Wandej Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam. problem jak w temacie, auto odpalam i odpala się wentylator i auto się nie rozgrzewa. Co jest?? Miał ktoś podobny problem?? Silnik to 2.0 ALT
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 najpierw VAG to ze kreci sie wentylator nie ma nic wspolnego z brakiem nagrzewania sie silnika temu winien jest termostat
Adrenalina Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam. problem jak w temacie, auto odpalam i odpala się wentylator i auto się nie rozgrzewa. Co jest?? Miał ktoś podobny problem?? Silnik to 2.0 ALT sprawdź sobie najpierw wyłącznik termiczny wentylatora, czy aby nie jest zwarty....
Wandej Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam. problem jak w temacie, auto odpalam i odpala się wentylator i auto się nie rozgrzewa. Co jest?? Miał ktoś podobny problem?? Silnik to 2.0 ALT sprawdź sobie najpierw wyłącznik termiczny wentylatora, czy aby nie jest zwarty.... tylko gdzież on jest
ROBERT Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 A powiedz mi kolego bo teraz nie pamiętam czy ALT ma jeszcze wisko, czy są już dwa elektryczne? [br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 20:02_________________________________________________Chyba są dwa elektryczne Włącznik jest tu :
Wandej Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 A powiedz mi kolego bo teraz nie pamiętam czy ALT ma jeszcze wisko, czy są już dwa elektryczne? [br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 20:02_________________________________________________Chyba są dwa elektryczne Włącznik jest tu : nie ma wisko.
ROBERT Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 To włącznik jest na dolnym wężu chłodnicy, w B5 były wkręcone w chłodnicę między górnym i dolnym wężem
Wandej Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 To włącznik jest na dolnym wężu chłodnicy, w B5 były wkręcone w chłodnicę między górnym i dolnym wężem dzięki wielkie za schemat Ale podejrzewam tak jak devastation napisał , że termostat też do wyrzucenia a drogi skubany... orientujecie się gdzie można tanio wyrwać??
ROBERT Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zapytaj Tomka, ale on chyba nie ma części ORI - TOM77 pojawił się też już dziś Robert on ma ORI - rtocki
Wandej Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zapytaj Tomka, ale on chyba nie ma części ORI - TOM77 pojawił się też już dziś Robert on ma ORI - rtocki rtocki ma niezła reklamę że -40% niż na stronie IC tylko że tam podają detaliczne ceny A termostat w detalu kosztuje 750zł no a na moją zniżkę 320zł Napisałem do TOM77 Dziękuje za pomoc kolego
ROBERT Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Jak masz taką zniżkę to już chyba taniej nie załatwisz :gwizdanie:
karolasterka Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 a czy jeden z wentylatorów ( z wisko) powinien się kręcić cały czas ( ten po prawej stojąc przodem do auta)?
ROBERT Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 a czy jeden z wentylatorów ( z wisko) powinien się kręcić cały czas ( ten po prawej stojąc przodem do auta)? da
Wandej Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 a czy jeden z wentylatorów ( z wisko) powinien się kręcić cały czas ( ten po prawej stojąc przodem do auta)? no tylko że np u mnie go już nie ma. W b6 1.8T na pewno też więc chyba rozwiązanie posłali do lamusa :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 ... rozwiązanie posłali do lamusa :gwizdanie: Według mnie dobrze zrobili
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się