lutas Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Mam problem z klaksonem, ponieważ działa jak mu się zachce Jest to jednak uzależnione od położenia kierownicy - dałbym więc głowę że przyczyną jest taśma, jednak taśmę wymieniłem i jest dokładnie tak samo jak na starej (nową taśmę sprawdziłem miernikiem i ma bezproblemowe przejście na przewodzie klaksonu). Trzymając wciśnięty klakson, kręcąc kierownicą momentami pojawia się dźwięk. Gdzie jeszcze może znajdować się jakiś element mający wpływ na to ? Może trzeba coś dodatkowo przeczyścić o czym nie wiem ? Czy w tym modelu (B5, rocznik '95) jest pierścień ślizgowy ? Czyżbym miał pecha do tych taśm kierownicy? Wydaje mi się to jednak mało prawdopodobne ze względu na test miernikiem.
mech15 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 a może chodzi o te elementy na których trzyma się airbag?? w 80 to robiłem, ale tam nie było airbaga
lutas Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 też o tym myślałem, jutro pójdę do garażu i rozbiorę cały ten majdan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się