blind1 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Mialem ten sam problem i zauwazylem ze kostka od przeplywomierza byla niedopieta. Docisnalem ja i jest ok opcje niedopietych zlaczek przerobilem na samym poczatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napiak.84 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 witam miałem podobnie na adr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 witam miałem podobnie na adr I co w związku z tym ??? Ale pomogłeś koledze blind1 :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 najwazniejsze ze sie staral [br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 09:49_________________________________________________ja przejechalem 800km do pracy i pomyslalem ze moze teraz cos znajde vagiem a tu ni pitor zero ledow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witux 1 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 U mnie to samo. Kiedyś na skrzyżowaniu zawsze gasł. Po wycięciu katalizatora zostały tylko falujące obroty. Ale nic dalej nie robiłem z tym. niech se tam falują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 U mnie to samo. Kiedyś na skrzyżowaniu zawsze gasł. Po wycięciu katalizatora zostały tylko falujące obroty. Ale nic dalej nie robiłem z tym. niech se tam falują. generalnie w trakcie jazdy nigdy mi nie zgasl. te spadki sa widoczne tylko i wylacznie na luzie. w trakcie jazdy jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester29 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja mam to samo i to bez uruchamania klimy. do tej pory nie wiem co to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 wlasnie przy wlaczonej klimie wydaje sie byc stabilniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 wlasnie przy wlaczonej klimie wydaje sie byc stabilniejszy u mnie jest odwrotnie, przy włączonej klimie obroty jeszcze bardziej/częściej "opadają" na 600-700rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aron 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 może silnik łapie lewe powietrze. sprawdź szczelność dolotu, odme,wszystkie rurki gumowe między dolot-serwo- kolektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 sprawdzone 100, a może i 1000 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ja tez sprawdzilem wszystko i wszystko jest teoretycznie ok, ale praktyka jak widac jest inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llooll19 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja pewnie za bardzo nie pomogę ale od zakupu mojej b5 ADP mam raz na kilka miesięcy tak, że znikąd na luzie skaczą obroty ~600-2500 i zawsze mu dość szybko przechodziło-przeważnie przekręcenie kluczykiem(wł/wył). Dziś rano jednak pierwszy raz przez 2 lata nie udało mi się go normalnie odpalić(zawsze na dotyk) Co przekręciłem kluczykiem to zgasł po sekundzie. po kilku razach sie zdenerwowałem.. podciągnąłem linkę od gazu i postanowiłem tak jechać ... i wtedy na luzie tak mu zaczęły skakać obroty w czasie jazdy, że sie ludzie oglądali. Dojechałem do pracy. zgasiłem go i jak ręką odjął... Czasem też się troszkę ksztusi na niskich biegach jak wiele dni pada... ale też mu przechodzi po 3-5 km Nic od tych 2,5 roku nie robiłem z kablami, świecami, sondami, silniczkami,przepustnicami itd itd. Co jest głównym podejrzanym typowanym przez Was? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja pewnie za bardzo nie pomogę ale od zakupu mojej b5 ADP mam raz na kilka miesięcy tak, że znikąd ... Najprawdopodobniej ... VAG prawdę Ci powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llooll19 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 VAG nie pokazuje żadnych błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jeżeli VAG nic nie "powiedział" to proponuje zacząć od wyczyszczenia przepustnicy (i oczywiście zaadoptowania) Przyjrzyj się też całemu ukł. WN (kopułka, palec rozdzielacza,kable WN, świece, cewka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 zerknij tez w przeplywomierz nie zaszkodzi go tez wyczyscic[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 07:43_________________________________________________chyba nie znajdziemy rozwiazania naszego problemu ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 chyba nie znajdziemy rozwiazania naszego problemu ;( Ja z tym "walczę" już od około roku i nie wiem co jest Niby wszystko ok ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ja od czasu do czasu tez dostaje jakiegos pomysla moze to a moze to i efekt koncowy zawsze jest taki jak twoj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jezeli spadkowi obrotow towarzyszy "szarpanie silnikiem" i spadek mocy, mozna sprawdzic cewki. Jesli jest mozliwosc (chocby na probe) wymienic swiece, cewki, przeplywke oraz sonde Lambda. Czasem takie zachowanie auta przy wlaczaniu silnika powoduje blad ECU (spotkalem sie z tym np.w nowym Hyundaiu, ktory nigdy nie odpalal za pierwszym razem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się