Skocz do zawartości

dlugi11

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dlugi11

Osiągnięcia dlugi11

0

Reputacja

  1. Po pierwsze to zmień mechanika Te stuki dochodzą z mocowania tylnej przekładni ( łapy aluminiowo-gumowej ) Ja bym się nie przejmował. Przy umiejętnej jeździe nic nie stuka, bynajmniej u mnie :gwizdanie:
  2. Jazda z przestawionym rozrządem gratuluje "wyobraźni"!!!!
  3. Szykuje się koledze inwestycja w zawieszenie
  4. Cena niska Brak możliwości "weryfikacji" sprzedającego , tylko jeden komentarz z allegro ja bym nie ryzykował , lub odczekał aż ktoś przetrze szlak
  5. Wymień jeszcze przewód olejowy zasilający turbinę. Ale pewnie w Reamie Ci powiedzą.
  6. Witam wszystkich klubowiczów. Czy znajdzie się ktoś na najbliższym spocie kto chciałby zrobić logi w moim autku?
  7. Nie wiem jak od ADR ale od AEB tak.
  8. Dla wszystkich zainteresowanych pseudo jak i prawdziwych znawców : głowica od AEB pasuje bez problemu do silnika AJL!!!!
  9. Witam kolegę Posprawdzaj też czy nie ma jakiejś nieszczelności przy kolektorze dolotowym i podciśnieniach.
  10. dlugi11

    [B5 AJL] Odma

    Dziękuję koledze.
  11. dlugi11

    [B5 AJL] Odma

    Witam Mógłby ktoś wrzucić numer odpowietrznika silnika "odmy" z ETKI do silnik a 1.8T AJL?
  12. Witam Sprzęgło samo jako takie raczej nie wyje. To, że bierze przy samej górze jest oznaką, że nadchodzi jego koniec. A jak jedziesz na V biegu i dodasz gazu do oporu to może to sprzęgło się już ślizga? B5 jest ogólnie głośnym autem, B4 było o niebo cichsze.
  13. Witam Można zalać syntetykiem tylko po co? Twój silnik nie jest zbyt wysilona jednostką. Jak lubisz więcej płacić przy wymianie oleju, Twoja wola .
  14. Popieram kolegę to chyba jest najlepszy wzór . Ładne, łatwe w utrzymaniu. I to już moje prywatne zdanie: 16" wystarcza na nasze wspaniałe drogi, gdzie miejscami powinien być ustawiony znak UWAGA POLIGON Większe koło, większe ryzyko pokrzywienia felgi .
  15. Tu głowica nie ma smarowania. Zacznij od sprawdzenia ciśnienia oleju, a przede wszystkim nie jeździj tym autem bo możesz załatwić turbinę . Jak nie będzie ciśnienia to miska olejowa w dół i sprawdź czy smok nie zatkany. Jak smok będzie czysty to trzeba sprawdzić zawór przelewowy w pompie olejowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...