rano wsiadam w kabinie cieplo, aku podladowany, a silnik potrzebuje do 5 km zeby na blacie bylo rowne 90 (przy -20C na zewnatrz).
Korzeń Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 ...a w Finlandii (i chyba we wszystkich krajach nordyckich) prawie kazde auto ma grzanie postojowe. Rano wsiadam w kabinie cieplo, aku podladowany, a silnik potrzebuje do 5 km zeby na blacie bylo rowne 90 (przy -20C na zewnatrz). albo podpinają się pod 220v w domu/pracy/stacji benzynowej/parkingu i silnik po 30minutach grzania ma juz 60 stopni.
loco87 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Auta na skandynawie sa inaczej budowane. webasto to norma a niektóre pod maską maja kontakt 220v. Chlodnice wisko itp tez sa inne takze zostalo to przemyslane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się