Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Cieknące przelewy


VicVega

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Szanownych!

Zauważyłem ostatnio, że cieknie mi z wężyków przy przelewach powrotnych. Audi mam od niedawna, więc nie mam sprawdzonego mechaniora, który zająłby się autem. U Sztupeckiego, polecanego na tym forum, powiedzieli mi, że spoko, zrobią, bo to pół godzinki, a jak nie pasował mi termin przez nich podany to nagle odechciało im się tym zajmować :confused4: U Bursiaka powiedzieli mi, że to robota na 3,5 godziny, a za godzinę biorą 170PLN :kox:

Anyway stwierdziłem, że zrobię to sam, kupiłem wężyk za 70PLN i.. nie mogę zdjąć tych starych :decayed: Czy one są po prostu wciskane i trzeba je mocniej szarpnąć czy jak?

Druga sprawa - trudno mi ocenić czy ciekną same wężyki czy cały przelew. Jest sens zabawy w dłubanie czy wymienić przelewy od razu? Jaki to mniej więcej koszt? Przebieg mam 240kkm.

Trzecia sprawa - 4 wężyki bez zacisków mogę sam wymienić, ale są jeszcze dwa z zaciskami i jeden z nich jest lekko upocony. W związku z tym czy ktoś poleciłby mi mechanika w Łodzi (lub okolicach), który rzuciłby na to okiem i ew. wymienił przelewy?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki za 70 zł ???? Przecież to są normalne wężyki jak podciśnieniowe ??? Metr kosztuje z 10 zeta chyba. Ściągnij na chama i załóż nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki za 70 zł ???? Przecież to są normalne wężyki jak podciśnieniowe ??? Metr kosztuje z 10 zeta chyba. Ściągnij na chama i załóż nowe.

Hmm... no to przepłaciłem. Nie zastanawiałem się nad tym w sumie. Poszedłem do salonu skody żeby mi dopasowali. Nie pomyślałem żeby jakieś zwyklaki dopasować. Nieważne już. To spróbuje je dziś na chama ściągnąć, ale siedzą tak mocno jak by klejone były. A przelew cały możliwe, że stracił szczelność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącze sie do tematu. Mam taki sam problem ciekna mi dwa weże przelewowe w lewej głowicy. Z tego cos gdzies kiedys wyczytałem to to prawidłowa wymiana wiąże sie z wymiana wężyków wraz z trójnikami do tego dochodzi odpowietrzenie. poprawcie mnie jak nie mam racji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego u mnie było to samo wymień i wszystko przejdzie!przepłaciłeś za te wężyki i to bardzo! :wink4:

No wiem, wiem już. To gdzie się taki wężyk kupuje żeby nie przepłacić?

podłącze sie do tematu. Mam taki sam problem ciekna mi dwa weże przelewowe w lewej głowicy. Z tego cos gdzies kiedys wyczytałem to to prawidłowa wymiana wiąże sie z wymiana wężyków wraz z trójnikami do tego dochodzi odpowietrzenie. poprawcie mnie jak nie mam racji!

Jutro wymienię te wężyki w końcu i dam znać jaki rezultat.

Pozdrawiam![br]Dopisany: 11 Luty 2010, 01:13_________________________________________________Wężyki wymienione - sucho :>

Tylko pytanie - czy zacisk, który zaznaczyłem na zdjęciu można zastąpić byle jakim zaciskiem czy musi być konkretnie taki sam?

12022010887.th.jpg

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie byle jakim ale takim co zapewni szczelność nie ma różnicy czy skręcany czy ściskany

No właśnie o to mi chodziło czy musi być ściskany.

ja za wymiane zabieram sie jutro bo u mnie też cieknie a za metr zapłaciłem 10zł50gr

Shit :decayed: Kradzież w biały dzień. A jak można przepłacić idąc do salonu z taką wymianą.. Samemu robisz to za dyszkę, a w salonie ponad 300PLN :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam nie mam zacisku i nic nie cieknie. Ważne żeby wężyk dobrze i pewnie siedział na króćcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

u mnie wszystkie wezyki siedzą na wcisk i jest ok. na przelewach nie ma duzego cisnienia.

polecam "tanie" wezyki do paliwa bez plecionki z materiału, te z plecionką jak zaczną się przecierać nie widac w którym miejscu. a po pewnym czasie i tak cala plecionka jest z ropy.

Na cały silnik do przelewów potrzeba ok 1 m wezyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanei jaka jest srednica weżyka przelewowego do 2.5 tdi nie chce sciagac starego a nie wiem o co pytać w sklepie/ serwisie. Z góry dzieki za odpowiedź.

kolego nie chce kłamac, ale chyba 5mm, muszą ciasno wchodzic, nie kupuj najtańszych bo jak dostana ciepła to sie robia twarde i beda pękały,.

ja zmieniałem i zakładałem bez dodatkowych zacików i wszytko jest ok, ważne zeby tez wymienic podkładeczki miedziane co mocuja przelewy do wtrysków, jezeli było coś ruszone,.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z braku nowych podkładek można stare podgrzać zapalniczką do czerwoności i szybko ostudzić w zimnej wodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z braku nowych podkładek można stare podgrzać zapalniczką do czerwoności i szybko ostudzić w zimnej wodzie

ale czy jest sens???? skoro nowe kosztuja grosze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu :decayed: Ponownie pojawiły się wycieki, w związku z tym przymierzam się do wymiany tych miedzianych podkładeczek. Wkurzająca pierdoła, bo średnie spalanie spada, a z baku ubywa szybciej (nie wiem czy to możliwe, ale tak mi się wydaje). I tutaj pytanie do Was: czy odkręcanie przelewów i wymiana tego jest do zrobienia w domu czy całość wymaga fachowej wprawy, dokręca się to jakimś konkretnym momentem, itp? Może ktoś, kto już to robił podzieli się uwagami.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu :decayed: Ponownie pojawiły się wycieki, w związku z tym przymierzam się do wymiany tych miedzianych podkładeczek. Wkurzająca pierdoła, bo średnie spalanie spada, a z baku ubywa szybciej (nie wiem czy to możliwe, ale tak mi się wydaje). I tutaj pytanie do Was: czy odkręcanie przelewów i wymiana tego jest do zrobienia w domu czy całość wymaga fachowej wprawy, dokręca się to jakimś konkretnym momentem, itp? Może ktoś, kto już to robił podzieli się uwagami.

Pozdrawiam.

spokojnie sam zrobisz, dobry kluczyk 10 płasko-oczkowy szesciokątny, nowe podkładeczki, i rureczki do przelewów, stare zciagasz po kolei nowe docinasz na wymiar, potem musisz przygotowac sie na mozliwośc zapowietrzenia układu, także przed zbraniem sie do pracy zatankuj do pełna bo potem łatwiej odpowietrzyc,.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...