Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem po wymianie przewodów hamulcowych przód lewa i prawa strona


norek11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich szukałem podobnych tematów i nic;(

Mój problem jest nastepujący dotyczy Audi A4 95r. 1.8 20v.

Pękł mi przewód prawy przód gumowy i wylał sie prawie cały płyn ze zbiorniczka.Wymieniłem także z lewej strony gdyż bym pekniety na nowe przewody.

Odpowietrzyłem wszystkie koła starym najlepszym sposobem poprzez pompowanie pedałem,spuszczanie z odpowietrzników przy kołach zaczynając od tyłu.Czynność powtarzałem kilka razy.Teoretycznie wszystko powinno być już ok a nie jest:(na zgaszonym silniku pedał jest twardy niby tak jak miało być.

Podczas jazdy zaczyna się problem.Jednokrotne nacisniecie pedału hamulca idzie prawie do samego końca i ledwo co hamuje,naciskaja drugi raz juz jest roche lepiej pedał twardnieje ale to jest dalej nie to jak bylo wczesniej.

Co ja mam teraz zrobić i jak to zrobić,szykuje mi się dalsza trasa a bez hamulców to trochę maniana.Nie chce jezdzic po mechanikach bo u mnie w mieście nikt nie ma pojęcia o niczym same magiki jeb...e.

Zgóry dziekuje za szybka odpowiedz.Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzony układ

spróbuj zrobic to podcisnieniowo

węzyk i duża strzykawka, najlepiej "końska"

odkręć odpowietrznik i jazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj trochę i próbuj odpowietrzyć jeszcze raz.

Czyściłem kiedyś cylinderki na tyle,przelałem 1.5l plynu i pedal dalej lecial dopiero wymiana klocków pomogla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne zdarzenie w mojej B5.Też pękł mi wężyk, cały płyn poszedł na glebę.Zwykłe odpowietrzanie nie pomogło więc poszedłem w drugą stronę.Zdjąłem zaciski, odkręciłem wężyk elastyczny(od strony auta, a nie koła) i starym francuzem wcisnąlem tłoczek.Dwa takie zabiegi i mam spokuj :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widziałeś A4 bez ABS-u ???

nie ma najmniejszego znaczenia od którego koła zaczniesz odpowietrzanie układu

ABS w audi jest 4-kanałowy, czyli kazdy przewód od ABS-u jest przyporządkowany do jednego koła

największy problem jest z przewodami od pompy hamulcowej do ABS-u

dlatego też gdy z układu zejdzie płyn trzeba odpowietrzac każde koło 2 lub 3 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzales na zgaszonym silniku??? autko musi byc odpalone i zaczynaj od tylnego prawego kola, sprawdz czy napewne nigdzie nie przecieka plyn wytrzyj wszystko i niech ktos pompuje a ty sie przygladaj czy nigdzie nie kapnie chociarz odrobinka, ja tak mialem i zmarnowalem 3 dni na odpowietzranie i 5l plynu bo odpowietrznyk z tylu nie trzymal i zasysal powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleś miał taki sam problem w volvo okazało się że jakaś membrana w serwie poszła

piszecie pierdoły niemając pojęcia,co ma serwo do wpadającego pedału????? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

odpowietrzales na zgaszonym silniku??? autko musi byc odpalone

następny agent,coś gdzieś słyszeli :rant: :rant: nieróbcie mu wody z mózgu....poczytajcie troche na obce wam tematy,,,a potem prubujcie sie wypowiadac :spam: :spam:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleś miał taki sam problem w volvo okazało się że jakaś membrana w serwie poszła

piszecie pierdoły niemając pojęcia,co ma serwo do wpadającego pedału????? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

odpowietrzales na zgaszonym silniku??? autko musi byc odpalone

następny agent,coś gdzieś słyszeli :rant: :rant: nieróbcie mu wody z mózgu....poczytajcie troche na obce wam tematy,,,a potem prubujcie sie wypowiadac :spam: :spam:

:oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleś miał taki sam problem w volvo okazało się że jakaś membrana w serwie poszła

piszecie pierdoły niemając pojęcia,co ma serwo do wpadającego pedału????? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

odpowietrzales na zgaszonym silniku??? autko musi byc odpalone

następny agent,coś gdzieś słyszeli :rant: :rant: nieróbcie mu wody z mózgu....poczytajcie troche na obce wam tematy,,,a potem prubujcie sie wypowiadac :spam: :spam:

:oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski:

devastation-niechodzi o oklaski,denerwują mnie pseudo mechaniory,co mają smołe zamiast muzgów i dzielą sie tym z innymi

:naughty: thx za poparcie

:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie juz pisac obrazliwych tekstów na forum na temat niektórych wypowiedzi bo zaraz dostaje bana

ale mam takie samo zdanie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzałem na zgaszonym silniku.Powiem tak pojezdziłem troche i takie mam wrazenie,że hamulce powoli wracaja:)ale dalej nie jest tak ja trzeba.Spróbuje dzisiaj na zapalonym sercu.Dzieki za podpowiedz for 4all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bulik niemasz zielonego pojecia o niczym co drugi pseldo mechnik odpowietrza hamulce na zgaszonym silniku i to jest blad wiec kolega mogl to samo robic i na zgaszonym motoze ma twardy pedal a jak odpali to zaraz robic sie mieki,wiec zachowaj swoje porady. A co do tej slomy przykro mi ze pani w podsatawowce stwierdzila takol anomalie u Ciebie i probujesz wytlumaczyc sobie ze nie jestes sam :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bulik niemasz zielonego pojecia o niczym co drugi pseldo mechnik odpowietrza hamulce na zgaszonym silniku i to jest blad wiec kolega mogl to samo robic i na zgaszonym motoze ma twardy pedal a jak odpali to zaraz robic sie mieki,wiec zachowaj swoje porady. A co do tej slomy przykro mi ze pani w podsatawowce stwierdzila takol anomalie u Ciebie i probujesz wytlumaczyc sobie ze nie jestes sam :polew:

naucz sie składac zdania bo namieszałeś :offtopic: (dokładnie czytaj co piszą przedmówcy,a pózniej sie wypowiadaj) :wallbash:

...temat zamknięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...