kamosor Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 W autobusie (VW T 5) pojawił się nowy silnik 2.0 bi turbo 180/400 moc może nie szokuje ale niuton brzmi nieźle. Kwestia czasu kiedy trafi do osobówek z 4 kołami (na masce).A może już ktoś coś wie ?
spanky Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 bedzie w nowym A8 ... kto by pomyslal R4 TDI pod maska flagowej limuzyny http://www.automotorblog.com/the-new-audi-a8-will-have-a-20-tdi-biturbo-engine/
endriuu Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 bedzie w nowym A8 ... kto by pomyslal R4 TDI pod maska flagowej limuzyny mozna sie tylko załamać - tylko patrzec jak wsadza do A8 Voltonapęd.
T-żółw Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 nie ma jeszcze tragedii bo np we flagowym Volvo S80 będzie 1.6 td 108KM, taki sam jak np w C30 http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/238387/ takie czasy jak widać nastały...dla traktorzystów
kamosor Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 No to w czwórkach czeka nas 1.2-1.4 litra. A jeszcze później jeszcze mniejsza poj. i jeszcze więcej turbin. BMW już w zeszłym roku pisało o 3.0d z 3 turbinami 300-350 KM , a veyronik ma 4.
endriuu Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Ale po co kupować lux auto z dieslem? masz pół mln na auto - masz kase na benzynę. nie ma problemu. za dieslem oprocz mniejszego spalania nie przemawia nic. są bardziej skomplikowane w budowie, drozsze w eksploatacji (czesci), drozsze w naprawie, większy hałas i ciężar, ograniczona maksymalna prędkość obrotowa, spowodowana opóźnieniem zapłonu, zawsze maja moment zawahania po naglym wcisnieciu pedalu gazu, w zimie problemy z odpalaniem, bardziej zanieczyszczaja środowisko (nawet z DPFem) uu no to pojechałem - lepiej mi sie zrobiło od razu dla mnie przyszłościa sa beznyniaki z dwiema turbinami BUH motor w RS6 jest ideałem - od 1200 do 6200 płaski przebieg momentu. ciagnie zawsze.
OLO_GDA Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 no ale wkleiles wykres na malowany w paincie na potrzeby marketingu Audi ? i co z tego wynika? w sumie nic. wrzuc cos z hamowni to sie mozna jakos odniesc. wykres na pewno bedzie robil wrazenie bo trudno zeby silnik z lambo o takiej pojemnosci mial jakies slabe punkty. ale wrzuce moze wykres np 6.0 v12 tdi... myslisz ze bedzie gorszy? nie ejstem jakims wielkim fanem diesli, ale naprawde sie zapedziles troche w tym. argumentu ze masz auto za pol miliona to stac Cie na paliwo wogle nie komentuje. rozumowanie na poziomie gimnazjum. zapewne sasiad ktory ma poloneza opowiada o Tobie takie same rzeczy... eee - ten ma audi to na pewno spi na forsie ale nie o tym chcialem , bo tu sa fajne kwiatki: bardziej skomplikowane w budowie, wymien elementy ktore sa bardziej skomplikowane w dieslu common rail niz w turbo benzynie z bezposrednim wtryskiem .... jakis mit sie robi . tak jak do niedawna opowiesci o neizawodnosci diesla ( pozostalosc z czasow mercedesa beczi) tak teraz demonizuje sie budowe TDI , chocia silniki benzynowe upodobnily sie praktycznie w 100% do diesli. drozsze w eksploatacji (czesci), hmm a co jst drozsze konkretnie? bo nie wiem... olej???? filtry? kolejny mit. drozsze w naprawie, ale od czego ? od Twojego 1.8 bez trubo . to na pewno. ale czy od np 2.0TFSI////nie sadze. bo niby czemu? e większy hałas i ciężar, fakt i to ejst wada ktora od zawsze mnie wkurza. auto sie rpzez to gorzej prowadza. ale akurat w duzych . luksusowych autach nie czuc tego tak bardzo jak np w a4 ograniczona maksymalna prędkość obrotowa, spowodowana opóźnieniem zapłonu, - fakt ze maja waski zakres obrotow. jest to ajaks wada, w dobie automatycznych skrzyn malo zwracajaca uwage... zawsze maja moment zawahania po naglym wcisnieciu pedalu gazu, ???????? jechales kiedys SPRAWNYM dieslem? jezeli masz na mysli turbo dziure to bedzie ona identyczna w turboPB jak i TDI.. w zimie problemy z odpalaniem, :polew: LOL bez komentarza... bardziej zanieczyszczaja środowisko (nawet z DPFem), nie spie przez to po nocach
endriuu Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 buahahahahahahahaha. ale sie usmialem. ulegles prowokacji. tylko czekałem, ktory "cfaniak" sie zlapie. i oto jest. cud - mniód teraz mi sie dobrze dopiero zrobilo. :gwizdanie:
OLO_GDA Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 musisz byc z siebie baardzo dumny :kox: :wallbash: cfaniak....
