Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Dodatek do Paliwa


niuniek222

Rekomendowane odpowiedzi

ja myślę że stacja stacji nierówna ( np jakość paliwa na stacji BP w Wawie może różnić się od jakości paliwa na stacji BP w Łodzi)

przecież właścicielami są prywaciarze i każdy może coś tam kombinować

taki już jest ten kraj

Trzeba dbać o autko no i tankować na tych "markowych" stacjach.

Czasem może się trafić bubel :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zalałem verve orlenowską i niestety auto nie strawilo tego paliwa.. parafina podejrzewam się wytrąciła mróz zrobił swoje.

Kupiłem skydda i czekam na efekty.. zalałem jeszcze i dolałem wg proporcji.

Podobno te lepsze paliwka czyli verva, ultimate czy v-power mają uszlachetniacze dawkowane przez każda stacje unikatowo.

Ja osobiście zawiodłem się na Orlenie, ponieważ tankując tam cały okrągły rok, w zimę przy -20 paliwo nie było odpowiednio przygotowane!! A POWINNO! Sprawdziłem i na shellu nie miałem takiego problemu. Myślę, że panowie ze stacji zamówili za duzo paliwa i to przygotowane na niższą temperaturę "zaleją" gdy będzie miejsce na jego składowanie :wallbash::thumbdown:

Przybijam się do poprzednika stacja stacji nierówna! Nawet jedna stacja w różnych okresach ma zawachania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na noc zostawiłem na dworze (-23 C)Xeramic DIESEL PROTECTOR -40 C i zrobiła się z tego gówna galareta :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Kolego czytaj instrukcje na opakowaniu.

Zalecenia:

Xeramic Diesel Protector jest środkiem o działaniu zapobiegawczym - zabezpiecza ON przed wydzieleniem parafiny w niskich temperaturach. Należy go stosować przed zamarznięciem paliwa (krystalizacją parafiny) a co za tym idzie unieruchomieniem pojazdu. W przypadku zablokowania układu paliwowego pod wpływem niskich temperatur, skuteczność działania wszystkich preparatów tego typu jest ograniczona.

Xeramic Diesel Protector -40°C należy stosować od okresu jesiennego.

ze względu na to, że Xeramic Diesel Protector -40°C jest produktem wysoce skoncentrowanym, może nastąpić jego żelowanie (zgęstnienie) w temperaturach znacznie poniżej 0°C. Jego zgęstnienie lub wręcz zamarznięcie nie powoduje utraty właściwości produktu. Należy nieznacznie go ogrzać, aby umożliwić wlanie do zbiornika paliwa. Przy temperaturach poniżej -20°C, zalecane jest przechowywanie produktu w ciepłym miejscu, aby ułatwić jego zastosowanie.

No koleś widzę chciałeś błysnąć ale to ty nie czytasz ,albo nie czytasz ze zrozumieniem.

Po pierwsze nie pisze tak jak ty to napisałeś: w temperaturach znacznie poniżej 0°C tylko ,,w bardzo niskich temperaturach" ale nawet tak jak ty podałeś to i tak nieznający się klient może przypuszczać że skoro produkt jest skuteczny do -40 to chodzi o temp.jeszcze niższe.

I druga sprawa nic nie pisze o jego zamarzaniu -nie wiem skąd to wytrzasnąłeś ,pisze tylko że ,,w b. niskich temp.może ulec tzw. żelowaniu "

Bardzo niska temp.dla Afrykańczyka to taka gdy musi zakładać gacie a dla naukowca to 0 absolutne. Więc ta informacja jest w stylu dedzie źle bedzie źle dedzie dobrze dedzie dobrze.

Czy jako płacący wymagam zbyt wiele domagając się konkretów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...