Szouek Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Chciałbym zapytać czy świst po odpaleniu samochodu z rury wydechowej (takie jakby wypuszczanie powietrza rura) to normalna reakcja mojego samochodu ? Nie jest to specjalnie głośne, ale chciałem zapytać bo może trzeba będzie coś naprawić, jakie mogą być przyczyny ? W nast. tygodniu szykuje się wymiana rozrządu, filtrów i płynów... Przy okazji tego tematu może zapytam o jeszcze jedno. Płyn ze spryskiwaczy tryska jakby mu się nie chciało do tego tylko z prawego kanału... niby nic tam nie zamarzło i uzupełniłem go do pełna, ale to nic nie dało... jakieś pomysły ?
david_n Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Chciałbym zapytać czy świst po odpaleniu samochodu z rury wydechowej (takie jakby wypuszczanie powietrza rura) to normalna reakcja mojego samochodu ? Nie jest to specjalnie głośne, ale chciałem zapytać bo może trzeba będzie coś naprawić, jakie mogą być przyczyny ? Możliwe ze masz wycięty katalizator W nast. tygodniu szykuje się wymiana rozrządu, filtrów i płynów... Przy okazji tego tematu może zapytam o jeszcze jedno.Płyn ze spryskiwaczy tryska jakby mu się nie chciało do tego tylko z prawego kanału... niby nic tam nie zamarzło i uzupełniłem go do pełna, ale to nic nie dało... jakieś pomysły ? Przytkany wylot może być, spróbuj przepchac igłą
Szouek Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 Katalizator na swoim miejscu, sprawdziłem... z wylotem sprawdzę, dzięki, że ktoś się odezwał [br]Dopisany: 08 Luty 2010, 10:06_________________________________________________Wylotki byly zatkane wszystko poustawiane i fyrta... ale te świszczenie dalej jest... może to turbina ?
Michał Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Katalizator na swoim miejscu, sprawdziłem... To że puszka katalizatora jest pod maską nie znaczy że sam katalizator tam jest Świst o którym mówisz to nic dziwnego w silnikach turbodoładowanych, po prostu słyszysz wirnik turbiny i powietrze przepływające przez układ wydechowy. btw O jaki silnik pytasz bo w profilu masz AFN a w temacie AFF?
Szouek Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 O f*ck, blad przy wyborze tematu... zle napisałem, naturalnie mam AFN Musze posłuchać innego silniku bo niwe mam pojęcia jak działają turbiny
david_n Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Musze posłuchać innego silniku bo niwe mam pojęcia jak działają turbiny Teraz mnie zaskoczyles.. Najprostsza rzecz jaka moze byc
Szouek Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 Działają w sensie wydawania dźwięku
david_n Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Lopatki z taka predkoscia wiruja ze przekraczaja predkosc dzwieku
Szouek Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 Jakby tak było to bym tego nie słyszał
Wandej Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 tak około 70tyś obrotów na minutę czy mi się wydaje Świst to normalka a jak kupiłeś auto od handlarza totalnego to mógł i kata wyciąć :gwizdanie:
david_n Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Zalezy, niektore kreca sie nawet do 200k obr/min. Nie wiem jak w tym przypadku, ale zapierdzielaja rowno
firefox123456 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 W moim AVG też na biegu jałowym słychać ten świst Puszka od kata na swoim miejscu i nie widać żeby coś było majstrowane przy kacie więc to chyba normalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się