Krzysztof Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam, Jakiś czas temu wystąpił u mnie problem z pompką centralnego zamka. Magik mi przeczyścił ją, przelutował zimne luty i działa ale na krótko spinana. Nie działa podpięta do samochodu. Podpinam kostkę od zasilania, od sterowników zamków i nie dzieje się nic. Co sprawdzić? Niestety magik póki co nie ma czasu(sesja itp). Brak centralnego zaczyna być uciążliwy..
mech15 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 silniczek sprawny? jeśli tak, to twoim problemem prawdopodobnie są 3 przekaźniki na płytce w pompie, częsta przypadłość w starych modelach. poszukaj na audi80.pl, tam jest sporo na ten temat
Krzysztof Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 Kolega rozebrał pompkę i zrobił co było do zrobienia. Podpiął powpinał wtyczki a mnie kazał przekręcać kluczyk w drzwiach. Raz na kilkanaście prób zamknęło wszystkie drzwi. Stwierdził, że prawdopodobnie jest coś nie tak z połączeniami w instalacji, a że pompka jest sprawna. Niestety nie mam skąd wziąć pompki na podmianę. Forum http://www.audi80.pl przejrzałem i znalazłem parę podobnych do mojego problemów ale bez konkretów np co znaczy: zaczął bym od sprawdzenia krańcówek Domyślam się, że chodzi o krańcówki w drzwiach ale jak je sprawdzić? sprawdzić sygnały dochodzące do pompki Mam miernik uniwersalny co mogę nim sprawdzić?
mech15 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 ja mówiłem o takiej sytuacji: http://www.audi80.pl/b3-b4-naprawa-centralnego-zamka-vt13704.htm?highlight=centralny+zamek
Krzysztof Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 A jak sprawdzić w domu przekaźniki? Boję się, że wykończę tą pompkę do reszty
mech15 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 No ten silniczek można łatwo wykończyć. W 80ce nie kombinowałem za dużo tylko wylutowałem 1 przekaźnik, podjechałem do ogarniętego elektronika i mi dobrał odpowiedni przekaźnik. Reszta w linku co wyżej wysłałem. Jeśli twoja płytka w pompce wygląda tak jak ta z forum 80, objawy podobne, to się nie zastanawiaj. Pozdr
pepik Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie chciałbym Ci zaśmiecać wątku ale mam podobny problem pompka słychać że pracuje, z kluczyka zamyka mi wszystkie drzwi a z pilota nic sie nie zamyka, baterie w pilocie wymieniłem ale to chyba grubszy broblem bo i tak musze z kluczyka zamykać i otwierać
Krzysztof Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 U mnie nie działa ani z pilota ani z kluczyka. Najgorzej jak trzeba coś do bagażnika włożyć albo zatankować.. trzeba ciągnąć i dmuchać w rurki. Może w sobotę podjadę do kogoś kumatego i mi zajrzy do tego centralnego bo robi się to lekko denerwujące.
turbobastard Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 z tym dmuchaniem w rurki to nie pomyslalem, nikt tez mi tego nie napisal na forum jak zapytalem a mialem problem z dostaniem sie do bagaznika i przy tankowaniu hy, w tym drugim pomogl srubokret a w pierwszym to juz grubsza sprawa. Pomogla nowa pompka.
Pawci_o Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 koledzy ja miałem podobny problem, tylko on u mnie występował jak demontowałem boczek w drzwiach i zle załozylem linke od otwierania lub zle spasowalem ten bolec do zamykania co wystaje z boczka. objaw był taki że zamykał, te bolce sie ruszyły ale nie dał rady zamknąć. a może tloczki w drzwiach lub przewod powietrzny jest nie szczelny?
turbobastard Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 jesli w tych przewodach bylby jakis plyn, bylo by latwiej ze znalezieniem przecieku
mech15 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 z tym dmuchaniem w rurki to nie pomyslalem, nikt tez mi tego nie napisal na forum jak zapytalem a mialem problem z dostaniem sie do bagaznika i przy tankowaniu hy, w tym drugim pomogl srubokret a w pierwszym to juz grubsza sprawa. Pomogla nowa pompka. kiedyś zajechałem na orlen z padniętą pompką i zonk, klapka nie chce sie otworzyć , w domu dmuchałem zasysałem i poszła koledzy ja miałem podobny problem, tylko on u mnie występował jak demontowałem boczek w drzwiach i zle załozylem linke od otwierania lub zle spasowalem ten bolec do zamykania co wystaje z boczka. objaw był taki że zamykał, te bolce sie ruszyły ale nie dał rady zamknąć. a może tloczki w drzwiach lub przewod powietrzny jest nie szczelny? tłoczek w drzwiach od kierowcy rozbierałem i coś musiałem sknocić, bo przy zamykaniu pogwizduje z lekka, ale zamyka jesli w tych przewodach bylby jakis plyn, bylo by latwiej ze znalezieniem przecieku ale to już nie byłaby pneumatyka
turbobastard Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 tez wlasnie zajechalem pod stacje i z nalewakiem w reku siegnalem do klapki i zonk no ale ten zamek nie sprawial wiekszych problemow i tego szpikulca wygiac sie da bez wiekszych problemow i wgiac z powrotem tak jak byl. Mi padlo cos w pompce dzien po tym jak rozebralem boczki w poszukiwaniu przecieku, problem w tym ze wszstkie te przewody wygladaja jak nowe i nic nie znalazlem a przeciek najwyrazniej gdzies jest dalej bo pompka chodzi jeszcze po otwarciu/zamknieciu zamka. Tak sie zastanawiam czy nie ma na o wplywu zaciety zamek bagaznika, ni emoge przekrecic w nim kluczyka, ale moge go otworzyc po otwarciu drzwi z centralnego. Jak myslicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się