majsio 0 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam kolegów, Czy luz na górnym zawiasie drzwi od kierowcy (niewielki) może być przyczyną stuków ( tak jakby ktoś śrubokrętem uderzał w plastik) przy jeździe po nierównościach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 uważam że raczej to nic wspólnego z tym nie ma.A może coś Ci wpadło za boczek drzwiowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 no chyba że nie ma już amorków :) są aż tak zużyte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majsio 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Amorki mają prawie po 70% sprawności, dbam o takie rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Przy luzie na zawiasach możesz słyszeć stuki ,wymiana górnego nie jest prosta .Ciężko dojść do śruby od wewnątrz.Lepiej zmień tylko połowe zawiasu.Jest blokowany małą śrubką.Wyrabia się ta część zawiasu która jest przykręcona do drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 zawias może być przyczyną stukania, z resztą uchyl troche drzwi i poruszaj nimi góra/dół, jak poczujesz luz to masz odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojanp 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Miałem taką samą wytuację u siebie. Na karoserii masz takie uszko które trzyma drzwi jak je zamkniesz. Na owym uszku masz bodajrze 4 razy po 4 malutkie kreseczki, odkręć to, przesuń o 1,2 kreseczki do środka i masz problem z głowy. Drzwi będą mocniej przylegały do karoserii. Pozdrawiam - Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Miałem taką samą wytuację u siebie. Na karoserii masz takie uszko które trzyma drzwi jak je zamkniesz. Na owym uszku masz bodajrze 4 razy po 4 malutkie kreseczki, odkręć to, przesuń o 1,2 kreseczki do środka i masz problem z głowy. Drzwi będą mocniej przylegały do karoserii. z tym się do końca zgodzić nie mogę, bo będziesz musiał napier... drzwiami jak w Żuku :gwizdanie: co do stukania to i owszem zawias może być przyczyną tylko nie górny, a dolny który lubi się wyrobić w B5 szczególnie w tych z szberdachem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 A dlaczego w szczególności w tych z szyber? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 A dlaczego w szczególności w tych z szyber? bo odpływy od szyberdachu są akurat nad dolnymi zawiasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojanp 0 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ja przesunołem zawias o jedną kreskę i nie musze trzaskać drzwiami, zamykają się delikatnie Więc u mnie pomogło i jestem zadowolony Tylko oczywiście po jeździe naszymi pięknymi drogami coś zaczeło trzeszczeć w okolicach słupka pasażera ;/ ech .. Life is brutal ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się