Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] udy - 1.8 turbo AMB, w końcu po wizycie w MR Motors :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Minimalnie znalazłem chyba -30, albo -35mm wyjściowo, więc różnicy nie zrobi w twoim przypadku :wink4:

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_dokladka_sline_przod_dokladka_sline_tyl_podw_wydech-t141926.0.html

niestety ale muszę zmienić plany co do samochodu :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: ;( ;( ;( ;( ;( ;( jakby ktoś szukał dokładki na tył i przód sline ( podwójny wydech ) to sprzedaje.

Opublikowano

A co sie stalo? Sprzedajesz auto?

Opublikowano

echh w robocie się popieprzyło, z dnia na dzień, siedzę na urlopie a tam kombinują jak mnie wyautować na gorsze stanowisko i po prostu nie zgodzę się na nie więc wolę teraz nie inwestować w auto, bo nie wiadomo co będzie dalej, mam nadzieję że nie będę musiał go sprzedać ale raczej będzie ciężko, gorsza pensja i plus 20km dalej do pracy, przy 1.8 Turbo nie wyrobie na paliwo a gazu nie chcę wsadzać, mam nadzieje że nie będzie aż takiej tragediii :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

Dobre LPG jest OK :good:

Dokladne na tyl moze kupi Adamooo - napisz do niego.

Opublikowano

W końcu udało Ci się dorwać dokładkę na tył i sprzedajesz... trochę szkoda.

Opublikowano

nie napalam się na sprzedaż, jak ktoś się trafi chętny to sprzedam jak nie to z czasem ją zamontuje pewnie, ale wolał bym sprzedać i odłożyć każdy grosz, a szkoda bardzo bo jest śliczna ;( ;( ;(

Opublikowano

Ale fury jeszcze nie sprzedawaj, co dopiero podniosłeś moc.

Opublikowano

sprzedaje graty i kupuje coś małego chyba w gazie, jako drugie auto,

sprzedać audi bardzo bym nie chciał :no: :no: :no: :no: [br]Dopisany: 07 Lipiec 2010, 19:08_________________________________________________Panowie mam szybkie pytanko, ślizga mi się sprzęgło i to już dość konkretnie, nawet na wyższych biegach,

chciałbym zregenerować u Radzikowskiego, czy muszę również wymieniać dwumas na nowy ?? czy wysłać do radzikowskiego stary dwumas razem ze starą tarczą ?? jakie koszta tego wszystkiego ??

pytam bo jeden machanik mówił żeby od razu wymieniać dwumas na nowy bo jak zrobię samą tarczę to dwumas i tak się zaraz wysra .... póki co autem nie trzęsie, biegi wchodzą idealnie sprzęgło pracuje leciutko tylko te uślizgi, co radzicie bo po lekturze forum to wiem że nic nie wiem a tematy o sprzęgłach dotyczą praktycznie samych dieaseli

pozdro

jak już piszę od tak dawna to autko dostało grill na czarno, wszystkie chromy out, niedługo wrzuce jakieś fotki konkretne w końcu ale najpierw muszę furę doczyścić bo po tej zimie to masakra :wallbash:

Opublikowano

najwyrazniej mechanik sadzi, ze masz diesla :wink4:

jesli dwumas jest sprawny, to zostaw go w spokoju.

Opublikowano

Kolego, wysyłaj do Radzika dwumas + stara tarcza + stary docisk, wkładasz do paczki karteczkę że chcesz wzmocnić docisk o 40% (koszt 800 zł) i że chcesz tarczę organiczną (200 zł ) on do jakiś max 2 tygodni odeśle całość, ładnie wyczyszczoną, pomalowaną, wyważoną i nic tylko zakładać

:wink4:

Opublikowano

acha czyli koszt całej imprezki to jakieś 1300zł z wyjęciem i włożeniem, bez tragedii w takim razie :good:

dzięki

Opublikowano

no z założeniem tak, chyba że zrobisz to sam :rolleyes:

Opublikowano

E chyba bym nie dał rady sam :) to nie klocki

Opublikowano

ja dałem, to Ty też dasz :wink4:

trochę chęci i samozaparcia :decayed:

Opublikowano

Panowie co się mogło stać, tak jak pisałem sprzęgło cały czas kuleje, dodatkowo autem jeżdżę teraz praktycznie tylko w weekendy, tydzień temu jak odstawiłem pod koniec jazdy tak jakby coś zaczeło wyć-gwizdać...

dzisiaj wsiadłem ruszam delikatnie na jedynce no i słychać wycie, rozgrzałem silnik delikatnie i pierwsze dodanie gazu obroty wstają, auto słabo przyspiesza (ostatnio tak jest przez sprzęgło) no ale słychać gwizd dosyć ostry, jak wciskam deliktanie powoli nie słychać gwizdu, jak mu depnę ostro do końca to jest bardzo mocny i wyraźny gwizd

i teraz pytanie czy to przez sprzęgło czy raczej wiąże sie to tylko z turbiną ?? sprawdziłem w miarę możliwości tip siedzi sztywno na turbinie (raczej jeszcze jutro sprawdzę dokładnie) plecionka jest nowa wymieniona,

dodam jeszcze że ostatnio jechałem po wertepach i dosyć ostro przywaliłem osłoną o ziemie jak mnie bujnęło,

auto jedzie raczej dobrze, ostatnio ciężko stwierdzić przez to sprzęgło

acha i jeszcze jeden objaw ale to też chyba przez sprzęgło, występuje szczególnie na piątym biegu jak cisne na trasie przy prędkościach 150< gaz w podłodze auto tak jakby przerywa ale w taki sposób że ciągnie przez 2 sekundy po czym tak jakby odpuszcza na chwilę po czym znowu but i tak kilka razy aż w końcu załapie i jest jebnięcie konkretne tak jakby coś go blokowało i w końcu odpuściło ;( ;(

Opublikowano

udy, jedz na Przasnyska.

Opublikowano

no chyba tylko to mi zostało, sprawdziłem caly dolot - wylot, wydaje się być szczelne wszystko,

zrobiłem logi

wydaje się być wszystko ok...

awaria_turbo.jpg

poradźcie jeszcze coś jak jesteście w stanie[br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 00:27_________________________________________________no i pięknie kuźwa, turbina ma luz wzdłużny, chodzi pół centymetra jak nie więcej w przód i w tył :wallbash:

nowa k04 przebieg 30000 :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

damn... masz gwarancje jeszcze? gdzie kupowales? ciekawe skad ten luz :gwizdanie:

Opublikowano

kupowałem u Poźka, nie wiem na ile była gwarancja, no ciekawe skąd luz, masakra

o turbinę dbałem zawsze.... rozgrzewanie i chłodzenie, olej co 7000 tysięcy, motul, odwdzięczyła się suka nie ma co :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...