dlugi11
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dlugi11
Osiągnięcia dlugi11
0
Reputacja
-
Po pierwsze to zmień mechanika Te stuki dochodzą z mocowania tylnej przekładni ( łapy aluminiowo-gumowej ) Ja bym się nie przejmował. Przy umiejętnej jeździe nic nie stuka, bynajmniej u mnie :gwizdanie:
-
Jazda z przestawionym rozrządem gratuluje "wyobraźni"!!!!
-
Szykuje się koledze inwestycja w zawieszenie
-
Cena niska Brak możliwości "weryfikacji" sprzedającego , tylko jeden komentarz z allegro ja bym nie ryzykował , lub odczekał aż ktoś przetrze szlak
-
[B5 AEB] Olej w układzie dolotowym i układzie intercoolera - wasze opinie
dlugi11 odpowiedział(a) na anulkatomus temat w 1.8T
Wymień jeszcze przewód olejowy zasilający turbinę. Ale pewnie w Reamie Ci powiedzą. -
Witam wszystkich klubowiczów. Czy znajdzie się ktoś na najbliższym spocie kto chciałby zrobić logi w moim autku?
-
Nie wiem jak od ADR ale od AEB tak.
-
Dla wszystkich zainteresowanych pseudo jak i prawdziwych znawców : głowica od AEB pasuje bez problemu do silnika AJL!!!!
-
Witam kolegę Posprawdzaj też czy nie ma jakiejś nieszczelności przy kolektorze dolotowym i podciśnieniach.
-
Witam Mógłby ktoś wrzucić numer odpowietrznika silnika "odmy" z ETKI do silnik a 1.8T AJL?
-
[B5 ADR] Przy większych prędkościach silnik wyje -co to może być?
dlugi11 odpowiedział(a) na Jarekt87 temat w Audi A4 B5
Witam Sprzęgło samo jako takie raczej nie wyje. To, że bierze przy samej górze jest oznaką, że nadchodzi jego koniec. A jak jedziesz na V biegu i dodasz gazu do oporu to może to sprzęgło się już ślizga? B5 jest ogólnie głośnym autem, B4 było o niebo cichsze. -
Witam Można zalać syntetykiem tylko po co? Twój silnik nie jest zbyt wysilona jednostką. Jak lubisz więcej płacić przy wymianie oleju, Twoja wola .
-
Popieram kolegę to chyba jest najlepszy wzór . Ładne, łatwe w utrzymaniu. I to już moje prywatne zdanie: 16" wystarcza na nasze wspaniałe drogi, gdzie miejscami powinien być ustawiony znak UWAGA POLIGON Większe koło, większe ryzyko pokrzywienia felgi .
-
Tu głowica nie ma smarowania. Zacznij od sprawdzenia ciśnienia oleju, a przede wszystkim nie jeździj tym autem bo możesz załatwić turbinę . Jak nie będzie ciśnienia to miska olejowa w dół i sprawdź czy smok nie zatkany. Jak smok będzie czysty to trzeba sprawdzić zawór przelewowy w pompie olejowej.