Maciek80 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Prowokacja czy nie, mniejsza z tym. Pytasz po co ludzie kupują ultra drogie diesle skoro mogą kupić ultra drogą benzynę bo z pewnością stać ich na paliwo? Akurat jakiś czas temu widziałem w TV program w którym zadali dokładnie to samo pytanie co Ty - otóż kupują te diesle bo taka jest teraz moda. Bardziej "trendy" jest jeździć V10 TDI niż V10 w benzynie. A dlaczego to bardziej "trendy" ? Bo ekologia jest w modzie a najnowsze diesle są podobno bardziej ekologiczne niż benzyny. To że czasem puszczą czarnego bąka o niczym jeszcze nie świadczy - podobno w ich spalinach jest mniej szkodliwych substancji a czarne bąki są podobno nieszkodliwe.[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 20:34_________________________________________________A co do samych silników bi-tri-quattro turbo - nie podoba mi się to, teraz nikomu to nie przeszkadza ale jak te auta się zestarzeją i będą w zasięgu "normalnych" ludzi to wyobraźcie sobie co będzie się działo na forum technicznym "obie turbiny wchodzą mi w tryb awaryjny - co robic?" albo "dzisiaj oddałem auto do mechanika, będzie czyścił wszystkie 3 turbiny"
endriuu Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Prowokacja czy nie, mniejsza z tym. Pytasz po co ludzie kupują ultra drogie diesle skoro mogą kupić ultra drogą benzynę bo z pewnością stać ich na paliwo? Akurat jakiś czas temu widziałem w TV program w którym zadali dokładnie to samo pytanie co Ty - otóż kupują te diesle bo taka jest teraz moda. Bardziej "trendy" jest jeździć V10 TDI niż V10 w benzynie. A dlaczego to bardziej "trendy" ? Bo ekologia jest w modzie a najnowsze diesle są podobno bardziej ekologiczne niż benzyny. To że czasem puszczą czarnego bąka o niczym jeszcze nie świadczy - podobno w ich spalinach jest mniej szkodliwych substancji a czarne bąki są podobno nieszkodliwe. Podobno to chłop w szpitalu umarł. http://www.gazeo.pl/poczatek_konca_diesla.php
Maciek80 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 buahahahahahahahaha. ale sie usmialem. ulegles prowokacji. tylko czekałem, ktory "cfaniak" sie zlapie. i oto jest. cud - mniód teraz mi sie dobrze dopiero zrobilo. :gwizdanie:
endriuu Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 musisz byc z siebie baardzo dumny :kox: :wallbash: cfaniak....
Maciek80 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 A co do artykułu to są to typowe wypociny zazdrosnika z benzyniaka
OLO_GDA Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 to forum czy jakies przedszkole? bo mi sie zaczyna mylic :gwizdanie: a ja bez prowokacji powiem ze moim zdaniem diesle nie maja przyszlosci takiej ajk nam sie wydaje. glownie dlatego ze spalanie turbobenzyn zbliza sie do turbodiesli a jednym argumentem zostanie tansze paliwo. niestety ropa jest w sumie "odpadem" w produkcji benzyny... wiec jak bedzie coraz wieksza konsumpcja ropy to i tak trzeba bedzie wyprodukowac wiecej benzyny. wiec to ona zacznie taniec. wtedy calkiem straci to sens. chyba ze nie ma sensu tu pisac bo macie tylko zabawe w podchody.
GILI Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Mimo wszystko wolę R5 Transporterze/Multivanie/Caraweli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się