siniakTDI Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Pilnie potrzebuje rozpiskę jakie powinny być napięcia na poszczególnych pinach w module sterującym elektroniką kierownicy J527 , ponieważ nie mogę poradzić sobie ze zdiagnozowaniem co mam uszkodzone:taśma,moduł czy jeszcze coś innego. Po podpięciu auta pod komputer wyskakują dwa błędy w module ABS: Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front D1320 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 06435 3 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent Readiness: N/A Błędy te nie dają się skasować vagiem kiedy świecą się kontrolki ABS i ESP, cały czas powracają, dopiero jak pojeżdże samochodem ok. 20 minut, parę razy w trakcie jazdy zgaszę silnik to kontrolki same gasną, najpierw gaśnie ABS i świeci się samo ESP, a po pewnej chwili samo gaśnie też kontrolka ESP i jest już wszystko wpożądku do końca dnia. Wtedy mogę pokasować błędy vagiem i już nie wracają (tak jakby czujnik G85 się sam kalibrował) . Wtedy też zaczyna pokazywać kąty skrętu w grupie ABS 005 pozycja 1. Aż do następnego dnia kiedy to rano odpalam auto i znów wyskakują kontrolki ABS i ESP i tak w kółko pojeżdże samochodem i samo się naprawia ale jest to trochę denerwujące bo rano nie działa mi ani ABS ani ESP. Nie wiem co nawala czy to taśma, czy może moduł, błędy mówią że coś się dzieje z napięciem na zacisku 30, tylko nie wiem w którym miejscu jest problem. Do samego modułu dochodzi chyba dobre napięcie w okolicach 12, 13 Volt, natomiast na samym module we wtyczce odpowiedzialnej za czujnik kata skrętu G85 występują jakieś małe te napięcia Kostka D – Czujnik kata skrętu G85 Kostka E - sygnału dźwiękowego H1 Pin 1 = 4,96 V Pin6 = 4,96 V Pin1 = 0,00 V Pin2 = 4,96 V Pin7 = 4,96 V Pin2 = 5,04 V Pin3 = 4,96 V Pin8 = 4,96 V Pin4 = 3,55 V Pin9 = 0,00 V Pin5 = 2,69 V Pin10 = 4,96 V Kto wie jakie powinny być prawidłowe napięcia na tej kostce "D" ? Akumulator wymieniałem na nowy, bo myslałem że to jego wina ale to nie to na nowym mam napięcie 12,59V auto chyba nie kradnie prądu 0,03A bez kluczyka w stacyjce.
siniakTDI Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 Powiem tylko że przyczyną usterki nie był moduł kierownicy J527 po wymianie i zakodowaniu na nowy nic się nie zmieniło, choć wszystko na to wskazywało, a winowajcą okazał się sam czujnik skrętu kierownicy G85 zespolony z taśmą airbag, nie wiem co tam mogło się zepsuć (kilka foto-diod i prosty układzik scalony ale jednak. Po wymianie na nową taśmę airbag z nowym czujnikiem G85 wszystko wróciło do normy i nie wywala już żadnych błędów. Taśmę z czujnikiem kupiłem od kolegi z forum, używkę ale sprawną bo w serwisie ich pogięło z cenami.
marjankowi Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 siniakTDI czy masz może rozpiskę złącz z drugiej strony modułu.
marjankowi Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Dzięki , a czy jest możliwość "na stole" połączyć się z tym modułem. Po którym canie?
kudalty66 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 siniakTDI, mam to samo u kumpla w AWxie, tylko że wyrzuca tylko błąd o naoieciu na zacisku 30 ???? mówisz taśma??? napisz Pw ile dałes za uzywaną. pozdro 1
iwadrian Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Miałem podobny problem,świecąca kontrolka esp i kontrolka abs (czasem abs gasło) do tego błędy: Uploaded with ImageShack.us pomogła wymiana rzeczonego czujnika skrętu na zdjęciu po lewej: Uploaded with ImageShack.us Żadnych adaptacji itd. po zamontowaniu czujnika przejechałem się kilkadziesiąt metrów i po naciśnięciu przycisku ESP kontrolki zgasły, Błędy nie powróciły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się