Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analize Logow


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

obciąłeś ostatnią kolumnę w 011 (pokazane jest jak pracuje N75).

Właściwie auto w ogóle nie dochodzi do zadanego ciśnienia. Przede wszystkim napisz czy nie kopci Ci auto ? Sprawdź "ruły" czy są szczelne...

Wartości w 'Absolute Press' powinny szybko zacząć się pokrywać z kolumną 'specified press', a zobacz jak wolno podnosi się ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawione =) Wiec auto kopci jedynie jak ostro przyspiesza (kolor chyba czarny).. Zawor N75 wymieniony na nowy. bardzo wolno przyspiesza poniżej 2000 obrotów. Czasem odetnie moc powyżej 3000 obrotów ale sporadycznie. kat wycięty, Turbo po regeneracji. Pali przy spokojnej jeździe 6 l a przy mocniejszej nawet 8.5 =)

Czyli co może być walnęte ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ten N75 dalej nie pracuje jak powinien, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia.

Zobacz przewody do N75, na pewno dobry jest ten N75 ? Nie pochodzi mam nadzieję z allegro ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja mam podobne wyniki w moim AHU.

Również N75 nowy, dziur brak na IV biegu nie kopci, na II czasami lekko na szaro przydymi.

poniżej 2000 obr przyśpiesza chyba normalnie (daleko do AFN'a no ale to nie AFN ;) ).

P.S.

Wiziałem passata z tym problemem, na II biegu poniżej 2000 obr auto praktycznie pchać trzeba było, po zapięciu turbiny śmiga dobrze turbo łąduje 2000-2100 bar więc OK. Nie wiem co jest - sprężanie liche czy kąt wtrysku przestawiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem ewidentnie tkwi w doladowaniu turbulum...

N75 do sprawdzenia,wezyki cisnieinowe sprawdz szelnosc puszki filtra powietrza i wszsytkie przewody od dolotu ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina ledwo dycha co za tym idzie przepływka słabo pokazuje albo sterowanie leży i kwiczy albo turbina po regeneracji nie zyje. Sprawdx czy wężyki do sterowania turbo nie są przetarte lub luźne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlokalizowałem 3 usterki :

- Pęknięta guma od dolotu

- Pęknięty wężyk od N75 (naprawione)

- Luźny wąż pod plastikową pokrywa silnika który prowadzi do takiej okrągłej płaskiej puszki ( oryginalny ścisk sie poluźnił)

Jutro kupie potrzebne części i zobaczymy zrobię logi jak naprawie=)

Ps.. Pier**** mechanicy=/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlokalizowałem 3 usterki :

- Pęknięta guma od dolotu

- Pęknięty wężyk od N75 (naprawione)

- Luźny wąż pod plastikową pokrywa silnika który prowadzi do takiej okrągłej płaskiej puszki ( oryginalny ścisk sie poluźnił)

Jutro kupie potrzebne części i zobaczymy zrobię logi jak naprawie=)

Ps.. Pier**** mechanicy=/

na 99% odczujesz poprawe ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawy brak =(

dolot naprawiony (nowa guma ale nie ori)

Logi będą wieczorem

I jeszcze jedno znalazłem jakiś przewód który zasysa powietrze i jest on luzem czy tak powinno być ?

http://upload8.postimage.org/684340/photo_hosting.html

http://upload8.postimage.org/684365/photo_hosting.html

sorry za jakosc

ZdjA_cie_22_.jpgZdjA_cie_20_.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawy brak =(

dolot naprawiony (nowa guma ale nie ori)

Logi będą wieczorem

I jeszcze jedno znalazłem jakiś przewód który zasysa powietrze i jest on luzem czy tak powinno być ?

http://upload8.postimage.org/684340/photo_hosting.html

http://upload8.postimage.org/684365/photo_hosting.html

sorry za jakosc

oczywiscie ze nie powinien sobie tak dyndac ... :grin:

sprawdz czy nie odczepił sie od zaworka N18 (przy puszcze od filtra powietrza) ... jak pamietam to tam powinien byc jakis trójnik ... posprawdzaj w tamtych okolicach ..... kieruj sie w strone obudowy filtra powietrza ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 ? nie widzę miejsca do którego mogę go wpiąć niech ktoś zobaczy dokąd on idzie?

zapomnialem ze 1Z w A4 jest troszke inny niz w B4 (dotyczy N18 przy filtrze powietrza) ...

musi byc miejsce zeby go wpiac ... poszukaj ... ja nie pamietam jak to jest w A4 1Z ....

p.s moze ktos wklei silniczek 1Z w A4 i bedzie wszystko jasne ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge pstryknąc fotkę ale aparatem (640x480). Ale dzis nie mam jak tego wkleić do kompa.

Moge opisac gdzie ten przwód idzie. (Napisze koło 18 jak dotrę do domku)

Jutro z rana będzie fota.

Nie wiem czy to ma znaczenie - mam AHU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze jaki pośpiech - człowek lewo z pracy sie dowlókł ;).

Przewód idzie do zaworu sterującego zaworem EGR.

Zawór jest zamontowany centralnie za silnikiem na wysokości pokrywy głowicy, dochodzi do niego wtyczka eletryczna, a ów przewód jest połączony na samym dole tegoż zaworu od prawej strony smochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to nie ten. Ten bardziej na prawo (czyli na lewą stronę samochodu).

Do dolotu od dołu jest jakiś czujnik, ale ten (większy) do którego ten przewód idzie jest podłużny przykręcony do jakiegoś wspornika (jakieś 5 cm na lewą stronę auta od tego z dolotu).

A przewód jest wpięty z 10 cm niżej niż ten czujnik dolotowy.

Tam na nim są dwa równoległe wyprowadzenia - do górnego taki grubszy wąż a zaraz pod nim (w tym samym kierunku czyli w kierunku wydechu) wyprowadzenie na ten węzyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...