m1chal Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Audi A3 110KM AHF Problem polega na tym, iż auto czasmi jedzie tylko do 3 tys obrotów na każdym biegu, oraz maksymalna prędkość nieprzekracza 100km/h. po wyłaczeniu i właczeniu silnika problem znika i auto jedzie normlanie. Błąd jaki się pojawia w silniku to: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logi: (niestety podczas logów auto jeździło normlanie) Statyczne: Log (4 - 003) Log (5 - 000) Log (6 - 004) Log (7 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 001) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 003) Log (6 - 013) Log (7 - 010)
mcm Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 kierownice otwarte i stoją, przeładowuje na początku i wpada w tryb awaryjny, do czyszczenia turbo
m1chal Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 jeszcze druga sprawa zapomniałem auto gdy jest ciepłe ciężej odpala czasami, trzeba nawet dodawać gazu podczas kręcenia, troche dłużej kręcić ale odpali za pierwszym razem gdy jest zimne odpala bez problemu żadnego
spanky Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 kierownice otwarte i stoją, przeładowuje na początku i wpada w tryb awaryjny, do czyszczenia turbo bez przesady z tym czyszczeniem ... jazda dyznamiczna powinna uleczyc egr zaslepiony co do odpalania na cieplym ... mozna dygnac mape dawki startowej i bedzie palic normalnie ...
przemik Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 auto gdy jest ciepłe ciężej odpala czasami, trzeba nawet dodawać gazu podczas kręcenia Stara choroba poprzecznych TDi - myk w sofcie i po klopocie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się