Cristoforo Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam Temat kieruje do znawców biore pod uwagę tylko takie możliwości; 1. Bilstein b8+eibach pro kit -30mm 2. Bilstein b8+springi 1BE -20mm to może być ciekawe rozwiązanie 3. Eibach pro-system -30mm (kpl. zawieszenie) cena nie gra roli bo mam i tak mega spore rabaty tylko które zawieszenie będzie dobre na polskie drogi????????????? tzn. czy to będzie totalny beton czy można to porównać to jakiegoś gwintu markowego itd.?? Bilstein b6 odpada i proszę mi jego nie sugerować ponieważ nie będę "męczył" amortyzatora który jest w 100% przygotowany do seryjnej sprężyny a cena taka sama jak b8. czekam na info bo może być ciekawy temat pare osób już śmiga na takim zestawie pozdrawiam
bajk Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Na B8 zapomnij o komforcie.. Nie wiem jak Eibach.. Ja bym stestował Eibacha..
Cristoforo Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 komfort wiem ze bedzie utracony chociaz b8 to zupełnie inny świat ma bardzo szybkie odbicie wiec szybko wraca do swojej pozycji roboczej
bajk Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 btw, co masz za dojście do zawiasów w dobrych cenach?
Cristoforo Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 mam do eibacha głównie bila to kolega moze załatwić ale nie wiem jak sie bedzie miał jak bede to robił masowo
Peterka Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam Kolego jak już wiesz jeździłem na komplecie B8 + Eibach pro Kit i opona 45mm. Ogólnie uważam że zestaw jest dość twardy, ale głównie za sprawą B8 bo to naprawde twarde amorki. W chwili obecnej mam auto ustawione na 1BE i b8 jest lepiej ale... czy aż tak dużo nie wiem... Ogólnie spreżyny Eibacha są dość miękkie. Przy zakupie swojego zestawu również myślałem o Pro Systemie, ale na korzyść B8 przemówiła możliwość kompletnej regeneracji oraz możliwość ustawienia w serwisie Zerkopol w Warszawie. Jak dla mnie zostaje B8 i 1BE lub Eibach A może zestawy koni z możliwością regulacji twardości?? Pozdrawiam
Cristoforo Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam Kolego jak już wiesz jeździłem na komplecie B8 + Eibach pro Kit i opona 45mm. Ogólnie uważam że zestaw jest dość twardy, ale głównie za sprawą B8 bo to naprawde twarde amorki. W chwili obecnej mam auto ustawione na 1BE i b8 jest lepiej ale... czy aż tak dużo nie wiem... Ogólnie spreżyny Eibacha są dość miękkie. Przy zakupie swojego zestawu również myślałem o Pro Systemie, ale na korzyść B8 przemówiła możliwość kompletnej regeneracji oraz możliwość ustawienia w serwisie Zerkopol w Warszawie. Jak dla mnie zostaje B8 i 1BE lub Eibach A może zestawy koni z możliwością regulacji twardości?? Pozdrawiam te połaczenie 1be + b8 ile Tobie usiadł -20mm czy wiecej bo sprezyny mam i tez powaznie biore to pod uwagę [br]Dopisany: 03 Luty 2010, 15:50_________________________________________________bilstein lub eibach bo ini ze soba tez w społpracuja
Peterka Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam, Mnie usiadł około 20mm. Jestem zadowolony. choc moglobyć troszke nizej z tylu, ale i tak chce za jakis czas wymienic na gwint. Kolego, zależy na co stawiasz robić ten mod w aucie: czy ma wygladac(wydaje mi sie ze nie tylko bo miales gwinta TA) czy jakosc prowadzenia czy komfort jazdy. Jeżeli chodzi o prowadzenie to bilstein b12 będzie malina lecz komfort mizerny. Pozdrawiam
Cristoforo Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 b12 to już klasyka B8+H&R masz jakieś fotki jak wyglada na 1BE w połaczeniu z b8?? bo na eibachu widziałem rozmawiałem z przedstawicielem eibacha to powiedział ze sprezyna moze sie połozyc mniej niz -30mm[br]Dopisany: 03 Luty 2010, 16:55_________________________________________________przy dieslu to za wiele nie mogę oczekiwać prowadzenie z połączeniem bdb wybierania dziur a wiem, że bilstein potrafi wiele w tej dziedzinie zdziałać mam cały czas obawy ze eibach -30mm posadzi mi do -40mm a ja mam teraz -40mm bo podniosłem sobie na zime jest ok ale ten 1cm mi brakuje czasem jest tez opcja aby springi eibach załozyć od cięższego diesla 2,5TDI i powinno to wystarczyć
Peterka Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam, Wcześniej mi własnie siadł niżej niż miał i teraz ciesze się ze jest tak jak jest bo robiłbym za pług snieżny. Niestety nie mam fotek na 1be ale moim zdaniem jest w miare optymalnie, choc do przyslowiowego kox-u mu brakuje. Jeszcze raz kolego powiem że B8 jest twardy. Jak zalożyłem b8 i eibacha to ciezko bylo na auto nacisnac z przodu. Poza tematem moge spytac czemu wymieniasz TA Technix?
Cristoforo Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 do ta-technix nic nie moge zazucic bo jest bardzo komfortowy zwłaszcza teraz jak mam -40mm wczesniej miałem od -80-55mm lubie eksperymentować więc chce zapodać upragnionego bilsteina u mnie tez jest sztywno ale pewnie nie tak jak na bilu b8 zuwazyłes elastycznosc na 1be +b8?? [br]Dopisany: 03 Luty 2010, 17:22_________________________________________________czyli tak jak ja wcześniej myslałem 1be +b8 bedzie lepiej bo sam widzisz róznice jak łaczyłes eibach +b8 springi 1be sa zdecydowanie mieksze niz eibach wiec to daje takze komfort w prowadzeniu
Peterka Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam, Zauławażyłem lepszą elastyczność na 1BE zwiększył się komfort ale auto zaczeło się mocniej przechylać w zakrętach. I tak jest sztywno, lecz z eibachem to prawie jakby go przyczepił do asfaltu, nawet przy dużych prędkościach. Pozdrawiam
Gość draco de extreme Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam:) Klubowiczów... Panowie osobiście polecam Eibach Pro System - dopasowany z naciskiem właściwym na oś naszego samochodu. Na Polskie drogi to Złoty Środek - ponieważ !!! 1. Optycznie -30 (ładnie wygląda z 18" o profilu 45, sprężyna Miękka/Progresywna) 2. Komfort - mimo obniżenia nadal , wypośrodkowany komfort (na naszych drogach Polskich !!!) 3. Sportowe Zawieszenie - sztywność większa , przyczepność w zakrętach (amory Pro Damper idealnie łączą Sport/Komfort) A połączenie B8 + S-line (1BE) -20 - nie jest złym połączeniem lecz jednak nie tak doskonałym jak Eibach Pro System- ponieważ !!! 1. Optycznie -20 (gorszy efekt przy 18" i 19" przy 17" może w miarę być, sprężyna średnio Twarda) 2. Komfort - większy logika 1cm różniczy odgrywa role (komfort ciut lepszy) 3. Zawieszenie/Mix - B8 Twardy sprężyna średnia normalna/obniżająca nie progresywana!!! (gorsze właściwości jezdne, brak pewności w zakrętach przy dużych prędkościach) Ja osobiście polecam do Quattro - zestaw Eibach Pro System !!!
lukasz Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 ja moge powiedziec ze mam pro system i jestem zadowolony, nisko ale komfortowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się