KERCZI Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam. Od jakiegos czasu mam nastepujacy problem. Po wylaczeniu stacyjki i chwili jak zgasly sie swiatla w kabinie gdzies pod kierownica tykał bardzo szybko (chyba jakis przekaznik), po odpaleniu oswietlenia w kabinie przekaznik zaczal tykac znowu, oczywiscie jak auto bylo odpalone to tykania nie bylo. Na chwile obecna tykania nie ma ale i oswietlenia kabiny rowniez. Wszytskie czerwone ikonki, podswietlenia diody (wszystko co czerwone) swieci, natomiast same zarowki w kabinie przestaly. Czy ktos ma jakis pomysl?? Lub wie czy za to odpowiedzialne sa jakies przekazniki?? Sprawidzilem chyba wszystkie bezpieczniki i sa OK. Prosze o jakies info, ew. pomoc. Pozdrowki KERCZI
ROBERT Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Proponuje podpięcie pod VAG. U mnie był podobny objaw jak do zamka drzwi psiknąłem WD40 i zrobiło się zwarcie w "wyłączniku drzwiowym w zamku". Oświetlenie wnętrza też cały czas mrugało, było słychać tykający przekaźnik, centralny się zamykał i otwierał. W "zamku centralnym" [35-Central Locks] był błąd właśnie tego wyłącznika drzwi kierowcy (zwarcie z masą czy jakoś tak, już nie pamiętam). Zdjąłem tapicerkę drzwi, przeczyściłem wszystko i do dziś jest ok. Pozdrawiam.
KERCZI Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 AZ JUTRO ZOBACZE BO NIE WIEM CZY TO MA ZWIAZEK Z TYM ale tylne drzwi mi sie nie zamykaja :/ tak czy inaczej dzieki
ROBERT Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 ... tylne drzwi mi sie nie zamykaja ... To jak jeździsz ? Z otwartymi ?
KERCZI Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 ... tylne drzwi mi sie nie zamykaja ... To jak jeździsz ? Z otwartymi ? centralny centralny ;p
ROBERT Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 centralny centralny ;p Wiem, wiem Najpierw podepnij VAG, uważam, że wskaże winowajcę Pozdrawiam
Patrox Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 I wiadomo co było przyczyną? Tak jak koledzy obstawiali?
KERCZI Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 no problem jest bardziej zlozony bo niestety nie moge VAGiem wejsc w 35 CENTRALNY ZAMEK :/ Nie wiem juz co zrobic
KERCZI Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 pamietasz kanal? [br]Dopisany: 20 Luty 2010, 11:37_________________________________________________niestety centralnym sie nie polaczylem. Jak wchodze w modul komfortu mam taki blad: 00532 - Napiecie zasilajace 37 -00 - Uszkodzony
carlos666 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 No i wszystko jasne. "37 -00 - Uszkodzony" tester już się chyba jasno wyraził gdzie szukać?
KERCZI Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 No nie strasz ze modul komfortu mi uwalilo??? I wszystko inne by dzialalo normalnie??
carlos666 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Tak. Moduły w drzwiach (zamki,szyby) komunikują się po canie ze sobą niezaleznie. Moduł komfortu odpowiada za sterowanie pilotem, domykaniem szyb, oświetleniem itp itd. Czeka cie rwanie podłogi
ROBERT Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Myślałem, że przyczyną będzie wyłącznik drzwiowy (jakieś zwarcie) ale jak widzę przyczyna tkwi w module Jeszcze nadzieja, że zawilgocony i po wysuszeniu, sprawdzeniu wszystkich lutów odżyje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się