Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problemy z tiptronikiem


sarmat

Rekomendowane odpowiedzi

samochodzik mam od 2 miesięcy wszystko było wpożądku aż jadąc z pracy odczułem delikatne szarpania przy zmianach przełożeń po zatrzymaniu skrzynia prubując ruszyć wchodzi na 2 lub wyszszy bieg , R wyświetli ale nie ruszy gdy samochód ostygnie biegi są wszysykie przez jakieś 5 min póżniej wszystko wraca.sprawdziłem poziom oleju [olej był wymieniony zaraz po kupnie ,nie był zużyty] sterownik skrzyni wygląda jak nowy nie jest zawilgocony ..CIEKAWE CZY KTOŚ MIAŁ JUŻ TAKI PRZYPADEK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym prededzej ktos madry musi podlaczycdo VAGa. jak nie bedzie bledow to trzeba obserwowac w odczytach co sie dzieje w skrzyni kiedy sie tak zachowuje.

fachowiec powiniene dac rade ocenic czym to spowodowane ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, najpierw diagnostyka, chociaż na moje skrzynia i tak do rozebrania i weryfikacji. Na moje pompa oleju lub konwerter nie trzyma ciśnienia- rozgrzany olej jest rzadszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie skrzynia już działa jak trzeba :notworthy:sprawdzałem wszystkie wtyczki ,gniazda i wreszcie znalazłem piękną zieloną śniedż [główna wtyczka przy skrzyni] wyczyściłem zasmarowałem wazeliną techniczną i jest :good: [Dzięki zazainteresowanie :hi:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...