lango 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam! Od nie dawna zauważyłem że z pod maski wydobywa się dziwny dźwięk "tykanie". Co to może być: zawory czy też wtryskiwacz się kończy? Przepraszam że czarny obraz ale było to robione w nocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Szklanki Tobie się "obijają". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A nie czasem jakiś zawór postukuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Owczarek Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ja bym stawial na zawor lub popychacz. Moze trefny olej zalales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A ja stawiam na szklanki, podobnie miałem co prawda w Mazdzie 323. Czasami wystarczyło, że mocniej przygazowałem pukanie ustępowało, albo wyłączałem silnik i ponownie odpalałem. Czy tak by głośno "tłukł" zawór? Eeee.. chyba nie.[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 20:29_________________________________________________Jaki masz poziom oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A innych objawów nie ma?Mi jak padła pompa oleju to tak miałem.Po wymianie pompy,oleju i filtra wszystko ucichło.Smok był zasyfiony jakimiś opiłkami teflonowymi-jak stwierdził mechanik,mogły być z napinacza hydraulicznego zmiany faz rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A ja stawiam na szklanki, podobnie miałem co prawda w Mazdzie 323. Czasami wystarczyło, że mocniej przygazowałem pukanie ustępowało, albo wyłączałem silnik i ponownie odpalałem. Czy tak by głośno "tłukł" zawór? Eeee.. chyba nie.[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 20:29_________________________________________________Jaki masz poziom oleju? Eeee no a dlaczego nie. Jak popychacz jest już na resztkach to też może go być głośno słuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lango 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Jak dodaje więcej gazu to zaczynają głośno tykać, ale jak jeżdżę spokojnie to jest cisza. A stan oleju jest w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Nie masz LPG?? Jak nie to poziom i cisnienie oleju do sprawdzenia. Jak dobre to szklanki/popychacze do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Owczarek Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 60% popychacz lub zawor 40% szklanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 mogę ci powiedzieć miałem to samo identyczny dziwek 1 popychacz miękki stawiam na wydechowe ściągnij pokrywę i sprawdź który jest miękki , jak znajdziesz juz go wymień jeżeli będzie nadal to samo zmierz ciśnienie oleju mi tak stukalo jak spadalo poniżej 0.8 bara zaraz po uruchomieni cieplego silnika teraz nie spada mi mniej niż 2 bary przy oleju 90 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebaMC 1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam, ja miałem niemalże identyczne tykanie w moim wozidle i też nie wiedziałem co to jest, do czasu, aż wyrwało świece... okazało się ze jedna ze świec nie była dokręcona i ją wyrwało. Regeneracja troszke kosztowała . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugi11 0 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Tu głowica nie ma smarowania. Zacznij od sprawdzenia ciśnienia oleju, a przede wszystkim nie jeździj tym autem bo możesz załatwić turbinę . Jak nie będzie ciśnienia to miska olejowa w dół i sprawdź czy smok nie zatkany. Jak smok będzie czysty to trzeba sprawdzić zawór przelewowy w pompie olejowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się