Gwerty 21 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 witam mam taki problem; jakiś czas temu podła mi orginalna turbina ( wywaliło caly olej w komin) wstawiona wstawiono nowa turbine za slone pieniadze i po 2 tys km to samo olej w tlumin a w turbinie ukrecona oska. i tu pytanie co moze byc przyczyna padających turbin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 witam mam taki problem; jakiś czas temu podła mi orginalna turbina ( wywaliło caly olej w komin) wstawiona wstawiono nowa turbine za slone pieniadze i po 2 tys km to samo olej w tlumin a w turbinie ukrecona oska. i tu pytanie co moze byc przyczyna padających turbin. wiele czynników, elementy które steruja turbina N75, zły mappsensor nie w 100% ale przełądowanie może być dla turbiny masakryczne nie szczelny dolot ale to byś pewnie słyszał i widział brak odpowiedniego smarowania turbiny-zatkany przewód olejowy lub gdzieś załamany skąd ta turbina?? kto ją montował-możliwy błąd przy zakładaniu [br]Dopisany: 13 Luty 2010, 15:48_________________________________________________słabe smarowanie turbiny ktoś diagnozował silnik przed montarzem kolejnej turbiny?? jakie objawy usłyszałeś przed całkowitym wywaleniem oleju w wydech?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKO 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 zgadzam sie z Cristoforo, najprawdopodobniej uszkodzone smarowanie turbiny lub mechanik do du...y jezeli nie zdjagnozowal co bylo przyczyna pierwszego uszkodzenia tylko podmienil suszare na nowa to jest on tego winien w 100%. Kosztow rowniez pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 montował mi warsztat znajacy sie za sprawie maja dobra opinie, turbo bylo nowe GARRETT od TurboDS autko było vagowane i zadnych bledów nie bylo, na mocy tez nic nie stracilo za pierwszym razem tylko zaczeło kopcic. tym razem moc stracilo bo ukrecilo oske. ale przed wstawieniem turbiny mechaniory stwierdzili ze z silnikiem wszystko ok. a teraz to ja juz niewiem co robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKO 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 montował mi warsztat znajacy sie za sprawie maja dobra opinie, turbo bylo nowe GARRETT od TurboDS autko było vagowane i zadnych bledów nie bylo, na mocy tez nic nie stracilo za pierwszym razem tylko zaczeło kopcic. tym razem moc stracilo bo ukrecilo oske. ale przed wstawieniem turbiny mechaniory stwierdzili ze z silnikiem wszystko ok. a teraz to ja juz niewiem co robic dziwny przypadek że rozsypało się tak szybko skoro wszystko było sprawdzone. Przez 2000km mogło by uszkodzic szuszare tylko jezeli nie miala smarowania (zatkana rurka lub walnieta pompa oleju), cos dostalo sie w lopatki wirnika lub jezeli bylaby chinska podrobką. wiecej koncepcji brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 masz katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 juz nie:) a najlepsze jest to za auto znam od nowosc i ma 180tys i taki cyrk:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 ja bym popatrzył na smarowanie turbiny skoro nie było przeładowania to w sumie tylko to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 nawet jak by było przeladowanie to po to jest notlauf -tryb awaryjny- zeby oski nie urwalo , trzeba sprawdzic droznosc przewodu doprowadzajacego olej do turbo , odkrecic go od turbiny i krecic rozrusznikiem -powinien walic olejem , albo pompa oleju ale malo prawdopodobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamosor 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Auto w serii czy po programie (przekroczenie bezpiecznych wartości doładowania) ? Ostatnio pojawił się temat chińskie turbiny - jesteś pewien że nie padłeś ofiarą tego szajsu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 silnik seria. zadnego programu. dzis poszla turbina do expertyzy, zobaczymy co stwierdza. jaka byla przyczna uszkodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinGD 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Nie wierz tym bzdurnym ekspertyzom. U mnie po regeneracji padla turbina po 4000km, przyczyna z ekspertyzy byla zapchana odma, przez co turbina nie byla dobrze smarowana. Gdzie u mnie w silniku jest nowy typ odmy, bo mam silnik z konca 2001r. , a oni walneli taka ekspertyze bo bude im podalem czyli 98r. Do dzisiaj jezdze na uzywce z allegro czyli juz jakies 10 miesiecy bez zadnego problemu, a regenerowana lezy w szafie. Oczywiscie wymienili mi na nowa ale bez przedluzenia gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się