login642 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 WITAM! Szukałem na forum i nigdzie nie ma takiej informacji. Czy w silniku alt z paskiem wymienia się też łańcuszek. Mechanik mi powiedział że trzeba ale na forum widze tylko informacje o pasku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akism 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ponoć jak zacznie szumieć to należy go zmienić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 a jaki masz przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
login642 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 117000 km i jestem po wymianie paska rozrządu. I własnie niewiem czy moge jezdzić spokojnie jeżeli nie wymieniłem łańcuszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosquitosound 1 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 kilka tematów niżej http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_wymiana_lancuszka_rozrzadu_w_20_alt-t117826.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
login642 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 kilka tematów niżej http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_wymiana_lancuszka_rozrzadu_w_20_alt-t117826.0.html z tego tematu nic nie wnioskuje tylko to że strzelają jak głupie i powinno je się wymieniać co 100k km ale w mercedesach a ja mam audi i na forum nikt nie wspomina o wymianie łańcuszka w tym aucie dlatego się pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akism 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Powiem tak,wyjątek nie może stanowić reguły.To,że komuś ten łańcuszek strzelił nie znaczy ,że posiadacze ALT muszą się rzucić do serwisu na zmianę tego elementu.Przewertowałem internet wszerz i wzłuż i poza jednym info nie spotkałem się z takim przypadkiem.W serwisie także nic mi nie mówiono na temat wymiany tego elementu,tymbardziej,że kilka dni temu zmieniałem rozrząd....Jeżeli chodzi o mnie to współczuję koledze "wypadku",ale jakoś nie niepokoi mnie to.Jak mówi piosenka "wszystko się może zdarzyć" ,wystarczy,że maszyna,żle zanitowała jakieś ogniwko w tym akurat łańcuszku i stało się...Tak może być z wieloma elementami,łańcuchy mają tendencje do rozciągania się z czasem..A propo mercedesa to przed audi miałem c-klasę z 2004 roku kupioną w polsce z przebiegiem 165tys km i łańcucha nawet nie było słychać.Może jest to regułą w mesiach,które mają na liczniku 100tys,ale na ośce 500... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
login642 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 no w końcu ktoś konkretny się odezwał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck 3 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 a czy skutki zerwania lancucha rozrządu są rownie oplakane dla silnika jak przy zerwaniu paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 A tak na marginesie, jaki może być koszt wymiany łańcucha rozrządu (materiał + robocizna)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neon 0 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 łańcuch wymieniać się powinno przy ok 250.000-300.000 tj. co trzecią wymianę paska lub jak zaczyna szumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianoz 0 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 co do łańcuszka - wymieniłem przy 130k tylko dlatego że były obawy że napinacz nie dopina - przy okazji wymiana łańcuszka ale oryginalny był jak nówka więc nie jest to część serwisowa którą się wymienia przy takich przebiegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się