omario Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam kolegów Moze mi ktos powiedziec czy wyciety katalizator ma wplyw na blad 00561??? dodam ze auto nie zachowuje sie jakos dziwnie w zwiazku z tym bledem (obroty nie faluja itd...) dzieki za odpowiedzi
mstan Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam Może mieć wpływ. Są to błędy raczej informacyjne mówiące najczęściej ze ECU dokonało sprawdzenia składu mieszanki.Trochę gorzej to wygląda jak ECU zaczyna dokonywać korekty składu mieszanki.Jest to zwiastun przyszłych kłopotów. Powstaje w sytuacji kiedy przynajmniej jeden z czujników dokona pomiaru wykraczającego poza granicę normy. -Krańcowa regulacja składu mieszanki - uboga > ciśnienie paliwa, EVAP, pompa, MAF, wtryskiwacz -Krańcowa regulacja składu mieszanki - bogata > ciśnienie paliwa, EVAP, pompa, MAF, wtryskiwacz Pozdrawiam
omario Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 dziekuje za odpowiedz.... Tak wiec skoro jest to blad informacyjny wykasowanie go powinno zalatwic sprawe? Czy tez powinienem szukac przyczyny?[br]Dopisany: 03 Luty 2010, 12:20_________________________________________________ach dodam jeszcze ze poza tym byly jeszcze 2 bledy odnosnie przepustnicy ( 17973 i 17953) ale za nie zabiore sie puzniej gdyz auto chodzi dobrze a ja narazie nie mam czasu
mstan Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam "Tak wiec skoro jest to blad informacyjny wykasowanie go powinno zalatwic sprawe?" tak ale nie wiadomo na jak długo. Może się pojawić przy kolejnej przejażdżce(zależy co go wywołuje),lub za kilka dni. 17973 Sterowanie przepustnicą - dolne ustawienie nieosiągnięte > ISC, stycznik, 17953 Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie Nie jest wykluczone że jest i sprawca. Na początek proponuję dokładnie wyczyścić przepustnice i nie tylko gardziel,ale także odkręcić tą plastykową osłonę(tu niezbędne jest delikatne podejście do elementów, by ich nie uszkodzić). Po montażu przepustnicy i przekręceniu kluczyka w stacyjce odczekać chwilę (aż przestanie bzyczeć i ustawi się w pozycji wyjściowej).Dla pewności można sprawdzić VAG-iem czy jest zaadaptowana.(W pełni sprawna przepustnica po zamontowaniu powinna mieć adaptacje bez zmian) Pozdrawiam Ps.W przypadku BP silnik ma większą bezwładność w uzewnętrznianiu się tego typu błędów.
omario Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 dzis naprawilem blad air baga ale vag pokazal nowy blad : 18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie powie mi ktos co to??? moze to byc zwiazane z tym ze podczas naprawiania bledu poduchy odlaczylem aku i wywalilem fotel :: no i vagovalem po ponownym podlaczeniu i wtedy pokazalo ten blad
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się