Maciek80 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Zastanwiam się nad tym, który uszlachetniacz do czyszczenia pompowtrysków wybrać. Oglądałem ulotkę Liqui Moly i wtrsyki w dieslach czyszczą: Speed Tec Diesel - "oczyszcza układ wtryskowy oraz komorę spalania, redukuje emisję szkodliwych substancji" System-Pflege Diesel - "chroni układy Common Rail i pompowtryskiwaczy przed osadami, zużyciem i korozją" Diesel Spulung - "usuwa osady z wtryskiwaczy, obszaru tłoków i komory spalania" Który będzie najlepszy do AVF ? Czy może to bez znaczenia i brać dowolny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rako 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Ja polecam STP sam stosuje i wszystko śmiga jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 jak byl mrozy to tez lalem STP i bylo a teraz leje tylko v-power na shellu i tez smiga jak nalezy (bez dodatków) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 dobra lektura http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bre_jak_czesto_lac_uszlachetniacz_do_wtryskow_czyszczenia-t98081.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Diesel Spulung - "usuwa osady z wtryskiwaczy, obszaru tłoków i komory spalania" na pewno nie ten :!: on jest do wtryskiwaczy, a nie pompowtryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek80 0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Diesel Spulung - "usuwa osady z wtryskiwaczy, obszaru tłoków i komory spalania" na pewno nie ten :!: on jest do wtryskiwaczy, a nie pompowtryskiwaczy To tylko wycinek opisu. Przy każdym środku jest napisane że nadaje się on do wszystkich rodzajów silników diesla, łacznie z cięzkimi maszynami i traktorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ja dopiero co kupilem swoja audi I od mechanika ktory zajmuje sie tylko i wylacznie audi i VW usłyszalem nazwe STP i taki własnie kupie uszlachetniacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julekF1 14 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Po lekturze forum dzisiaj zakupiłem STP w czarnej butelce. Pół zbiornika i pół flaszki specyfiku, jesli będzie jakas różnica w pracy silnika odrazu podziele sie wrazeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek80 0 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ja też dzisiaj zakupiłem STP w czarnej butelce, LM nigdzie nie było. Miałem już rezerwę więc wlałem całą butelkę i zalałem z 85% baku. Zobaczymy jakie będą efekty za kilka tygodni. EDIT: Ups dopiero teraz wyczytałem że należy wlewać do pełnego baku hmm... Ja podjechałem pod dystrybutor na rezerwie, wlałem STP i dopiero potem zatankowałem bo stwierdziłem że lepiej się wymiesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 też mogę polecić dodatek STP, zawsze zalewam na pusty zbiornik i tankuje do pełna (stosuje co ok. 10tyś km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się