Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Przy większych prędkościach silnik wyje -co to może być?


Jarekt87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.od niedawna jestem właścicielem Audi A4 1.8 benzyna. Nie dużo nim jeździłem ale ostatnio wybrałem się w trasę i wiadomo większe prędkości i zauważyłem ze na 5 biegu jak jadę 100km/h to na obrotomierzu jest z 3 tys obrotów a jak jadę 120 do 140 to ponad 4 tys i silnik jakoś tak dziwnie wyje jak by to były jego ostatki sił.I najwięcej ile jechałem nim to 140 bo jak chce więcej to jest problem bo silnik strasznie wyje jak by był już na maksymalnych obrotach.A te maksymalne obroty na 5 biegu i przy 140 to 4 tys tak pokazuje na zegarach Co to może być???? kolega mi mówił ze może to sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz sie przyzwyczaić , a4 jest bardzo sałabo wyciszone :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od kogo go kupiłeś?Może być też,że ktoś przez długi czas go nie przeganiał i teraz auto tak się zachowuje i nie chce iść na wyższych obrotach.Jest "zamulone".Musisz z nim do jakiegoś fachmana pojechać bo to jest coś nie tak.ADR licznikowo spokojnie ponad 210 powinien pójść. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz sie przyzwyczaić , a4 jest bardzo sałabo wyciszone :thumbdown:

kolega ma racje, ostatnio też robiłem trasę 600 km, prędkości do 180km/h no i poprostu ten silnik SŁYCHAĆ. Aczkolwiek u mnie bardzo dobrze się zbiera nawet miedzy 120-180 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wcześniej w 80-tce wyła skrzynia powyżej 120 tak wyła że niedało sie wytrzymać i trzeba było noge z gazu zdejmować miałem skrzynie zmieniać ale zmieniłem auto :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem teraz.Kupiłem od faceta 54 lata miał.Kolega mi podpowiada ze może mam tarcze sprzęgłową już podjechaną i dlatego tak może być bo w sumie pedał sprzęgła łapie mi bardzo wysoko prawie na samym końcu.Koledzy piszecie o takich predkościach ze w obecnym stanie nie da się wycisnać poprostu jak by ja cos blokowalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy piszecie o takich predkościach ze w obecnym stanie nie da się wycisnać poprostu jak by ja cos blokowalo.

to cos bardzo dziwnego bo ja 200 km/h spokojnie osiągałem :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy predkosci 200km/h to przede wszystkim opony slychac, straszny halas od nawierzchni, potem wiatr...

Pamietajmy, ze samochod to nie samolot... :>

Rozmawiamy o B5 :wink4:

B6 jest o niebo lepiej wyciszona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak ze spalaniem może coś z układem hamulcowym, może cosik trzyma ?

olej w silniku masz, może mało ? :mysli:

co do hałasu to u mnie przy 140 jest cichutko, zaczyna sie tak od 160-170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na VAG-u można stwierdzić czemu samochud tak sie zachowuje???? A jak jest u was z pedałem sprzęgła????Bo u mnie jak wcisnę pedał do końca i powoli odpuszczam to łapie na samiutkiej górze czy tak ma być??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło akurat tak we wszystkich łapie - taki urok :). U mnie też przy samej górze i też z początku się bałem że już końcówka - wystarczyło użyć :szukaj: i znalazłem że to normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety też przy prędkości 140km/h jest ponad 4000obr./min ale to taki urok tych aut no i rzeczywiście silnik robi się u mnie troche głośny jak by miał z ramy wyskoczyć - z tym, że u mnie nie ma tego wyciszenia pod maską.

Najwięcej nim jechałem 160km/h i było 5000obr./min - nie wiem czy tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja akurat przy 140 mam równiutkie 4000obr/min przy 5000 coś troszke ponad 170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gdy się przesiadłem z Toyoty Avensis 1.8 na A4 1.8 w pierwszej chwili myślałem że coś jest nią tak- przy prędkościach powyżej 110- 120 km/h jest odczuwalnie głośniej niz w Avce. Jak się okazało, to obok wyciszenia auta kwestia innych przełożeń skrzyni biegów- silnik Audi przy tych samych prędkościach miał wyższe obroty, w efekcie czego jest trochę głośniej, ale silnik lepiej reaguje na wciśnięcie pedału gazu bez redukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...