graba83 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam Otóż jest to mój pierwszy samochód z tak zaawansowaną jak dla mnie elektroniką i wszystko jest dla mnie nowe i nie wiem jak się zachować w niektórych sytuacjach . Od momentu jak go kupiłem było ok autko śmigało jak talala, rano paliło od pierwszego przy -24 do dziś. Rano jak wyszedłem do autka nieodpalił mi odrazu niby nic do zmartwienia tylko co to był za dźwięk takie 3 1sek pikania. Auto odpaliło za drugim tylko jak go odpalałem to zaczął znów pikać ale zagadał. Kolejne uruchomienia bez zarzutu. Dodam że pierwszą naprawę taką jak rozrząd, filtry i płyny będę przeprowadzał w weekend. Aku mam zbadany miernik pokazał że dobry, a ładowanie na poziomie 14,8. Mam jeszcze jeden problem bo wczoraj jak musiałem zredukować tak przy 70 na 3 bieg to wykręcił sie tylko do 3 może 3200 obrotów i zachował się jakby miał odcięcie paliwa i musiałem wpinać 4 dalej to samo i doszedł do 140 na 5 biegu. A i jeszcze jedno czytałem forum co to jest ten VAG, czy jest drogi i o co chodzi z tym kątem wtrysku. A jescze jedno po czym poznac jaki mam model silnika AFN czy AVG. Audi a4 avant 1,9TDI 110 km 1997 kwiecień Pozdrawiam
NYNA Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ten dźwięk to słabe napięcie także akumulator nie jest jednak tak dobry jak piszesz. Co do VAG-a to jest osobny dział, poczytaj i będziesz wiedział jaki kabelek kupić i gdzie. Kod silnika masz na wlepce we wnęce koła zapasowego lub na pierwszej stronie w książce serwisowej lub na silniku na plastikowej obudowie rozrządu. Co do tego odcięcia to musisz dokładniej opisać, czy dzieje się tak po przekroczeniu 2500 obrotów i czy zapala się żółta kontrolka na desce(szukaj "notlauf" "tryb awaryjny") ale bez podpięcia VAG-a za wiele nie sprawdzisz.Także poszukaj i poczytaj forum wszystkiego się dowiesz.
graba83 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Na 3cim biegu ciągnie do max 3200obr\min, na 4tym do 2700, a 5tki nie sprawdzałem do końca bo droga się kończyła , na desce nic sięnie paliło tylko robiło się coś w rodzaju odcięcia paliwa jakby zakres obrotów się kończył. A aku no nie wiem ile ma dokładnie wiosenek na koncie jest wsadzona watra 74A 680Ah i w piątek koleś mi sprawdzał stan ładowania i aku i pow że jest dobry, tyko fakt dobry nie oznacza świetny.
dejf Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Na 3cim biegu ciągnie do max 3200obr\min, na 4tym do 2700, a 5tki nie sprawdzałem do końca bo droga się kończyła , na desce nic sięnie paliło tylko robiło się coś w rodzaju odcięcia paliwa jakby zakres obrotów się kończył. Moge Ci polecic bdb mechanika od aut z grupy VAG w Słubicach za Gąbinem. Zrobi Ci pełną diagnostykę i bedziesz wiedzial gdzie tkwi problem. Jak chcesz info - wal na pw.
chudineze Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Dodam tylko że wyrazy nie zrozumiałe wyjaśnione są tu http://www.a4-klub.pl/smf/slownik_wyrazow_niezrozumialych-t15406.0.html Reszta została wyjaśniona - ZAMYKAM
Rekomendowane odpowiedzi