kamosor Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 W autobusie (VW T 5) pojawił się nowy silnik 2.0 bi turbo 180/400 moc może nie szokuje ale niuton brzmi nieźle. Kwestia czasu kiedy trafi do osobówek z 4 kołami (na masce).A może już ktoś coś wie ?
spanky Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 bedzie w nowym A8 ... kto by pomyslal R4 TDI pod maska flagowej limuzyny http://www.automotorblog.com/the-new-audi-a8-will-have-a-20-tdi-biturbo-engine/
endriuu Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 bedzie w nowym A8 ... kto by pomyslal R4 TDI pod maska flagowej limuzyny mozna sie tylko załamać - tylko patrzec jak wsadza do A8 Voltonapęd.
T-żółw Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 nie ma jeszcze tragedii bo np we flagowym Volvo S80 będzie 1.6 td 108KM, taki sam jak np w C30 http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/238387/ takie czasy jak widać nastały...dla traktorzystów
kamosor Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 No to w czwórkach czeka nas 1.2-1.4 litra. A jeszcze później jeszcze mniejsza poj. i jeszcze więcej turbin. BMW już w zeszłym roku pisało o 3.0d z 3 turbinami 300-350 KM , a veyronik ma 4.
endriuu Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Ale po co kupować lux auto z dieslem? masz pół mln na auto - masz kase na benzynę. nie ma problemu. za dieslem oprocz mniejszego spalania nie przemawia nic. są bardziej skomplikowane w budowie, drozsze w eksploatacji (czesci), drozsze w naprawie, większy hałas i ciężar, ograniczona maksymalna prędkość obrotowa, spowodowana opóźnieniem zapłonu, zawsze maja moment zawahania po naglym wcisnieciu pedalu gazu, w zimie problemy z odpalaniem, bardziej zanieczyszczaja środowisko (nawet z DPFem) uu no to pojechałem - lepiej mi sie zrobiło od razu dla mnie przyszłościa sa beznyniaki z dwiema turbinami BUH motor w RS6 jest ideałem - od 1200 do 6200 płaski przebieg momentu. ciagnie zawsze.
OLO_GDA Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 no ale wkleiles wykres na malowany w paincie na potrzeby marketingu Audi ? i co z tego wynika? w sumie nic. wrzuc cos z hamowni to sie mozna jakos odniesc. wykres na pewno bedzie robil wrazenie bo trudno zeby silnik z lambo o takiej pojemnosci mial jakies slabe punkty. ale wrzuce moze wykres np 6.0 v12 tdi... myslisz ze bedzie gorszy? nie ejstem jakims wielkim fanem diesli, ale naprawde sie zapedziles troche w tym. argumentu ze masz auto za pol miliona to stac Cie na paliwo wogle nie komentuje. rozumowanie na poziomie gimnazjum. zapewne sasiad ktory ma poloneza opowiada o Tobie takie same rzeczy... eee - ten ma audi to na pewno spi na forsie ale nie o tym chcialem , bo tu sa fajne kwiatki: bardziej skomplikowane w budowie, wymien elementy ktore sa bardziej skomplikowane w dieslu common rail niz w turbo benzynie z bezposrednim wtryskiem .... jakis mit sie robi . tak jak do niedawna opowiesci o neizawodnosci diesla ( pozostalosc z czasow mercedesa beczi) tak teraz demonizuje sie budowe TDI , chocia silniki benzynowe upodobnily sie praktycznie w 100% do diesli. drozsze w eksploatacji (czesci), hmm a co jst drozsze konkretnie? bo nie wiem... olej???? filtry? kolejny mit. drozsze w naprawie, ale od czego ? od Twojego 1.8 bez trubo . to na pewno. ale czy od np 2.0TFSI////nie sadze. bo niby czemu? e większy hałas i ciężar, fakt i to ejst wada ktora od zawsze mnie wkurza. auto sie rpzez to gorzej prowadza. ale akurat w duzych . luksusowych autach nie czuc tego tak bardzo jak np w a4 ograniczona maksymalna prędkość obrotowa, spowodowana opóźnieniem zapłonu, - fakt ze maja waski zakres obrotow. jest to ajaks wada, w dobie automatycznych skrzyn malo zwracajaca uwage... zawsze maja moment zawahania po naglym wcisnieciu pedalu gazu, ???????? jechales kiedys SPRAWNYM dieslem? jezeli masz na mysli turbo dziure to bedzie ona identyczna w turboPB jak i TDI.. w zimie problemy z odpalaniem, :polew: LOL bez komentarza... bardziej zanieczyszczaja środowisko (nawet z DPFem), nie spie przez to po nocach
endriuu Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 buahahahahahahahaha. ale sie usmialem. ulegles prowokacji. tylko czekałem, ktory "cfaniak" sie zlapie. i oto jest. cud - mniód teraz mi sie dobrze dopiero zrobilo. :gwizdanie:
OLO_GDA Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 musisz byc z siebie baardzo dumny :kox: :wallbash: cfaniak....
