adam1277 Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 chciałbym opisać dziwne zjawisko: na desce nie miałem wskazania temperatury cieczy chłodzącej podpiąłem vaga i: 16500.P0116,czujnik temperatury płynu chłodzącego - usterka zakresu działania-G62. wymieniłem czujnik na nowy i nic przed wymianą usunąłem błąd, ale pojawił się na nowo, a temperatury nadal nie wskazuje, wymontowałem go podpiąłem do wtyczki zanurzyłem w gotowanej wodzie włączyłem zapłon i wskazówka ruszyła a w samochodzie nie chce na starym czujniku,ten sam zabieg, w wodzie działa a w aucie błąd, skazówka leży,o co tu chodzi? bo ja nie mam żadnych pomysłów, proszę o pomoc, bo to ma wpływ także na prace silnika tak podejrzewam bo zaczął ostatnio więcej palić, pozdrawiam.
abc123 Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 A jaką temperaturę pokazywał Ci VAG (sekcja 001 Engine i 017 Instruments) jak samochód pracował?? Jak te dwa odczyty różnią się od siebie to czujnik do wymiany. Wydaje mi się, że problem może tkwić po prostu w termostacie. Rozgrzej auto i sprawdź czy dolna rura wychodząca z chłodnicy jest letnia, jak tak to termo do wymiany.
adam1277 Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 dzisiaj miałem małą przejażdżkę na testerze temperatura doszła do 60 stopni skazówka leżała wystąpił błąd rura pod termostatem niebyła bardzo letnia ale nie była tak gorąca jak rura u góry po kilku minutach na postoju dolna rura także się rozgrzała skasowałem błąd i skazówka poszła na 80 stopni, czy jeżeli jest błąd to wskazanie na zegarze nie będzie? i czy to właśnie termostat za późno się otwiera?
grzesu3 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 miałem ten sam problem. Ten sam błąd. Wymieniłem czujnik i nic. Wymień termostat na np Wahlera i płyn u mnie to pomogło
adam1277 Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 dzięki koledzy za poradę wymienię termostat i się odezwę
abc123 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Wymień termostat. Miałem to samo. Wczoraj wymieniałem termostat, z braku pesos na Wahler'a + płyn G12 (najlepiej koncentrat FEBI) i temperatura zarówno na blacie jak i klimatroniku dochdzi po ok. 5 KM do 90 stopni i tak trzyma.
adam1277 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 wymieniłem dopiero wczoraj termostat na wahlera i jest ok 5km. 90 stopni, działa ok.dzięki koledzy za waszą pomoc
Rekomendowane odpowiedzi