robert22ff 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 witam.wlasnieodkrylem przyokazji wymiany zarowki ze miedzy filtrem paliwa a rurkami od klimy zwisa wezyk.niewiem jak nazwac ta czesc ale u jej gory sa wpiete 2 wtyczki nizej jest rozgaleznik z ktorego wychodzi wezyk biegnacy gdzies posciance grodziowej.a podnim jest jeszcze jeden rozgaleznik z kturego wychodzi wezyk [20cm dlugi]isobie wisi luzno.tak ma byc? dodam ze waz wytwarza podcisnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 najlepiej jak wrzucisz fotkę wtedy coś doradzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur24 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 może od filtra powietrza wypadł ? a najlepiej zdjęcie odda powagę sytuacji i pomoże w rozwiązaniu problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 kolego, wpisz sobie w szukajce 'instalacja podcisnienia' i spokojnie znajdziesz gdzie powinien sie znalezc niepokojacy Cie wezyk (pewnie 'szedl' do filtra powietrza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Tutaj masz podciśnienie w AJM to inny silnik ale masz na pewno bardzo podobnie u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert22ff 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 witam.znalazlem miejsce tebo wezyka,jest ono w obudowie filtra powietrza .juz jest na swoim miejscu.powie mi ktos jaki mial wplyw ten dyndajacy wezyk na odpalanie i prace silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 nie miało to żadnego wpływu, to tylko wężyk łączący filtr powietrza z króćcami ATMO w elektrozaworach N75 i N18 i ma on za zadanie zbijanie podciśnienia po podaniu impulsu z ECU na te elektrozawory, jedyne ryzyko to zaciąganie nieprzefiltrowanego powietrza z komory silnika przez te elektrozaworki co może prowadzić do ich uszkodzenia ale to ektremalne przypadki i raczej występujące latem przy jeździe przez jakieś wertepy kiedy wzbijamy tumany pyłu i kurzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatko 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 ten wężyk powinien wchodzić do obudowy filtra powietrza. tam z tyły jest taki króciec tam nałóż wężyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się