Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Niedomaga powyzej 4,5 tys obrotów.


Radziu Audi A4

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. auto nie domaga powyżej 4,5 tys obrotów. byłem u gazownika, stwierdzil, że to nie kwestia regulaji gazu, a rozwierceniu dysz, bo ponoć są za małe. Auto kupiłem z 3 miesięczna instalacją gazową komputer STAG300, reduktor tomasetto, i wtryski valteki czerwone i wszystko było OK, ciągnęła prawie do 7 tys obr, tak jak na benzynie (nie próbowałem nigdy do odcinki bo szkoda autka) no i paliła mniej. Co radzicie?? Filtry wymienione razem z olejem i przejechane 4,5 tys km. takze na pewno nie są zatkane. Listwa jest zregenerowana bo wtryski zaczeły głośno stukać i autko wibrowało na postju.

Dodam jeszcze że jak ruszam, to potrafi się przydusić i dopiero po małej sekundzie idzie dalej. Proszę o porady, bo nie chcę ingerować w coś, co nie jest przeznaczone do ingerencji.

Słyszałem ze jeszcze membrana w reduktorze moze być zabrudzona i reduktor sam w sobie taką mazią i dlatego nie przepuszcza więcej gazu wtedy, gdy jest najbardziej potrzebny. Proszę o pomoc i z góry dziekuje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz alaskę to niewierze ze szedł jak na benzynie do 7 tyś;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz alaskę to niewierze ze szedł jak na benzynie do 7 tyś;)

alaska?? to jakiś model reduktora?? bo nie rozumiem :kox:

tak do 90KM wtryski tez nie są super wydajne generalnie to przeba by podłaczyć kompa i sie przejechać popatrzec na mapy i pewnie sie wszystko wyjaśni.

Masz lapropa i interfejs?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lapka mam, interfejsu, niestety brak, ale mam kumpla co ma fejsa, wię pożyczyc, to nie problem

Ale panowie, powtarzam, że po montazu instalki, wszystko było cacy. Latała jak rakieta i wkręcała sie pieknie. Tzn teraz też się wkręca, ale od 4,5 - 5.0 tys obrotów dostaje lekkiego muła i nie idzie tak jak potrzeba. A wiadomo że moment obrotowy w ADR-ach zaczyna sę prawie od 4 tys i ciągnie się do prawie 7 tys,... Nie mówię że cały czas tak jeżdzę, ale wtedy jest największa frada z jazdy, i przydaje się podczas wyprzedzania ewentualnie jak mnie ktoś podkurzy delikatnie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowe pytanie czy na benzynie i na gazie idzie tak samo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim arg było podobnie, powyżej 4 tyś. tracił moc.

wyczyściłem przepływkę i przepustnicę i pomogło :>

Robiłem kolego jedno i drugie. niestety efekt mizerny. dzisiaj obejrzałem filtr fazy lotnej gazu, i przepustowość ma jak najbardziej OK. jednak na krańcach było widać leciutke oznaki mazi gazowej. Więc trzeba będzie zob aczyć reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowe pytanie czy na benzynie i na gazie idzie tak samo??

ależ skąd Kolego sam chyba o tym wiesz,na benzynce można to odczuć.Ja mam nieraz tak: jadę przy wyprzedzaniu i jak przygazuję to przeskakuje mi sam na benzynę i wtedy jest to dość wyrażnie odczuwalne .Ale przy spokojnej jeździe to bez różnicy może trochę przy ruszaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo jak kolega 4,5tyś i mul ja mam zwykłą instalacje gazowa na benzynie śmiga jak głupi dodam ze tez szedł ładnie i nagle zamula a i dodam ze reduktor czyściłem zaraz po tym jak to się stało i nie pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo jak kolega 4,5tyś i mul ja mam zwykłą instalacje gazowa na benzynie śmiga jak głupi dodam ze tez szedł ładnie i nagle zamula a i dodam ze reduktor czyściłem zaraz po tym jak to się stało i nie pomogło

Na tradycyjnym mikserze to normalne - masz zwężkę w dolocie:) można próbować zabawy z sonicznym ale to juz musi zrobic gazownik co ma pojecie jak dobrac mikser do silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo jak kolega 4,5tyś i mul ja mam zwykłą instalacje gazowa na benzynie śmiga jak głupi dodam ze tez szedł ładnie i nagle zamula a i dodam ze reduktor czyściłem zaraz po tym jak to się stało i nie pomogło

Na tradycyjnym mikserze to normalne - masz zwężkę w dolocie:) można próbować zabawy z sonicznym ale to juz musi zrobic gazownik co ma pojecie jak dobrac mikser do silnika.

No dobra.. a jak ja mam sekwencje?? to o może być przyczyną??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wszyscy w Audiczkach montują sekwencję kolego :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo jak kolega 4,5tyś i mul ja mam zwykłą instalacje gazowa na benzynie śmiga jak głupi dodam ze tez szedł ładnie i nagle zamula a i dodam ze reduktor czyściłem zaraz po tym jak to się stało i nie pomogło

Na tradycyjnym mikserze to normalne - masz zwężkę w dolocie:) można próbować zabawy z sonicznym ale to juz musi zrobic gazownik co ma pojecie jak dobrac mikser do silnika.

nie mam zwężki w dolocie powietrza i jak już mówiłem wszystko było ok chodził jak burza aż nagle 4,5tys obrotów i lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...