Maciek80 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Prowokacja czy nie, mniejsza z tym. Pytasz po co ludzie kupują ultra drogie diesle skoro mogą kupić ultra drogą benzynę bo z pewnością stać ich na paliwo? Akurat jakiś czas temu widziałem w TV program w którym zadali dokładnie to samo pytanie co Ty - otóż kupują te diesle bo taka jest teraz moda. Bardziej "trendy" jest jeździć V10 TDI niż V10 w benzynie. A dlaczego to bardziej "trendy" ? Bo ekologia jest w modzie a najnowsze diesle są podobno bardziej ekologiczne niż benzyny. To że czasem puszczą czarnego bąka o niczym jeszcze nie świadczy - podobno w ich spalinach jest mniej szkodliwych substancji a czarne bąki są podobno nieszkodliwe.[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 20:34_________________________________________________A co do samych silników bi-tri-quattro turbo - nie podoba mi się to, teraz nikomu to nie przeszkadza ale jak te auta się zestarzeją i będą w zasięgu "normalnych" ludzi to wyobraźcie sobie co będzie się działo na forum technicznym "obie turbiny wchodzą mi w tryb awaryjny - co robic?" albo "dzisiaj oddałem auto do mechanika, będzie czyścił wszystkie 3 turbiny"
endriuu Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Prowokacja czy nie, mniejsza z tym. Pytasz po co ludzie kupują ultra drogie diesle skoro mogą kupić ultra drogą benzynę bo z pewnością stać ich na paliwo? Akurat jakiś czas temu widziałem w TV program w którym zadali dokładnie to samo pytanie co Ty - otóż kupują te diesle bo taka jest teraz moda. Bardziej "trendy" jest jeździć V10 TDI niż V10 w benzynie. A dlaczego to bardziej "trendy" ? Bo ekologia jest w modzie a najnowsze diesle są podobno bardziej ekologiczne niż benzyny. To że czasem puszczą czarnego bąka o niczym jeszcze nie świadczy - podobno w ich spalinach jest mniej szkodliwych substancji a czarne bąki są podobno nieszkodliwe. Podobno to chłop w szpitalu umarł. http://www.gazeo.pl/poczatek_konca_diesla.php
Maciek80 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 buahahahahahahahaha. ale sie usmialem. ulegles prowokacji. tylko czekałem, ktory "cfaniak" sie zlapie. i oto jest. cud - mniód teraz mi sie dobrze dopiero zrobilo. :gwizdanie:
endriuu Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 musisz byc z siebie baardzo dumny :kox: :wallbash: cfaniak....
Maciek80 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 A co do artykułu to są to typowe wypociny zazdrosnika z benzyniaka
OLO_GDA Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 to forum czy jakies przedszkole? bo mi sie zaczyna mylic :gwizdanie: a ja bez prowokacji powiem ze moim zdaniem diesle nie maja przyszlosci takiej ajk nam sie wydaje. glownie dlatego ze spalanie turbobenzyn zbliza sie do turbodiesli a jednym argumentem zostanie tansze paliwo. niestety ropa jest w sumie "odpadem" w produkcji benzyny... wiec jak bedzie coraz wieksza konsumpcja ropy to i tak trzeba bedzie wyprodukowac wiecej benzyny. wiec to ona zacznie taniec. wtedy calkiem straci to sens. chyba ze nie ma sensu tu pisac bo macie tylko zabawe w podchody.
GILI Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Mimo wszystko wolę R5 Transporterze/Multivanie/Caraweli
Rekomendowane odpowiedzi