gawey Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 witam pytaniemoze dla was banalne ale musze zapytac chodzi mi o to jak prawidlowo zmieniac biegi tzn przy jakich obrotach aby bylo nie zapiec kierownic na turbinie
grabson765 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 jak nie bedziesz jezdzic z obrotami ponizej 2tys tonie powinny sie zapiec... na rozgrzanym silniku jezdzij w przedziale 2-3 tys obrotow i bedzie ok
Góral.tz Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 lataj nie mniej niz 1800 obr/min i spokojnia czasem walnij pod 4000 a tak to lataj miedzy 2000-3000 i powinno być ok przynajmniej u mnie tak jest i tak jak kolega napisał nie katuj zimnego silnika, a po ostrym upalaniu pozwól troszkę pochodzić zanim zapłon wyłączysz :good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się