Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana silnika z 1.6 na .............


jaceka

Rekomendowane odpowiedzi

żadnych remontów, to sie poprostu nie opłaca

widzę że dalej masz nadzieje że sprzedasz ten silnik :polew:

głupotą jest pakowanie się w następny silnik który już swoje przejechał, szklanki masz nowe, zajedź do DOBREGO mechanika, podłącz VAG, na bank wyeliminujesz falujące obroty i tą dziurę, od strony mechanicznej pomoże wymiana uszczelniaczy i co? silnik dalej będzie jeździł

jaki tam masz przebieg ? pytanie do autora wątku :)

szczerze to sprzedam go tak czy inaczej, póki co leży jeść nie woła, prawda jest taka że tanio remontu sie nie zrobi, robiłem kiedyś remont po którym musiałem robić następny bo poprzedni był źle zrobiony. Ostatnio zajechałem silnik w vectrze kumpla to bez problemu kupiliśmy używke wymiana około 5h i jeździ do teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej dorwać anglika z 1.8T ale takiego co sam rozbierzesz.... i wytniesz wiązki też elektryczne, kompa i inne czujnikowi....a także.... pas przedni....w pasie z 1.6 nie ma miejsca na dolot i łapę silnika 1.8T, ja w tym momencie natrafiłęm na taki problem i brak kilku kabli idących do wnętrza..... jak wszystkie mody zostaną zakończone to opisze wszystko.... bo narazie problemy $$ i projekt wisi ....

a jeszcze bym zapomniał dodać hamulce 312mm obowiązkowo.... (albo mimum 288 wentylowane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki tam masz przebieg ? pytanie do autora wątku

przebieg 223,000 ale pewnie był cofnięty

ja mam 252 000 i jakoś z silnikiem nie mam kłopotu, tak jak pisałem wyżej, dobry mechanik na początek, podjedź na spota, Koledzy na pewno pomogą i problemy elektroniczne zdiagnozują!

odnośnie spalania 1.8T - chyba przesadzacie, ja przy 1.8T + Q zawsze mieszczę się przy 10/11 litrach :gwizdanie:

Jaceka, zastanów się 2 razy, czy warto pakować się w następny silnik niewiadomego pochodzenia, czy warto odratować tego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"czy warto pakować się w następny silnik niewiadomego pochodzenia, czy warto odratować tego!"

ja kupiłem 1.8T tylko i dlatego ze dorwałem go z osprzętem w śmiesznych pieniądzach..... z uk, no i niby lux stan a na dzień dobry trzeba było zmienić uszczelniacze, jakieś rolki i inne duperele..... ale w tym momencie moj projekt wisi więc być może bede miał na sprzedaż całoś 1.8T ze wszytstkimi elementami co trzeba zeby do 1.6 założyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do autora wątku :

jak miałem na początku ADR-a to pierdolnął mi rozrząd , byłem wtedy świezy na forum , nie wiedziałem co i jak , zdecydowałem sie na remont który na ori częściach wyszedł mi 3700 pln , to był błąd ,chyba największy jaki zrobiłem bo za tą kase byłby swap na 1.8T. i to ci polecam zrobić , wsadzisz troche pieniedzy ale bedziesz miał auto duzo szybsze/mocniejsze i przede wszystkim rozwojewe , bedziesz miał turbo a nie wolnossaka z którym nic nie zrobisz , no chyba ze nie interesuje cie moc tylko pokonywanie drogi z pkt.A do pkt.B , wtedy remontuj 1.6 i ciesz sie bezproblemową jazdą :wink4:

szczerze to sprzedam go tak czy inaczej

możesz mieć problem , ja próbowałem sprzedać od lipca/sierpnia mojego rozbitka ADR-a , strzał konkretny z boku ale komora silnika nie tknięta , skrzynia git , auto chodziło po wypadku jeszcze około minuty , dopiero zgasiłem jak sie podniosłem z ziemi :decayed: , 2000 km wcześniej wymieniłem wachacze z przodu-900pln + amory billsteina kpl-900pln i niestety poszedł za 2,5 koła , a był warty troszke więcej , nie było chętnych , a przede wszystkim nie było czasu na rozbieranie go na części pierwsze i sprzedawanie na all... , dostałbym wtedy napewno troche więcej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojedz do dobrego mechanika niech zweryfikuje co i jak jest z silnikiem. jakie koszta naprawy. jezeli faktycznie trzeba robic kapitalke to nie oplaca sie wogole grzebac. poszukaj na allegro jakiegos AEB/ADR ktory nie jest jeszcze wyjety. Wez mechanika jak sie nie znasz na silnikach niech sprawdzi kompresje i wszystkie pierdoly.

Ale co do swapa to naprawde trzeba sie dobrze zastanowic bo faktycznie mozna sie wpiepszyc w niezle gowno.

Warto szukac w klubie bo pewniej ze nie zajechany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto szukac w klubie bo pewniej ze nie zajechany.

do swapa całe auto z PL ???? :no:

ktoś miał w podpisie że ściąga auta z UE , złóż zamówienie i wtedy temat ruszy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...