Redrick Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 spisałem kody z klimatronika i prosze o pomoc w ich rozszyfrowaniu pisałemjuż w poprzednim temacie autko za duzo pali i szukam przyczyny.Pierwsza z cyferek jest duza natomiast druga mała 1c 15 7 - 6 1 2c 0 3c 0 4c 8 4 5c 9 2 6c 25 3 7c 0 8c 23 5 9c 4 0 10c 23 9 11c 9 12c 7 13c 1 0 14c 8 15c 22 7 16c 23 5 17c 1 18c 3 4 19c 3 7 20c 12 0 21c 0 22c 0 23c 0 24c 0 25c 17 5 26c 17 7 27c 4 0 28c 0 29c 0 30c 6 1 31c wszystkie 32c 0 33c 0 34c 0 35c 0 36c 23 4 37c 9 38c 23 8 39c 1 1 40c 23 9 41c 1 2 42c 23 0 43c 1 2 44c 0 45c 26 0 46c 2 2 47c 2 2 48c 9 2 49c 0 50c 1 0 51c 9 0 52c 1 6 53c 01 0 54c 7 0 55c 2 2 56c 0 57c 0 58c 2 5 59c 2 2 60c 0 61c 5 62c 12 5 63c 12 5 64c 2 5 65c 9 66c 9 67c 13 5 68c 22 69c 0 70c 0 71c 1 3 72c 12 6 73c 12 4 74c 0 to sa wszystkie kody jak ktos znajdzie troszke czasu to prosze o sprawdzenie tu mam jakiś link z kodami ale nie moge sie połapac http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0
wojtek79 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Do każdego kanału np. 1c, 2c, 3c, itp., jest przypisana wartość. Do każdej wyświetlanej wartości jest przypisany kod np: 1c wyświetla 15.7 czyli to znaczy że (klapa powietrza, czasem blokowana), na 28c wyświetla 0 bo kanał 28c pokazuje obroty silnika. Zapal silnik i wejdz na 28c, na wolnych obrotach u mnie pokazuje 84. Mnoży się to x10 i stad maz 840 obr/min. Przygazuj i zobacz jak sie to zmienia. Kody sprawdzałeś na zgaszonym silniku i dla tego na 28c jest wartość 0. Myśle że już wiesz jak to odczytywać.
moren Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Witam A w jaki sposob spowodować wyswietlenie tych kodów na klimatroniku?
Redrick Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2007 ale mi chodzi zeby jakaś mądra głowa przesledziła moje wyniki i napisała co o tym sadzi bo ja sie w tym nie moge połapać to nie na mój łep. chodzi mi o temperature silnika. zgadza sie pomiar robiłem na wyłonczonym silniku ale temperatura na liczniku wskazywała 90 stopni wiec chciałem sie dowiedziec jaka była na klimatroniku. i ogólnie jakie te auto ma odchyły od normy ze tak dużo pali 20km na 100 to średnia wciskasz pierw obiekt zamknięty a nastepnie górna szczałke
petrus Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 kanał 49 90c jest to temperatura płynu chłądzącego więc jest oki, napewno sprawdzałeś ją na rozgrzanym silniku lub chwile po jego unieruchomieniu, natomiast zastanawia mnie kanał 51 tam nie powinno być zero, u mnie na rozgrzanym silniku kanał 51 pokazuje ok. 77c, a i na zimnym przypuszczam że nie ma mniej niż temperatura otoczenia [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2007, 13:51 _________________________________________________sorry, oczywiscie odwrotnie 51 temp. płynu chłodzącego
adadur Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Kolego zrób diagnostykę VAGiem oraz dodatkowo sprawdź sonde lambda. Klimatronik to inna bajka. Wiekszość wartości z klimatronika potrzebuje przeliczenia, "odkodowania" a tu ludzie nie znają metod na to.
Redrick Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2007 robiłem nawet na dwóch komputerach i nie wykazał wady zadnego urządzenia jak by sonda była pieprznięta to powinien ja chyba wykryc dlatego poszukuje informacji na wszelkie sposoby bo 20 litrów na 100km to bardzo dużo przy pojemnosci 1.8 i to przy spokojnej jezdzie!
adadur Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 No właśnie sondy nie musi pokazać bo trzeba pomierzyć ją bezpośrednio na kabelkach.
Redrick Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2007 a w jaki sposób moge to jakoś sam zbadać czy musze u mechanika
Gość spedyt Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 A sprawdziłeś wszystko co radziliśmy w poprzednim wątku? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=12130.msg150189#msg150189
Redrick Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2007 dane z klimatronika zamieściłem wyżej więc jeśli Spedyt masz czas to muk bys zerknąc
Gość spedyt Opublikowano 6 Czerwca 2007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 dane z klimatronika zamieściłem wyżej więc jeśli Spedyt masz czas to muk bys zerknąc Sorry kolego, ale tak jak napisał adadur te kody to tylko techniczny bełkot dla mnie i tak odnoszą się do w większości do klimy a nie silnika.
Gość spedyt Opublikowano 6 Czerwca 2007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 ok. to szukam dalej Szukaj dalej ale to co napisali poprzednicy czyli sonda, przepustnica, przepływomierz, filtr powietrza i paliwa, przecieki paliwa
wojtek79 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Witam A w jaki sposob spowodować wyswietlenie tych kodów na klimatroniku? Wciśnij i trzymaj przycisk recyrkulacji (autko ze strzałką) a następnie wciśnij nawiew na szybę (strzałka w górę)
adadur Opublikowano 6 Czerwca 2007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 a w jaki sposób moge to jakoś sam zbadać czy musze u mechanika szczerze - jedz do mechanika który ma pojęcie o diagnostyce
Redrick Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2007 sonde sprawdze osobno w takim razie a filtr paliwa gdzie dokładnie sie znajduje[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2007, 12:35 _________________________________________________jeszcze jedno a jak bym chciał wymienic sonde to musze na orginalna czy można na taki zamiennig z allegro za 100zł bo na aukcjach zapewniaja ze niby pasują co Panowie na to
adadur Opublikowano 11 Czerwca 2007 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Oczywiście nie musi być ori ale też nie przeginaj poszukaj np. Boscha. Faktycznie niektóre sondy można podmienić z tańszych wersji. Jeśli jest to 3 przewodowa (może być droga) to kup inną BOSCHa 4 przewodową powinna być tańsza. Ten dodatkowy przewod to poprostu wyprowadzona dodatkowa masa. A Pozostałe trzy kable to białe - grzanie, czarny - sygnał. Tu troszkę info: http://www.lambdasensor.com/main/audi.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się