drzewoś Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam!! Mam problem z wentylatorem chłodnicy. Kręci się cały czas. Co może być tego powodem. Padnięte wisko??? Wnioskuję że przez ten kręcący się cały czas wentylator mam niedogrzany silnik. Max 78-80* od jakiegoś czasu wogóle nie osiąga 90*. Dodam jeszcze że jakiś czas temu miałem stłuczkę i wymieniałem chłodnicę. Podejrzewam że tak sie dzieje po tej stłuczce. Czy ona mogłaby być tego powodem??? Pomóżcie!!!
Wihajster Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam!! Mam problem z wentylatorem chłodnicy. Kręci się cały czas. Co może być tego powodem. Padnięte wisko??? Wnioskuję że przez ten kręcący się cały czas wentylator mam niedogrzany silnik. Max 78-80* od jakiegoś czasu wogóle nie osiąga 90*. Dodam jeszcze że jakiś czas temu miałem stłuczkę i wymieniałem chłodnicę. Podejrzewam że tak sie dzieje po tej stłuczce. Czy ona mogłaby być tego powodem??? Pomóżcie!!! on sie zawsze kręci
mcm Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 on się kręci cały czas, a nie dogrzany silnik możesz mieć przez padnięty termostat
drzewoś Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 to że się kręci cały czas to wiem ale znajomy powiedział mi że powinno się dać radę zatrzymać go ręką. A u mnie raczej sie nie da, tak szybko sie kręci. No i stwierdził że z tym wiskiem jest coś nie tak.
mcm Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 fakt, jeśli ręką się zatrzymac nie da to padnięte wisko
ROBERT Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Na postoju dodaj gazu, jeżeli z pod maski będzie wydobywał się dźwięk jakby tam był co najmniej VR6 to wisko padło, ale to nie może mieć wpływu na niedogrzewanie się silnika ... mam niedogrzany silnik. Max 78-80* od jakiegoś czasu wogóle nie osiąga 90* ... tu winowajcą raczej jest termostat
iwadrian Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Na wyłączonym silniku wentylator powinien dać się swobodnie ręką obrócić.
drzewoś Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 przy zimnym czy przy rozgrzanym motorze?? U mnie na wyłączonym silniku przy zimnym motorze kiedy zakręcę ręką wentylator nie kręci sie swobodnie tzn. czuć jakby lekki opór. Ciężko sie kręci.
drzewoś Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Jaki jest koszt wymiany wiskozy?? Wiecie może?? Dobrze myślę że przy takiej wymianie trzeba zdejmować obie chłodnice a co za tym idzie spuścić czynnik z klimy????
beergut Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam . Wymieniałem miesiąc temu wisko . Chłopaki wymienili w 2 godzinki bez ściągania przedniego pasa i chłodnic . Zatarło się na maksa i jeszcze tydzień a by się rozleciało .
drzewoś Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam . Wymieniałem miesiąc temu wisko . Chłopaki wymienili w 2 godzinki bez ściągania przedniego pasa i chłodnic . Zatarło się na maksa i jeszcze tydzień a by się rozleciało . Ile Cie wyniosła ta "impreza"??? Ile płaciłeś za wisko a ile robocizna??
ROBERT Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Ja kupiłem TU w zeszłym roku jakoś za 150 PLN ori BEHR i działa bez zarzutu (mam niedaleko do tego zakładu więc odebrałem osobiście )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się