Skocz do zawartości

Jarekt87

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarekt87

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jarekt87

0

Reputacja

  1. To jest dobre. Na światłach albo w korku można pyknąć w SNAKE
  2. właśnie memu koledze też spodobał się ten pomysł i w sobotę rezamy uchwyt.Chciał dla tego uchwytu zmieniać konsolę środkową z polifta ale to spore koszta a tu maks 40zł za uchwyt i kilka piwek godzinka roboty i gotowe.
  3. Kurde a myślałem że jestem pierwszy z takim pomysłem.Wcześniej trochę grzebałem na forum i nic nie znalazłem.Więc nie potrzebnie powtórzyłem temat. Następnym razem trzeba więcej grzebać.
  4. Witam wczoraj troszeczkę rezałem i wyrezałem uchwyt na napoje w swojej A4 Przedliftowej 96r. Zaraz umieszczę parę fotek i filmik jak to się sprawuje. Niestety nie robiłem foto story bo myślałem że przeszczep nie uda się, ale udał się i działa sprawnie. Postaram się opisać dokładnie ten zabieg i zamieszcze parę fotek poglądowych i własnej produkcji. Na tym zdjęciu widać ten mały schowek w środkowej konsoli Kupujemy uchwyt na napoje z poliftowego A4 lub Audi A6 C5. Ja kupiłem na allegro za 30zł taki uchwyt. 1. Wymontowałem ten mały schowek i wyciąłem tylną ścianke (zaznaczone na czerwono) w którą będzie pasował nasz uchwyt na napoje 2.Demontujemy klapkę tego schowka rozbieramy ją i wyciągamy zawiasy bo nie będą już potrzebne. 3.demontujemy przednią klapkę z uchwytu na napoje.w miejsce której w następnych krokach przykleimy klapkę ze schowka. 4. Następnym krokiem jest wciśnięcie naszego uchwytu na napoje w nasz schowek i uprzednio wycięta i dopasowaną dziurę z tyłu schowka. Po włożeniu uchwytu na napoje do tego schowka ja przykleiłem go od środka sylikonem do szyb jest elastyczny i dobrze trzyma. 5.Teraz musimy przykleić klapkę z naszego schowka do przedniego panela uchwytu na kubek. Ja przykleiłem klejem oraz wkręciłem dwa małe wkręty których nie widać bo klapka od schowka ma dwie ścianki. Wkręcamy w tą tylna a z przodu nic nie widać Czerwonymi strzałkami zaznaczyłem mniej więcej miejsca wkrętów. Są one wkręcone od spodu wiec nie widać ich. 6. Wkładamy na swoje miejsce nasz schowek z zamontowanym uchwytem na napoje. U mnie wygląda to tak: Tutaj znajduje się filmik jak to działa. Trochę słaba jakość. Opisałem jak potrafiłem najdokładniej. Następnym razem jak będę coś rezał to postaram się robić fotostory. Mam nadzieję, że ten patent przyda się komuś bo za niewielkie pieniądze mamy uchwyt na napoje który dobrze trzyma i dobrze wygląda. Pozdrawiam
  5. Kolega Syphoon ma racje forum jest po to by dzielić się informacja a nie inni forumowicze pytali, podpowiadali i co z tego jak kolega ethernal ma wj na wszystkich a to mnie wkurza bo sam dzieliłem się informacja i swoim doświadczeniem z Audi A4.
  6. Na forum jest ładnie opisane jak zmienić lampki po II lifcie i które kable zamienić.
  7. Ja bym na samym początku pompę sprawdził bo może pompa walnięta i nie potrzebnie wywalałeś kasę na robienie głowicy.U mnie było to samo gotowało płyn i wywalało przez zbiorniczek zajechałem do mechanika i od razu powiedział ze to pompa rozebrał i tak jak mówił pompa miała plastikowy wirnik i rozsypał się teraz mam z metalowym i podobno ma dłużej trzymać.
  8. u mnie jak pukało tak z prawej strony to miałem wybity łącznik stabilizatora ten taki mały wahaczyk w kształcie litery U na dwie śrubki który łączy stabilizator z wahaczem dolnym.wymieniłem i pukanie zniknęło.
  9. Jarekt87

    [B5 ADR] Rusza jak z 2ki

    Dal mnie to pomogło a tez jeździłem na VAGa to tu to tam i nikt nic konkretnego nie powiedział a nawet byli tacy co mi kazali silniczek krokowy wymienić a wiadomo że ADR nie ma silniczka krokowego tylko przepustnice i sterownik przepustnicy. Jeden gość kazał mi nowa przepustnice kupić za 400zl. A ja kupiłem spray do czyszczenia gaźników motocyklowych za 16 zł i sam wyczyściłem. Słyszałem że za takie czyszcze nie to 100zl potrafią zgarnąć fachowcy
  10. U mnie gotowało płyn i też podejrzewali termostat.Ale jak masz zimny dolny przewód to pompa się rozsypała.W moim A4 ktoś pożałował kasy i wstawił pompę z plastikowym wirnikiem i rozsypał się po 5 tys. A jeśli chodzi o ciepły nawiew po odpaleniu to u mnie tez grzało a pompa była sypnięta.Nie dowiesz się do puki jej nie wyciągniesz.
  11. Ja Wymieniłem po 180.000km bo już po obudowie się brzdękał.Ale tez słyszałem ze w granicach 240.000 wymienia się.
  12. Jarekt87

    [B5 ADR] Rusza jak z 2ki

    ja miałem to samo z obrotami VAG nic nie pokazywał.Ale jak rozebrałem przepustnice oczyściłem ją dokładnie to problemy znikły. To nic strasznego rozebrać przepustnice.Nigdy tego nie robiłem i zajęło mi to 2 godz. Ale efekty tego widać i na lpg i na benzynie obroty trzyma elegancko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...